Blog

>> SzervizLongman // Alfa 155 GTA :)) // 2010-01-27

Készen lettek az elkorhadt részek, melyeken keresztül ázott az autó. Mivel előre szóltam hogy nem sietős, 1,5 hét alatt lett készen.
Viszont sajnos jobb hátul továbbra is ázik picit, de rájöttünk hogy hiányzik egy műanyagdarab a sárvédő és a lökhárító közül, így fel tudja verni ide a vizet a kerék.
Marklártól pótoni!

>> EseményHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2010-02-01

Le akartam tesztelni, hogy látszik-e a hóban az autóm :) Látszik :)

És ilyen a felni :)

 
>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-01-31

:)

 
>> SzervizKispogga // Alfa 156 Sportwagon // 2010-01-29

Ez is eljött ennek is az ideje, az első műszaki. Az előre megbeszélt időpontra vittem a kocsimat a szerelőmhöz. Kicseréltettem a motorolajat, első izzókat ablaktörő lapátokat, meg nézzék át a futóműveket és a fékeket. Semmi kölönösebb problémát nem találtak, és a műszakin is simán átment.

>> SzervizBgabor // Alfa 156 sw // 2010-01-31

Megjött a szükséges alkatrészek egy része:

 
>> EseményZOI // Alfa 156 2.0 Twin Spark // 2010-01-30

Happy K! :)

 
>> EgyébNémeth Lajos // Alfa 145 1,6i.e. L Junior // 2010-01-30

Jó móka volt kiásni :)

 
>> Tuning és extra☻SKULL☻ // Alfa 156 1.9 JTD // 2010-01-30

Bekerült az új szerzemény ami egy Parrot RKi-8400 bluetooth fejegység. Eltávolítható előlap forgatható gombbal és numerikus billentyűzettel, 2.4"-os TFT színes kijelző - 262 144 szín, AM/FM rádió RDS kijelzéssel, Teljesítmény 4 × 50 W MOSFET erősítő, Multi audió rendszer, Bluetooth kompatibilitás, SD/MMC kártya elhelyezés, USB bemenet, iPod és iPhone kompatibilitás, stb.

>> SzervizSurcy // Alfa 156 2.0 16v TS // 2010-01-30

Már elviselhetetlenül kopogott az eleje:-{Egy jó cimbimmel tegnap neki áltunk és ki ceréltük a stab.rúd szilenteket+2 kutya csontott!S lám csönd lett elől:-}Sokkal élvezhetőbb a kocsikázás:-}CSÖND VAN:-} De azért csuklott az összes Digó anyukája föleg annak aki tervezte ezt a mególdást:-{

 
>> SzervizCsabo22 // Alfa 147 1.6 TS Distinctive // 2010-01-30

2008 július: komplett futómű felújitás és beállitás, bal első felni fényezése és 2 db michelin pilot sport felszerelése, olaj- és szűrők cseréje (114,5k km, selénia AR20k), ugyanis európai körútra indulunk a géppel.

2008. aug: az utat megjártuk: Budapest - London - Párizs - Orléans - Clermont ferrand - Nizza - Pisa - Róma - Verona. durván 6ezer km, 3 fővel, Londontól púpra rakva. Egyetlen izzó sem égett ki, nemhogy komolyabb probléma. Thank goodness

2008 év vége: az autó jobb oldalát enyhén meghúzta egy zseniális női sofőr, igy az egész oldal fényezve lett, szerencsére 95%ig hibátlan munkát végzett az fényező szaki

2009 vmikor tavasszal: ismételt olajcsere. betartjuk a 13ezer km körüli csereperiódust

2009. júliusban ismét vezérlést cseréltettem, mivel picivel több mint 3 éve történt, nem játszunk a tűzzel. Generátorszij tárcsák is cserélve lettek.

2009 ősz: a jobb oldali féltengelyen megadta magát egy csapágy, kellemetlen hangok igazolták a csereérettségét. Jani barátom ismét hibátlanul dolgozott, hibának lőttek
2009 dec vége: a kocsit már a hóban sem használtam, az első leesett csapadék után felszabaditottam a garázst, letakartam a gépet, és még 2010 feb végéig elő sem hozom