Blog
Ritka megbízható alfát vettem,1 év hiba nélkül,csak egy termosztátot és akksit cseréltem.
Hej de szép fehérbe öltözött a táj és persze Alfi is :)
Nem volt szívem eltávolítani a szép fehér takaróját,így hát rajta maradt és mi gyalogláb eredtünk útnak és mivel jobb ötletünk nem volt,gyúrtunk egy szép nagy hógolyót a tél örömére :)És azért is,mert utána milyen jól esett a finom forralt bor :)








Akárcsak a tavalyi télen,most is törik a kilincs a hidegben.
Ezúttal a jobb egy volt a soron.Szerencsére pont volt ilyenem és egész véletlenül a színe is pont egyezett :)
Így hát sor került a cserére,ami persze nem volt problémamentes,mert a beépítendő kilincset szét kellett szedni.De így legalább jól be lett zsírozva.Úgyhogy most pompásan működik,kisujjal,akárcsak a jobb háccsó is,amely szintén ki lett szerelve zsírzás céljából.Még egy kilincsem még van otthon de inkább meghagynám dísznek :)







Vasárnap nem tudtunk ellen állni a hidegnek és a hóesésnek ezért ismét elmentünk hó rallyzni, de most kicsit messzebbre mentünk.
Először Zsámbékra a vár romhoz, Tatabányára a Turulhoz, és végül az Üvegtigrishez úttalan utakon.









Szombaton kiástuk Kuwikot a hó alól és elindultunk...
A Lánc hídnál meg pihentünk, mert taliztunk Föckös -ékkel.
Hóban gazdag szép nap volt ez Kuwik számára. :)) Nagyon élvezte az időt, a hó rallyt, meg a hókotrókat. Délutánra azért meg fürdettük. :)))






Végre eljött az idő,hogy találkozunk Alfaboy-al!
Sok huza vonna után sikerült összehoznunk a bizniszt!
Hónapok óta gyűjtögettünk,hogy minden összejöjjön és ehhez nagyon sok segítséget kaptunk mind anyailag mind lelkileg.
Remélem senkit nem fogok kihagyni, nekik köszönjük,hogy ma már a Kuwikal Alfázhatunk: Lokfer (Ica); Anya ; Bandi ; Manó(Húgom) ; Alfaboy ; Marty ;George ; Willy ; Föckös ; Manó!
KÖSZÖNJÜK!
Még várjuk az adományokat a második autónkhoz!!! :))




Tegnap hazafelé egy, már elütött őz volt előttem,kikerülni nem volt lehetőségem,így középre vettem.
Hiba volt.....
Nagyot durrant a motor,és végig kopogott az alja.Gyorsan megálltam,de szerencsém volt,megúszta a karter,de az autó alja tele van szőrcsomókkal,még a féktárcsa is.Kipuff rendszert is hegesztenem kellett,így kapott egy új véget is.
Az egész arra volt jó,hogy rájöttem ,alacsony az autó,állítanom kell a rugókon elöl.
Méréseim szerint 60 mm-rel alacsonyabb,mint gyárilag,és a lengőkarok is befelé dőlnek.Megvan erre a hétre az elfoglaltságom...
:-(
Ma elértük a 120000-dik kiló métert.Nálam ebből csak 720kmt ment,de gond nemvolt.Pöcre indul hidegben is,és nem kell folyton tankolni járni:)

2 napot bírt. Sajnos újra száraz időben kezdte el a szarakodást, tehát a vizes idő elméletet akár ki is lehet zárni.
Sajnos a V6 TB motoron nem olyan üzemanyag nyomásszabályzó van mint az enyémen úgyhogy a próba sem lehetséges, legalábbis most úgy tűnik. Viszont az alapjárati motor ugyanaz abban is, de nem ez a lényeg hanem hogy abban egy sokkal stabilabb egység fogja oda a szívócsonkhoz, nem csak egy "szaros" bilincs mint ebben. Azt kipróbálnám majd..
Újabb észrevétel hogy a hiba előcsalható ha sokszor engedem motorfékkel 1200-as fordulat alá. Ha sokszor ezt eljátszom akkor máris produkálja a hibát, ilyenkor a kuplungot kinyomva úgy csinál, olyan mint az ember akinek lenyomták a fejét a víz alá és feljön levegőért kapkodni..
A másik amivel szinte azonnal előcsalható a hiba, a havas út kitűnően alkalmas rá, amikor pl. hintáztatással próbálok továbbjutni a hóból, vagy csak egyszerűen lassan indulok el és folyamatosan kipörög a kerék, erre kinyomom a kuplungot hogy megtapadjon, aztán újra gázt adok, újra kipörög, újra elveszem, és így tovább.. Na ettől teljesen megbolondul pl. szinte azonnal...
Nem tudom már tényleg mi a szar ez.
Mindenesetre megjött a gyári légszűrőházam, úgyhogy vissza lesz alakítva szépen gyárira. Bízom benne, de sajnos van egy olyan érzésem hogy ez sem fog segíteni.
Utána cserélek üzemanyagszűrőt és egy tank tisztításon is gondolkodom.
Az autó reggelre teljesen tünetmentes lett, semmi baja ismét