Blog
Az autó reggelre teljesen tünetmentes lett, semmi baja ismét
Másfél hét állás után beindítva az autót, ahogy melegedett alapjáraton, újra elkzdte a jelenséget, először csak finoman, aztán egyre agresszívabban. Az is megfigyelhető tehát hogy az ingadozás üteme is változó, tehát van hogy szépen lassan ejtegeti a fordulatot pl. 85-1200 között, de van hogy 850-2000 között, de mikor agresszívabbá válik akkor pl. magasabb fordulaton egészen piciket ugrál, viszont sűrű ütemben..pl. 2200-2500 között.
Az idő viszont teljesen száraz volt.. :S
Készen lettek az elkorhadt részek, melyeken keresztül ázott az autó. Mivel előre szóltam hogy nem sietős, 1,5 hét alatt lett készen.
Viszont sajnos jobb hátul továbbra is ázik picit, de rájöttünk hogy hiányzik egy műanyagdarab a sárvédő és a lökhárító közül, így fel tudja verni ide a vizet a kerék.
Marklártól pótoni!
Ez is eljött ennek is az ideje, az első műszaki. Az előre megbeszélt időpontra vittem a kocsimat a szerelőmhöz. Kicseréltettem a motorolajat, első izzókat ablaktörő lapátokat, meg nézzék át a futóműveket és a fékeket. Semmi kölönösebb problémát nem találtak, és a műszakin is simán átment.
Bekerült az új szerzemény ami egy Parrot RKi-8400 bluetooth fejegység. Eltávolítható előlap forgatható gombbal és numerikus billentyűzettel, 2.4"-os TFT színes kijelző - 262 144 szín, AM/FM rádió RDS kijelzéssel, Teljesítmény 4 × 50 W MOSFET erősítő, Multi audió rendszer, Bluetooth kompatibilitás, SD/MMC kártya elhelyezés, USB bemenet, iPod és iPhone kompatibilitás, stb.






