Blog
Csere: 2 db kézifék kötél / Made in italy:-) /, hátsó toronymerevítő beszerelve illetve 2 db Lambda faker szintén, szokásos színvonalon, ebéd is finom voltk köszi Zoli! a forgalom az tragédia de azért hazafelé volt pár km ahol kitakarítottam a rendszert:-)






Motul olaj, olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő és pollenszűrő csere.
214.000km
A tegnapi időpontot átraktuk mára.
Jó is volt, mert tegnap jött meg a biztosítótól az igazolás egy zöldkártya formájában.
PHuBi-t egyedül teljesítette a vizsgát, amikor elhoztam nem volt rá panasz.
Óraállás: 77.565 km
Mióta nálam van 22.065 km-t tettünk meg :-)
Augusztus elején, menet közben a motor megállt..és nem indult. befecskendező hibat jelzett, de a vezérlő hibásodott meg. Cserélve.

Műszaki előtti átvizsgáláson a lengéscsillapítók cseréjét és a első jobb felső lengőkart javasolták cserélni. Ma meg is történt, Bendix gátlókra és trw lengőkarra lettek cserélve. Emellett hátsó fékcsöveket és fékolajat cseréltettem még.
Sikeresen levizsgázott 2021. okróber 13-ig érvényes a műszakink.


Ki lett cserélve a kézifék kötél ,mert beton volt ,és fogni is minimálisan fogott. Most patent.
Kivettem a gumi dugókat és sikaflex üregvédővel kifújtam a küszöböket.




Elérkezett az újabb olajcsere, plusz minden szűrő, klímatisztítás.
Elől kotyogott valami a jobb elejében. A felső lengőkar gömbfeje volt az. Mindkét oldalt cserélni kellett, de a poliuretán szilent még mindig tart, ezért az visszakerült. Úgy néz ki jó vétel volt :) Mióta nálam van kb 70 ezret kibírt már, lehet ,hogy tényleg örökös? :D
Állandóan túltöltött a turbó. Ezeknek a 136 lovasoknak elég gyakori problém, hogy megragad a Geojuk. Sajnos ez történt az enyémmel is, kicsit már hordta az olajat is, megérett egy cserére. Kapott egy IHI-t ezzel nem lesz gond soha, azt mondják... :)
Azóta nincs is hibakód...
Újra öröm vezetni :)
230790 km
Kötelező dolgok letudva:
- Olajszűrő
- Olaj (Selenia WR 5W-40)
- Üzemanyagszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
km állás: 206.858km
