Blog
Az alfadepóból érkezett egy jó állapotú GT alufelni garnitúra a nyári gumikhoz.
Egy ideje visított menet közben a bal hátsó fék. Először arra gondoltam, hogy csak a cső hibás, de miután kicseréltem, nem történt semmi változás. Kérdeztem a fórumban, es GTPeti azt tanácsolta, hogy szedjem szét, zsirozzam meg és rakjam össze új gumikkal. Nos ez megtörtént, szétjaptam, megtisztítottam, megzsiroztam, összeraktam. Hatalmas kulonbseg volt az erokifejtesek közt szetszedeskor, ill. Osszerakaskor. Hálás köszönet.
Délután 6 óra:
Felszereltem a féknyerget, gondoltam 10 perc és kész. Nah, az első fékpedálnyomásnál ömlött a folyadék a dugattyú mellett. Szétszedtem, az új tömítést kifordította a dugattyú összerakáskor és kicsípett belőle egy darabot. Betettem a régi tömítést. Rendben is volt egész addig, míg nem engedtem meg a légtelenítőt. A drága légtelenítő csavar már megint megszívatott, a nyeregből kiszedte a menetet, úgyhogy veszek új nyerget.






A mai nap folyamán sikeres műszaki vizsgát tettünk, két évig lehet még vele menni :)
a megmaradt kasznit és ami benne maradt elvitték
A blokk oldalán látni, hogy a hf tömítés megadta magát. Előző tulaj azt mondta azt cserélték. Lehet, mert adott egy komplett tömítés készletet, amiből a hf-, és a szelepfedél tömítés hiányzott. Na most ez vagy silány minőség, vagy a hf-t nem csiszolták meg, vagy nem húzták nyomatékra. Kicsit félve álltunk neki, de amit szét lehet szedni, azt össze is lehet rakni. Folyamatosan dokumentáltunk mindent, és megírt zacsikba raktuk a csavarokat. Majd csak lesz valahogy!
:)




