Blog
Megvolt az első hosszabb út a QV-val. Hibátlanul teljesítette a távot, de hát miért is lett volna ez másképp? Az utazás alatt került bele az autóba a 90ezredik kilométer. És valahol leesett a jobb oldali QV háromszög a sárvédőről. Ezt majd pótolni kell.
Grado volt az úti cél, ott volt a szállásunk, de jártunk Miramar, Palmanova, Cividale, Monfalcone, Lignano és Trieszt városokban is.
Kis összegzés: 8 nap alatt 1614 km-t mentünk. Ezalatt 132,17 liter benzin fogyott el. Átlagban 8,2-t fogyasztott az autó (érdekesség, hogy a saját computer 7,8-at írt).












Vezérlés csere
Hosszbordás
Első futómű felújítás
Olaj + szűrők
KM: 222.645
3 éve volt utoljára feltöltve, már nem fújt annyira hideget így esedékes volt a feltötése.Elől meg már nagyon búgott a csapágy így az is cserés lett
A reggeli hűvösben egy Kecskemét-Páhi-Kecskemét kört mentem. Aztán naplemente előtt egy kisebbet.
Sajnos Gábor nem tudott csatlakozni pedig ott a rendszám már a Giulia 1600 Superen.


Kipróbáltam ezt a lakkgyalu izét. A motorfedélen volt egy mély, 8-10 milli nagyságú festékhiány. 2x bázis és 1-2x lakk, aztán kikeményedett a napon. Utána lereszeltem a dombot. Kis csiszolás, aztán kifényesítettem.
Hasonlóan kezeltem még vagy 5 kisebb bibit.
Tetszik. Keresni kell a javításokat.
(Azóta láttam egy másik technikát is ilyenfajta nagyobbacska sérülésre, de szerencsére nincs hol kipróbálni)




Ma megkaptuk újra 2 évre a bizalmat. Mindent rendben találtak nem volt fogás a bàtyón. Ennek örömére kerültünk is egy 20 km kört.
Új szett nyáribumit kapott a drága.
Az autón egy ideje jelentkezett, hogy bekapcsolt klímánál idegesítő csörgés hallatszott. A kikapcsoláskor a zörgés megszűnt. Tavasszal a klímacsörgés magától eltűnt, ami örömteli. A klíma is eltűnt, no az nem az.
Gondoltam gáz problémák vannak, feltöltéskor kiderült, hogy a klíma nem hajt. A javítási metodika felvázolása az elektromos hiba, 10 filéres biztosíték és a teljes kompresszorcsere, rendszermosás, mindeniscsere spektrumon mozgott melyek végpontján 300.000 ft-os árcédula lobogott.
Mivel jelenleg a családi kasszából látványosan hiányozna ez a végösszeg, gondoltam én majd felderítem mivel is van dolgunk, hamár van helyem ahol tudok szerelni. A próbalámpa jelezte, az áram eljut a mágneskuplungba, a mágneskuplungot kimérve kiderült a tekercs sem szakadt. A kereket levéve és onnan megközelítve a klímakompresszor furcsa képet adott, az internetes videókban nagyon másképp festett. Egyszercsak megláttam a bölcsöben pihenő menesztő tárcsát, és innen egyértelmű volt a probléma, a tárcsát kellett egy megfelelő hosszúságú csavarral visszatenni, és forog a kompresszor. Ma voltam megtöltetni, van hideg, és nincs csörgés!!! TEKNOLOGIA!!!
Albejegyzés, a nap kicsit megszívta a motorháztetőt, azt is sikerült egy polírozógéppel gatyába rázni, illetve egy 40 fokos napon dobott egy hibakódot, de az meg a következő indításra magától elmúlt, uh jelenleg szép és jó a kocsi, mehet nyaralni!
0
460
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Giulia
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa-HiFi
- Alfa reklám
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV