Blog
Régebben már szemezgettem az OSRAM nappali menetfényes ködlámpáival, de akkor még 70ezer felett volt az ára. Most leakciózták 29900Ft-ra, ezért be is vásároltam belőle egy szettet. Annyira univerzális, hogy volt mit faragni, hogy a helyén legyen. Még a takaró burkolatból is kellett szednem, hogy szépen álljon a visszaszerelés után. Anyaghasználatban egy kicsit vastagabb vezetékeket vártam volna az Osramtól. A bekötéshez való kábelköteget jó lett volna ha nem nekem kell külön hálóba húzni, illetve az egyik csatlakozóból a vizállóságot szolgáló gumitömítés a befűzés során kiesett az autóba úgy, hogy azt meg sem találtam. Így csak reménykedem benne, hogy olyan helyre sikerült elhelyezni, hogy nem éri majd víz. A vezetékek hossza nagyon ki van számolva. Összességében nagyon tetszik.



Egykoron szebb napokat látott gépsárkány maradványait megneztuk illetve tovább boncoljuk par apróságot még kimentunk belőle




Megkezdődött az autó visszaalakulása, első lépésként a GTA belső távozott, helyére kapott gyári TI ülést. A következő projekt a fék.
A mai napon egy új tulajdonosa lett a 147-nek. Szerencsére egy alfás családba került ismét.
Na, ha már hétvége, ha már van akna, akkor egy kis karbantartás. Mivel már egy ideje nézegettem hogy az olajteknő tömítés igencsak szar, és már a szerelőm is szólt hogy az már csereérett, és vagy 2 hónapja a szobában hever a megvásárolt tömítés, meg a paszta, úgy gondoltam nem ártana kicserélni. Első ránézésre simán egy órát momdtam neki, de egy órába tellett mire alá másztam. Szóval nem siettük el, viszont kicseréltük. Azt gondoltam, leszedjük felrakjuk, és ennyi, de nem... A kipufogó csonkokat le kellett venni, és még így is tetriszezni kellett hogy lejöjjön, és persze igyan ez vissza felé. Mivel a leeresztő csavar elvileg eresztett, ezért sajna a teknő aljában fellelhető volt egy kis tömítésmaradvány. Fémforgács, és egyébb finomság nem látszott, viszont a leeresztőcsavart most rendesen megtakarítottuk, volt rajta gány még korábbról rendesen, és lehet hogy így jó is lesz ( ez persze az én trehányságom is, hogy a korábbi cseréknél nem igen foglalkoztam ezzel ). Visszarakásnál pótoltam az előző olajcserénél elmaradt Prolongot, a régi olajat öntöttem bele vissza, természetesen pótolva frissel, azért nagy luxus volna nekem ha 3000 km után lecserélném az olajat (:
Szóval ez kipipálva.
223 356 km


Másfél éve vettem polírpasztát, nem volt időm megcsinálni. Most ajánlottak egy szépen polírozó műhelyt, elvittem oda. (London Car Cosmetic Erdőkertesen) Fiatal srác egyedül dolgozik, de nagyon lelkiismeretes és alapos.
Gyönyörű lett.


Tegnap este kicseréltem a flexibilis részt a kipufogó csövön. Mivel a hegesztést csak leszerelt állapotában végeztem, így elég sűrűn mászkáltam az autó alá felpróbálgatáshoz. Így lett kb három óra a munka vele... Most használtam először saválló elektródát. Elég jó vele dolgozni, bár előfordult, hogy sikerölt kilyukasztanom vele a csövet. Kiállításra nem vinném, de a végeredménnyel azért meg vagyok elégedve :)
A flexi cső Bosal erősített falú, beszerzésért innen is köszönet érte HpeDave kollégának.
A sválló elektródát (308L-17 / Limarosta 304L) egyik kollégámtól kaptam. neki is köszönett innen is érte...




Jó időben jó kis program volt sokat nevettünk Zselè ès Hangya cartársal ,giulia nézegetès és tulajokkal beszèlgetés megtörtént. A moziról már lemaradtunk mert vártak otthon.Táv kb 100 km.

KUL helyetti összejövetelen iszonyatosan fáradtan vettem részt, de pihentető volt a rendezvény. Reggel még nem voltam benne biztos, hogy megyek, de aztán legyőzve a fáradtságot, útnak indultam, és milyen jól tettem! Családias, nagyon jó hangulatú találkozó volt. 1/100-as versenyen kis unszolásra indultam, ilyenben még nem volt tapasztalatom, legközelebb jobban fog menni. :-)
A képekért köszönet Dekkának és Ádámnak! :-)





