Blog
Gondoltam egyet,és kollegám ajánlására (hajtogatta hogy van olyan mint egy xenon) beszereztem Osram Night Breaker izzókat,mondom míg elül a xenonháború beteszem ezeket.Majd miután bekapcsoltam a lámpát egyikben xenon,másikban nájtbréker ,visszais csomagoltam a nájtbrékereket a dobozukba. Inkább marad a xenon. A refibe viszont bekerültek a H1-esek,tény hogy nem világítanak rosszul (jobbak mint a sima izzók az tuti),de azért nem xenon.

113500 km.
Vizsga. (benne az új zöldkártya) 33000
-hátsó Brembo féktárcsa 7000 ft a csere 6000 ft.
-hátsó fékbetét 4500
-jobb-bal első felső lengőkarok 26400/2 db,csere 12000 ft.
-EGR szelep tisztítás 6000 ft.
-ablakmosó,fényszóró mosó javítás 6000 ft.
-kilincs javítás 3000 ft.
-Air bag visszajelző lámpa törlése 3000 ft.
-ablaktörlő 5200
-Mobil 5W40 6L 10500 ft
-üzemanyag szűrő 5200 ft
-pollen szűrő 1810 ft
-olajszűrő 750 ft
-levegő szűrő 2600 ft
-+ munkadíj 9000 ft
Jobb hátul kopogott idegesítő módon, de valószínű az elkopott hátsó féktárcsa,vagy a betétek kopogtak.Mert a felkerülésük óta megszűnt.
Jelentem a gép tökéletes állapotban van. A műszaki vizsgán semmilyen hibát nem találtak, pedig kerestek.
Idén még korábban (0114) sikerült elmennem a Paradoxba a szokásos év eleji bővítés miatt. Nem bírtam már magammal és elvittem egy rajzot ami alapján elkészül a media player és a hdd helye a kesztyűtartó alá:) Fekete bőr vagy alcantara borítással. Egyelőre a csak megbeszéltük mit-hogy-hová. Elkészítik a konzolt és ha kész, akkor egy próba után mehet is a szerelés, kábelezés és az LCD, már végre már' :)
a képen nem sok látszik. de igyekszem javítani:)
csatlakozó 150ft


Idén először (0114) léptünk át 1000-es határt. Íme a kép, amely a km óra állásról tanuskodik. (Pont a lényeg nem látszik megint:)

2010.01.13-án az autó 17-es GTA felniket kapott. Zebu Cartárs árulta és le is csaptam rá. Hozzá kell tennem, hogy Ystuc, Mifi és Dévid Cartársak egyből szóltak, hogy szitu van, ugyanis nekem fel sem tűnt, hogy áruba van bocsájtva a garnitúra.:-) No és természetesen nem hagyhatom ki Vikkinget, aki éjnek évadján neki állt telefonszámot nyomozni, hogy el tudjam érni Zebut.:-))) Így nagy köszönet nekik; hiába ez az Alfás társaság.:-))
Sumitumo gumi is van hozzá, de valószínű, hogy ezt lecserélem vagy Toyora vagy Pirellire; ezt még nem döntöttem el.:-)
Nagy az öröm, mert nagyon vágytam arra, hogy GTA felniken fusson a kicsike és ez most teljesült is.:-)))





Kezdem megunni de nagyon,megjött az új immobox amit beszereltek a Szabónál ami persze megint nem lett jó ismét 3hét várakozás,de időközben megadta magát a lambda szondám is megint magát ami újabb fejfájást okoz.
Na, tegnap végre el tudtam szakadni A kocsitól és leadtam a szerelőnek egy kis vezérműszíj, feszítőgörgő, vízpumpa és a többiek kicserélésére. Felhívott, hogy egy kicsit szivárog az olajam a vezérműtengelynél ez egy kis plusz költséget fog jelenteni, de arra is rábólintottam. Ha kell, hát kell. Egyelőre nem tudom, pontosan mennyibe fog fájni a dolog, de mivel tűzoltó kollégáról van szó, reménykedem egy kiskedvezményben. :D
2010.01.14. 57.900km.van a kocsiba.Ma megkötöttem rá a biztosítást ami egész évre 25.800Ft.volt.Az átíratás,forgalmi,törzskönyv 69.290ft.
2010.01.12. 57.800km.a kocsiba.Ma becseréltem a 156-ot az 59-re.Sok telefonálást utánakérdezést,agyalást követően.Köszi George!Amit a kocsirol megtudtam.Csiki Begés volt.Bemutató kocsiként szolgált így minden létező extra bele van pakolva,sérülésmentes volt.Minden papír,könyv,kulcs,kódkártya,magyarnyelvű leírás meg van hozzá.Továbbá az autóba belekerült egy chip.A különbözet a két kocsi között 2m.volt.Eredetíségi vizsgát álták.
Nos, valamivel több mint egy évig tartott az előző lapát... Talán tavaszig még kihúzta volna, de a biztonság mindenek előtt! Odafelé ugyan még szépen törölt, visszafelé húzásnál azonban elmaszatolta amit odafelé letörölt. Így lett csereérett, és a sokak által dicsért Bosch Aerotwin került a helyére. Reményeim szerint ez jobban teljesít majd!