Blog
András bácsinak köszönhetően, beszereltem a pollenszűrőtartót a vasba, és így már szűrt levegő jöhet befelé. Mindezt abban a Karácsony körüli viharban sikerült megejtenem, így amikor éppen befejeztem a procedúrát, a szél belekapott a motorháztetőbe, és a tartóját kiszakította a kasztniból! REMEK! :-)
Hát sajna sikerült amitöl féltem. Megtörtént az elsö kocanás.
Hála a jo égnek nem nagyon veszélyes a dolog de nem megnyugtató.
De talán mielöbb meg tudom oldani.
Már csak egy hátso ajto kéne meg egy kis festék és kész.



Megvan az első Alfám!
/Kicsit vegyes érzésekkel/
Az autót Pápáról hoztuk ,kb. 400km-t autóztunk 6,9-es átlagfogyasztás. Első hibák:Termosztát ,bal első futóműben a szilent nyikorog,szerintem vezérlés is cserélve lesz. Jöhet a kötelező szervíz!Képeket majd csinálok.
Km óra állás :133700



Két hétig semmit nem költöttem a drágámra :) de csak ezért mert egy fűtött garázsba várt rám, amíg én egy csodaszép helyen voltam. Meg is sértődött, mert nem akart elindulni :) egy új aksit kért és az amúgy is rossz kuplungon is segíteni kellett. Hálás köszönet Zé-nek aki most is gyorsan segített!!!!
Lambdaszonda cseréje történt. Rángatott előtte az autó, be lett mérve a lambdaszonda, hibára vette a gép. Csere óta nem volt rángatás.
Zene ide vagy oda...szép a Pio..meg pirosan is világít, de rá kellett jönnöm, a gyári szebb. Úgyhogy, majd ha minden kicserélődik, ami fontos, ez lesz a következő befektetés.
Karácsonyi ajándéknak új, fehérebb fényű halogén izzókat kapott. A távolságiba Osram Cool Blue míg a tompítottba Osram Night Breaker került. Egy hagyományos halogén izzóhoz képest a kibocsátott fény 90%-kal több, a fényút pedig 35 méterrel hosszabb. A Darmstadti Műszaki Egyetem laboratóriumában elvégzett teszten azonban csak a 4. helyet szerezte meg, mivel élettartama alacsony. Viszont a kibocsátott fény mennyisége alapján messze első helyezett lett volna. De hát nagyobb teljesítmény=kisebb élettartam.
(A fotók készítésekor még csak a bal oldali fényszóróban volt bent a Night Breaker.)




Az egyik kulcsházam sajnos törött volt valamint a váltógombom tetején a bőrözés elvált a fém résztől. Már jó egy ideje keresgéltem és végül az Ebay-ről sikerült mindkettőt beszerezi. A kulcsházba be is került a kulcsszár, a NY.Á.K. lemez és az immobiliser jeladója is. A váltógomb beszerelése majd tavaszra marad.

Az utóbbi időben elég sokat adtam hangot ama véleményemnek, hogy az új C-klasse Merci 'ölég' szépre sikeredett, komoly megfontolást képez a jövő Alfáival egyetemben. Persze minden csak pénz kérdése, az idő ugye mint tudjuk, nem számít...
A helyes irányba finoman terelengetendő, megajándékozódtam párom által egy alfás karórával. Most miután vétlen elcsábulok, és megnézem még mennyi idő múlva gazdagszok meg, mindig tudni fogom, hogy a hirtelenben jött gazdagságot merrefelé kezdjem el szórni :)
Bonuszként a karom is jobban mutat vele, így ez egy igazi tuning az autómnak is ;)

