Blog

>> SzervizRuuk // Alfa 145 1.6 TS // 2010-01-11

András bácsinak köszönhetően, beszereltem a pollenszűrőtartót a vasba, és így már szűrt levegő jöhet befelé. Mindezt abban a Karácsony körüli viharban sikerült megejtenem, így amikor éppen befejeztem a procedúrát, a szél belekapott a motorháztetőbe, és a tartóját kiszakította a kasztniból! REMEK! :-)

 
>> EseményAti 156 // Alfa 146 1.6 ts // 2010-01-11

Hát sajna sikerült amitöl féltem. Megtörtént az elsö kocanás.
Hála a jo égnek nem nagyon veszélyes a dolog de nem megnyugtató.
De talán mielöbb meg tudom oldani.
Már csak egy hátso ajto kéne meg egy kis festék és kész.

 
>> SzervizBgabor // Alfa 156 sw // 2010-01-10

Megvan az első Alfám!
/Kicsit vegyes érzésekkel/
Az autót Pápáról hoztuk ,kb. 400km-t autóztunk 6,9-es átlagfogyasztás. Első hibák:Termosztát ,bal első futóműben a szilent nyikorog,szerintem vezérlés is cserélve lesz. Jöhet a kötelező szervíz!Képeket majd csinálok.
Km óra állás :133700

 
>> SzervizWhite Lady // Alfa Spider / GTV 2.0TS LUSSO // 2010-01-10

Két hétig semmit nem költöttem a drágámra :) de csak ezért mert egy fűtött garázsba várt rám, amíg én egy csodaszép helyen voltam. Meg is sértődött, mert nem akart elindulni :) egy új aksit kért és az amúgy is rossz kuplungon is segíteni kellett. Hálás köszönet Zé-nek aki most is gyorsan segített!!!!

 
>> Tuning és extraSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-01-10

Vissza kerültek a fényezőtöl a szemőldökök és már fel is ugrottak a helyükre:-}Süti lett!

 
>> SzervizAngyal Rita // Alfa 145 1.6L (Lusso) // 2010-01-07

Lambdaszonda cseréje történt. Rángatott előtte az autó, be lett mérve a lambdaszonda, hibára vette a gép. Csere óta nem volt rángatás.

 
>> Egyébpadocska // Alfa 147 Twin Spark // 2010-01-09

Zene ide vagy oda...szép a Pio..meg pirosan is világít, de rá kellett jönnöm, a gyári szebb. Úgyhogy, majd ha minden kicserélődik, ami fontos, ez lesz a következő befektetés.

 

Karácsonyi ajándéknak új, fehérebb fényű halogén izzókat kapott. A távolságiba Osram Cool Blue míg a tompítottba Osram Night Breaker került. Egy hagyományos halogén izzóhoz képest a kibocsátott fény 90%-kal több, a fényút pedig 35 méterrel hosszabb. A Darmstadti Műszaki Egyetem laboratóriumában elvégzett teszten azonban csak a 4. helyet szerezte meg, mivel élettartama alacsony. Viszont a kibocsátott fény mennyisége alapján messze első helyezett lett volna. De hát nagyobb teljesítmény=kisebb élettartam.
(A fotók készítésekor még csak a bal oldali fényszóróban volt bent a Night Breaker.)

 

Az egyik kulcsházam sajnos törött volt valamint a váltógombom tetején a bőrözés elvált a fém résztől. Már jó egy ideje keresgéltem és végül az Ebay-ről sikerült mindkettőt beszerezi. A kulcsházba be is került a kulcsszár, a NY.Á.K. lemez és az immobiliser jeladója is. A váltógomb beszerelése majd tavaszra marad.

 
>> Egyébmesa // Alfa 156 2.0 TS 16v Selespeed // 2010-01-09

Az utóbbi időben elég sokat adtam hangot ama véleményemnek, hogy az új C-klasse Merci 'ölég' szépre sikeredett, komoly megfontolást képez a jövő Alfáival egyetemben. Persze minden csak pénz kérdése, az idő ugye mint tudjuk, nem számít...
A helyes irányba finoman terelengetendő, megajándékozódtam párom által egy alfás karórával. Most miután vétlen elcsábulok, és megnézem még mennyi idő múlva gazdagszok meg, mindig tudni fogom, hogy a hirtelenben jött gazdagságot merrefelé kezdjem el szórni :)

Bonuszként a karom is jobban mutat vele, így ez egy igazi tuning az autómnak is ;)