Blog
Az olasz digók mindig ámulatba ejtenek, a Ti felni legalább olyan szép mint az autó.
Éppen ezért elérkezett az idő, hogy fel legyen újítva.
Nem ütött, nem kellett görgőzni, csak esztétikai problémái voltak.
Kész lett, most úgy néz ki mint a teljesen új. Hibátlan és mondanom sem kell, szívdöglesztő.
Szezon rendszámot kapott a NagyVad😊igy remélhetőleg sós,havas,lagyakos útat nem fog látni🤗Áprilistól-október végéig lesz forgalomba.Ma meg is fürdettem kicsit😁



- tankolások száma: 12 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 5822 km
- életkor: 36 nap
- össz. menetidő: 83,46 óra (3,48 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 489,35 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,45 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 31,21 Ft/km
- átlagos napi futás: 161,72 km/nap
- mozgásban töltött idő: 9,66 %
Bemelegedés után sípolt a fék....rettentően idegesített. Kazes kolléga TRW betétet javasolt, így beszereztem a garnitúrát. A szervizben kiderült, hogy a tárcsa van nagyon bemaródva, így a betét kevés lesz. Kapott új tárcsákat, és betétet előre. Azóta csend van...

Ma ki jött a munkahelyemre a kárszakértő fotó innen-onnan, meg amonnan; majd a verdict ez bizony totálkáros 😭😭😭
Hogy humoristáink poénjával éljek “tudtam csak nem sejtettem” eddig.
Egy Alfámnak már elkellet engednem a kezét, az övét nem akarom, és nem is fogom bár benne van a rizikó; hogy megjavíttatom miután le tkzták és megint bele áll valaki akkor már egy huncut forintot sem fog fizetni a biztosító ☹



Írtam nemrég, hogy kissé gatyába fogom rázni a gépet. Nos jelentem, a koccanás miatt eltört hűtőmaszkot sok utánajárás után tudtam pótolni, Pécsről kaptam bontásból egy színkód helyes, szép darabot, amit még aznap meg is mostam és felszereltem, nagy volt az öröm :)
Az autóban utána édesapám kicserélte nekem a hátsó 35%-os lengéscsillapítókat Kazes tanácsai alapján (köszönet neki ;) Eredeti olasz volt benne és a bal hátsó felső csavarja már eleve laza volt (ezt a kopogást hallhattam). TRW kétcsöveseket kapott, remélem sokat ki fognak bírni. Ezután megcsináltam egy olajcserét (szigorúan Selenia) Metabonddal.
A horpadás és lökhárító javítások polírral már szerintem jövőre maradnak, de a kerékagyat szeretném még idén megcsinálni. Megvan minden hozzá, de az idő a legnagyobb gond mindig... Szerintem sokan így vagyunk ezzel.

Kicseréltem az olajat, és az olajszűrő. egyuttal volt egy kis szivárgás az egyik olajhűtőhöz vezető cső tövénél, ezt is orvolsoltam. Reggel elszállt a jobbos féklámpa izzóm, és nem volt tartalékom, így vásárlás után cseréltem mind a kettőt, és a balosból kivett ment tartalékba.
Olajcsere közben feltűnt, hogy durván kormos a flexibilis csőnek a töve. Gyanús, hogy hamarosan rendesen eldobja magát...



Az előző olajcserétől ismét eltelt 20 hónap.
2019.09.11.-én olajcsere a motorban és a váltóban. Motorolajat és a szűrőt én vittem, a váltó olajat a szerviz rendelte meg.
Történt mind ez a Kormos autószervizben
Olaj 12600Ft szűrő 5990FT.
A váltó olaj és a munkadíj: 20000Ft




2 hete gondolkozom ès nem megy ki a fejemből hogy kell nekem egy giulia azokra a napokra mikor a spidert nem tudom vagy nem akaron használni az idő miatt, meg mert sajnálom kis távokra beindítani.Úgy hogy a gondolat ès a tervezet megvan ès valahogy vègbe viszem.Előre láthatólag Érkezèsi idő 2020 május😉.Kereskedès látogatás megtörtént prospektus beszerezve.Giulia Super 2.0 200 Le.
A tegnapi napon bővült az Alfa család. Megérkezett a 159-es is a csapatba. Egy gondos gazdától vásároltam és reméljük vele se lesz semmi gond az elkövetkezendő években.