Blog
És eltelt ismét egy év. Az Amorén egyre több az új tag. Egyre több az Alfás találkozó, egyre jobb a hangulat a barátságok kialakulásával.
Az autók egyre öregszenek, egyre többet kell velük foglalkozni. De megéri.
Pók valószínűleg új gazda után fog nézni, lelke egy 33-as, 1,7 16V, esetleg P4-be szeretne átkerülni.
Meglátjuk mit hoz a jövő.
Mostanában egyre több a mini-találkozó. Nagyon jó érzés hogy Alfás barátaim lehetnek, örülök ennek a társaságnak. Az is nagyon jó hogy ezekre a barátokra bármikor lehet számítani. Azt hiszem ez nagyon fontos. Köszönöm Nektek!
Már közel másfél éve tag vagyok. Nemrég Alfa-függővé léptettek elő, amit ezúton is köszönök a szerkesztőknek.
Amióta e társaság tagja vagyok, nagyon megváltozott az életem. Vannak rosszabb pillanatok, vannak jók. Itt lenni és találkozni a tagokkal, utóbbihoz tartoznak! Örülök hogy sok értékes embert ismerhettem meg e lapnak köszönhetően, és remélem szorosabb barátságok is fűződnek!
Forza Alfa!
Rozsdamentes nyersanyag a turbó csövezéshez.
Sajnos nem készült el holnapra a kerék. Még egy hét téligumin. Komoly. Mondjuk ma is az oroszlánnal voltam.
No, hát mióta fent van a kardán volt pár guruló próba, rezonáció továbbra sincs, csak csörög, mint kiderült a középen lévő kardánkereszt már nem 100% és az csörög, de simán jó a dolog, próbálkoztam tönkre tenni, nem jött össze. :-)Szóval egyelőre jónak tűnik, mert rajtprogramot és a rugdosást is elég jól bírta.Apropó rajtprogram, az eddigi 'lassú' megszakításos rajtprogramot átírtam olyan csattogós, gyorsan szabályzósra :-) végre olyan mint a nagyoknak. :-) Sajnos az öröm nem 100%-os. Úgy gondoltam, hogy ideje átérni E85-re miután ebből több is kéne, meg jól jött volna az innovate Lc-1 segítsége, de csak egy hibakódot dobott a szonda folyamatosan. Mint a kiolvasáskor kiderült valahol elmegy a LC-1 12V-ja igy nem mér, így viszont nem tudom jó lett-e a keverék mert a hibakód miatt 18-22 AFRt mutat...Ja és hogy E85, miután betankoltam, a hazaúton eltoltam neki, és fent bedadogott, tehát ott már kevés volt, tehát amit sejtettünk bekövetkezett, a csúcsok elérték a határokat, szóval azokat most egyelőre 240ccm-ekre cseréltük amig meg nem érkeznek a Skyline R34GTR gyári 440ccm-es csúcsai.:-)
A mai nappal levizsgázott a kocsi. Plusz kapott egy gyári szárnyat is. A futóműben kellett újra meghúzni a csavarokat, visszatenni a xenont (merthogy az ugyebár tiltott, viszont ezzel látok normálisan), és felkerültek újra a nyári gumik is (kicsit korábban, csak azt nem jegyeztem be akkor).
A hétvégi elmaradt post-okat pótolva még ez hiányzik)
Hétvégén hosszas szerelés után riasztó került Liába:) Kaptam mellé két távkapcsolót is, amellyel gyakorlatilag "feleslegessé vált a kulcson lévő nyitogató gomb:) megy azzal is.
Így, most, a trükkös indításgátlóval és a riasztóval Lia a legnagyobb biztonságban van:)
(egyedül a riasztó hangja zavar kicsit. Pittyen, amikor ki/be kapcsolom. De ennyit megér :)))
A lengyel utazás közelebb hozta az újabb k-t:)
Helyszín ezúttal úton hazafelé, Esztergomba :)
0
674
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV