Blog
Az imént Csabi barátom jóvoltából belekerült a motorba és a váltóba a XADO revitalizáló cucc.
Kíváncsi leszek pár ezer km múlva, hogy milyen hatást fejt ki.
- Hátsó kipufogódob javítása hegesztéssel : 4000 Ft
- Futómű beállítás : 6000 Ft
Egy Co hegesztő segítségével sikerült kiműteni a hengerfejbe szakadt leömlő tőcsavart,kapott újakat.
Ha mar a klíma gáz és a hűtővíz is le volt engedve,kicsereltem a fűtőmotort és a fűtőradiatort is.
A balos ködlámpa xenon trafoka is cserére került,illetve "O" gyűrűket csereltem a fényszórómosókbqn is.
Ismét csendben suhan a Nagyvad😊

Ma 2 hónap állás után bevágta a durcit az én szeretett Alfám és nem indult be. :( Se kép, se hang, semmi.
update1 - 2015.03.28.
Hege cartárs segítségével kikerült a lemerült akksi a garázsból mozdulni sem tudó kocsikámból. Hálás köszönet érte! MagnetiMerilla volt benne. Nézegettük, forgattuk, elhinni sem akarjuk, hogy lehetséges, hogy még az eredeti volt benne?? Ki tudja...
update 2 - 2015.04.04.
Ma reggel 8kor találkoztam Hegével, aki elvitt egy akkumulátor szakboltba (köszönöm a sok segítséget neki!), ahol megvettem az új akkumulátort és újra megszólalt az ismerős hang. :)


Még tavaly ősszel eladtam a Novitec N10-eseket és azonnal lecsaptam ezekre a QV Launch Edition felnikre! Ma végre felkerültek rájuk az új nyári papucsok (Goodyear Eagle F1 Assymetric2) amit egy hihetetlen akció keretén belül, szemtelenül jó áron sikerült beszereznem az Automax-tól! A gumik Dot alapján 2015 4. heti gyártásúak! Kíváncsi vagyok a Pirellik után milyen lesz ezeken gurulni!
Most már jöhetne a tavasz....








Már egy idelye dadogóssan ment a kocsi, a jelenség ugy 2-2,5k fordulat között jelentkezett. Piszkos gyertyákra gyanakodtam,de pucolás után is megmaradt a jelenség. Egyik este már check engine hibát is dobott,aminek meg is örültem,mert így legalább kiolvashattuk,hogy mi is lehet.
P0300 és P0304 hibákat dobta a negyedik hengerre. Ez gyujtás kimaradás hiba. Így rendeltem egy bontott trafót kábellal,amit ma ki is cseréltem.
Egyenlőre nagyon úgy tűnik eltünt a dadogás,de az igazi teszt a napokban várható,mivel napi 80km-ert utazom vele.
km állás: 140.900
GT-től rendeltem matricát. Küldött egy kis pluszt is. Amint visszatér az autó megszépülve, elfoglalják majd a méltó helyüket.

Hétvégén sikerült kicserélni a csapágyat. Az olajteknőben is vastagon volt a lerakódás...nem tudom az előző tulaj milyen olajat használt és , hogy cserélte. Bár nekem azt mondta csak seléna.
Szóval szétszedés után láttam , hogy az első hajtókar kotyog vagy egy millimétert. Rendeltem hajtókarcsapágyat 8 ezer volt a nyolc. Kicseréltem mindet, összeraktam most nagyon szép hangja lett. Kapott új olajat olajszűrőt.
Lefotóztam a szétment csapágyat. A tulaj mondta , hogy ő nem indulna el vele így 250 kilométert én elindultam :) Talán tízet ha mentem aztán kötélre kötöttük és vontatás. De még szerencse. Nagyon csúnya hangja volt már akkor...
