Blog
Bal első kerékcsapágy, jobb felső lengőkar, kézifék kötél csere, futóműállítás + műszaki vizsga
Sikerült összesíteni az elért pontokat, a túra során 50 db magassági pontot gyűjtöttünk be, ebből:
- 7 db felvonóval, összesen 17.888méter,
- 43 db PHuBi-val, összesen 73.948 méter.
Összesen 388 magassági pont van eddig begyűjtve, össz magasságuk 714.389 méter
PHuBi 156-ot gyűjtött, összesen 283.149 méterrel
Felvonóval ("gyalog") 85 ponton voltunk, összesen 203.126 méterrel
X3883m Matterhorn Glacier Paradise - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X2939m Trockener - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X2802m Cime de la Bonette - Hágó -mEM
X2744m Col Agnel - Colle dell'Agnello - Hágó -mKŐ
X2715m Col de la Bonette - Hágó -SZ
X2680m Restefond-Pass - Hágó -Bunker
X2642m Col du Galibier - Hágó -Fm
X2583m Furgg Schwarzsee - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X2580m Refuge Angel - Hágó -FÁm
X2556m 2556m Tunnel du Galibier - Hágó -Bm
X2556m Refuge du Galiber - Hágó -Bm
X2513m Granges-Pass - Hágó -PA
X2380m Tramway du Mont-Blanc - 2380m Terminus du Nid d'Aigle - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X2360m Col d'Izoard - Hágó -Fm
X2350m Col de la Lombarde - Hágó -BmEM
X2342m Furgg - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X2290m Refuge Napoléon du Col d'Izoard - Hágó -mFÁ
X2220m Platriere-Pass - Hágó -Bm
X2109m Col de Vars - Hágó -FekmF
X2067m Col de la Croix de Fer - Hágó -Fm
X2058m Col du Lautaret - Hágó -Fm
X2006m Simplonpass - Hágó -KmFÁ
X1970m Gueulaz-Pass - Hágó -
X1924m Col du Glandon - Hágó -Fm
X1877m La Flégére - Végpont Felvonó Gyalog -Fkm
X1867m Furi - Végpont Felvonó Gyalog -mFÁ
X1698m Lac de Grand Maison duzzasztó - Hágó -GÁT
X1618m Col de la Colombière - Hágó -
X1607m Col de Turini - Hágó -KmEM
X1566m Col du Télégraphe - Hágó -KmF
X1527m Col de la Forclaz - Hágó -Fm
X1509m Jaunpass - Hágó -Km
X1500m Col St. Martin - Hágó -Fm
X1477m Col de la Croix-Fry - Hágó -Bm
X1451m Col des Montets - Hágó -Fm
X1445m Col des Mosses - Hágó -Km
X1291m Col de Romme - Hágó -Bkm
X1235m Grand Montets induló állomás - Végpont -FÁ
X1157m Col de la Forclaz-Montmin - Hágó -Fem
X1134m Col du Granier - Skm - Hágó -Fm
X1060m 1060m - Gorges du Guil - duzzasztó - Hágó -
X1044m Barrage du Chambon - Hágó -Fm
X1000m Fort de la Frassinéa - Hágó -FÁ
X976m Montvernier-Straße - Végpont -KE
X956m Col de St Jean de Sixt - Hágó -Fem
X907m Col de Tamié - Hágó -Fem
X770m 770m Eau d'Olle duzzasztó - Hágó -GÁT
X660m Pas du Frou - Hágó -Fe
X630m Col de Bluffy - Hágó -Fem
X588m Col de la Placette - Hágó -Fem
A kompresszor típusa DENSO 7SBU16C, cikkszám:447220-8153
a csapágy méretei pedig: belső-35mm, külső-52mm, szélesség-22mm.
A múltkori nagytakarítással nem voltam teljesen elégedett. Szép az autó, főleg a korához képest. Viszont nagyon érzékeny a lakkja a madár meglepikre. A csomagtartóban ott egy mikroszálas törlő állandóra, mert pillanatok alatt meglátszik a lakkon. Csengerben is a Giuliettával voltunk, ott kapta az áldást bőven, állandóan mosni kellett róla.
Egy polír és kerámia lesz a hosszútávú megoldás, majd. Egyelőre egy alap védelmet adtam a fényezésnek. Egyetlen autómnál sem szórakoztam ilyennel, hát most kipróbáltam, hátha a madárbombákat jobban bírja majd. Vettem direkt piros Sonax polír és wax-ot és Turtle Carnauba waxot. A Sonaxot teljesen fölösleges volt, nem sok hatása van. Nyilván nem políroz, de waxnak is elég béna, nekem nem jött be. A géptetőt és a tetőt végigcsináltam vele, aztán átmostam ablaktisztítóval, hogy foltmentes legyen. Lejött, ami lejött, nem érdekelt. Majd nekiálltam Turtle Carnauba-val. Sokkal könnyebb is dolgozni vele, az illata is jó, az eredmény is elég szép. Maradok is ennél, remélem amire szánom azt a funkciót betölti. Nagyon gyakran nem szeretném ezt művelni, nem az én sportom. Jövő tavasszal pedig polír. Azon még gondolkozom, hogy a GIulia sötét fényezésére rákenjem e a Carnauba-t, azon minden olyan foltosnak, maszatosnak tűnik, nehéz szín.
Eljött a sárga tengeralattjáró
Kiolvasva:
P0504
P0101
P0111
Rendeltem hozzá légtömegmérőt, új MAP szenzort (tartalékba), féklámpa kapcsolót, olajat és szűrőket. Kicseréltem a légtömegmérőt, féklámpa kapcs., a service biztosítékot majd hibakódot töröltünk és jó lett. Olajat ,szűrőket majd később cserélem nincs benne 5000km.
Légtömegmérő Bosch 0281002861
Féklámpakapcsoló Hella 6DD010966Z61
MAP szenzor Bosch 028106028 tartalékba elrakva
A regenerálást Multiecuscan programmal indítottam el, mert útközben félbehagyta valamiért a regenerálást és dobott rá egy hibát.
A kényszerített regenerálás kb. 25 perc alatt zajlott le.
- 3.655 km
- 307 liter E95
- 6 ország (H - A - I - CH - F - SE)
- 5.680 fénykép
- 1.074 db dashcam videó
- olajfogyasztás gyakorlatilag nulla!
PHuBi-nak egy banális meghibásodása volt mindössze, az ablakemelőbe berakott nyomtatott műanyag fogaskerék nem bírta az olasz rivéra melegét és lefogazódott a 40+ fokban, így nem lehetett teljesen felhúzni az ablakot :-DD
Részletek később...
Néhány napon én kb. 300km-en belül többször is (elmúlt 2 hónapban is előfordult 2x) check engine-t dobott, + VDC, ASR, Hillholder hibát, erő nagy része elment. Többféle hibát is láttam P0122 volt az utolsó. Hibatörlés után minden esetben hellyreállt a rend.
A csatlakozók rendben voltak, alapvetően minden rendben. Végül beugrott, hogy esetleg a powerbox szivat. Kiszereltem, azóta minden tökéletes. Kb. 1000 km ment bele azóta, remélem megoldottam :)
Már több éve, hogy vettem két brembo nyerget. Nemrég jutott eszembe, úgyhogy a Bányai Garage lefújta nekem az új giulia döglégyzöld színére!
Nekem telitalálat... Ez a szín... Ha rásüt a nap elképesztő!
Egyik pillanatról a másikra tönkrement az aksi. Elmentem vásárolni, pöccre indult, mint mindig. Visszamentem a kocsihoz, inditásnál ugráltak a mutatók, nem indult. Bikázásra azonnal elindult. Egy éjszakát töltöttem, jó volt felcípelni a 40 fokos melegben. Reggel indult, délután már nem. Tudtam új kell ide. Exeide premiumot vettem 77A, 760A inditó áram, ennek a legnagyobb az inditó árama. Előtte is ilyen volt.