Blog
Azt hiszem eddig ez alkalommal mentem a legtöbbet ugyanazon olajjal. Ugyancsak Selenia Racing ment bele.

A karosszériázás utánra:
1db komplett Spica féltengely :)
Első Jurid féktárcsák
2db hátsó kerékcsapágy készlet
Ma levizsgáztunk. Ha megjönnek a matricák lehet ragasztgatni.
Goodyear Eagle F1-el vettem a kereket,még a minta is jó rajta, csak defekttűrő (olyan kemény,mint a beton) ezért szerintem kényelmetlen volt, így vettem rá normál gumikat.
Ha már elöl cserélem, vettem hátra is, aztán ezt letudtam.
Laufenn, Hankook gyártya, Made in Hungary, támogatjuk az ipart :D Eddig tetszik!
Gumik : 73.000ft
Felszerelés : 6000ft
191.000km



Ma megjöttek az emblémáim meg a matricáim amit ebay-ről rendeltem, mellé úgy döntöttem, hogy kicserélem az olajat is igaz csak 1700km-t mentem az előzővel (Mobil 1) de szerintem nem ehhez az autóhoz való. Most vettem bele Selenia 20K 10W-40-et, meg új olajszűrőt. Ha már ez a gyári előírás. :)
km óra állás: 183.727km





Pár napja benzin szagot éreztem a kocsi körül és az utastérben is, de hiába nézetem kívülről, sehol nem találtam szivárgást. Lebontottam a hátsó ülést és a kis fedelet a benzinpumpa fölött. A benzinpumpa tetején a nyomásszabályzó résznél állt a benzin a "kupakban". Az első képen be van karikázva a szivárgás helye, a másodikon meg látszik a repedés is. Kicsit idegesítő, hogy egy 100Ft értékű műanyag kupak miatt egy 75eFt-os alkatrészt kell kompletten cserélni...
Persze bontottat vettem töredék áron, de így is bosszantó...


Sikerült némi bogarat összeszedni az út során. Kb. 2.300 km-nél egyszer lemostam a kocsit, ezeket azóta szedtük össze :-)




Nemrégiben szert tettem egy GPS adatrögzítőre. A célom a Tuor de France dokumentálása volt. Az adatokat nézegetve érdekes dolgokat lehet látni.
Első nap elmentünk Metz-be,
Távolság: 1047,68 km.
Átlagsebesség: 106,84 km/ó
Max sebesség: 196 km/ó
Menetidő: 10:45:25
Állás: 57:01
A sebesség-távolság grafikonon jól kivehetőek az egyes országok:
- első cikk-cakk a magyar országút a határig,
- a sok szinte egyenletes sebesség az osztrák autópálya,
- a nagy cikk-cakk meg a német autópálya,
- a végén kis rész egyenletes tempóval a francia szakasz.
A francia nyugis autózásra jellemző a negyedik sebesség/út diagram is. Gyakorlatilag nem volt forgalom :-)



