Blog
Hála Józsinak, van CD-s rádiónk. Sikeresen be is szereltettük és az első lemez, amit bemutattunk a kicsikének, az a Death Magnetic volt :) Alakul a kis 47-es, egyre szebb lesz kívül-belül. És ha minden sikerül, lesz garázsa is, ahol nyugisan alhat.

Ma ismét felkerültek a téli gurulók a GTV-re.
Kilóméter óra állás:63627
Tegnap sikerült megragasztanom a karburátor talpakat, ma meg szépen felszereltem a mocira a porlasztókkal együtt. Mivel a benzintankban nem nagyon bíztam, így egy benzines kannába dugtam az ac szívó csövét. Hát alig akart megindulni megint, valamint majd kiesett a motor a kaszniból.
Alaposabb ránézés után kiderült, hogy az ac alul annyira elrohadt, hogy kilyukadt a háza is. :))) Amint a kannát feltettem a kocsi tetejére, és a csövet közvetlenül a karburátorokra kötöttem, csoda történt. Egyből indult, és egy kis állítgatás után tökéletesen vette a fordulatot is.
Hátsó dob nélkül a hangja egyenesen brutális volt. :)))))))
Szépen felmelegedett 90 fokig, majd ventilátor is bekapcsolt. Melegen az olajnyomás 1500 fordulaton 3 bar körül lehetett.
Elég ramaty állapotban voltak a téli lemezfelnik( ki voltak fakulva, meg a felületi rozsda is kijött rajtuk), ezért ma reggel nekiálltam lecsiszolni őket. Portalanítás és zsírtalanítás után kaptak pár réteg feketét. Igaz hogy a dísztárcsa takar mindent, de azért nem árt ha kicsit fel van újítva és nem rozsdásodik tovább.



Égett a visszajelző lámpa már bő 1 éve (:-S) a multikormány csere után gyulladt ki, ma törölni szerettük volna a hibaüzit, de a 2 hibaüzenetből, csak 1 volt törölhető....
Így a probléma továbbra is adott, de kaptam egy elérhetőséget aki a közelben rendelkezik a megfelelő gyári programmal, ő nagy valószinűséggel ki tudja majd olvasni a hibát, és sikerül majd törölni is:-)
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Az 1. henger nagyobbik gyertyája lényegében vízben állt, ezért cserélni kellett azt, és a gumi pipáját.
Tünet: menet közben a kocsi rángatni kezdett, kigyulladt a kis sárga lámpa a műszerfalon, és 1 henger így nem ment.
Köszönet: Czap Peti olaszszaki
Kapott friss műszakit. Közben cserélni kellett a hosszbordás szíjat,görgőkkel és ismét egy cooler csövet(ezeket folyton szétlövi).


Elcseréltem RibiPetivel a bürkét.
Bianco álom --> Nero álom :)
Kicseréltük továbbá a műfabetétekkel aggatott középkonzolt meg a váltó-kézifék körülötti részt. Minden fekete: szönyeg, tetőkárpit, s mi közte van.
Köszönet Bandinak aka András bácsi a segítségért.
PS: a képek gyengék, majd öcsémet megkérem megint, mint tavaly a vásárlás után :)




Köszönhetően az IKEA-nak és Süni-nek elkészültek az Alfissimo magazinok végleges helyei. (1028)
[Költségeim: 2db KNUFF irattartó 995Ft/db]



