Blog
Csomagom érkezett szerdán (0603) Erhardtól, benne az új lengőkarokkal, de nem voltunk itthon, így a postára kell érte mennem majd valamikor. De ebbe inkább bele sem megyek, hogy hogy tud az emberfia elmenni egy csomagért hétköznap, munkaidőben, mert ugye a posta is akkor van nyitva nálunk, egy perccel sem tovább, vagy még akkor sem.. Mindegy, megoldottam, hétfőn (0608) elhoztam a cuccot, köszi Erhard, minden rendben találtatott. :) A jobb alsó (első) OCAP, a jobb felső (első) pedig gyári darab lesz. Jövőhéten reményeim szerint beszerelésre kerülnek.
[Költségeim: OCAP alsó 26.000Ft, gyári felső 15.900Ft, összesen: 43.000Ft postával együtt, előre utalva.]




Zender kolega jóvoltával kicseréltem az oldal indexeket átlácóra igy már döfi.-}
2009.05.25 szervíz!Olaj(Selénia 20K) olaj szűrő,levegőszürő,hátsó betét csere!171800KM
5L Valvoline MaxLife 10W-40 + Olajszűrő
t.184.207
Ma végre hivatalosan is a tulajdonomba került az autó!
Most már a forgalmi is büszkén hirdeti, ez az autó nem másé, hanem az enyém!:-)))))
Bár egy kicsit rosszul esett, hogy az új okmány kiállítása már nem 8000, hanem 12000huf!:-(((
Még jó, hogy volt nálam ennyi pénz!
De sebaj!
Ma örülünk, és megyünk dolgozni(sajnos)!
Az SW spoilergumijának eltávolítása röviden.
Arról a gumiról van szó, ami a hátsó szélvédő és a spoiler között van gyárilag. Arra szolgál, hogy ne folyjon mindenhol a víz a szélvédőn, csak a széleken (és középen?).
Eltávolítása: 6 spoilerrögzítő anya lecsavar. Spoiler pár cm-ret megemel, így már hozzáférhetőek a patentok. Egy hegyes késsel benyúlni a patentok közepére és kipiszkálni a középső pöcköt. (Ha ez be van nyomva, akkor szétfeszíti a patentok belsőrészét->rögzíti azt.) Tehát középső pöcköt hozzáférhetővé tesz, majd csípőfogóval teljesen kihúz. (Úgy mint egy fogat. :) Innentől már csak be kell dugni a kést a patent pereme alá és kicsit megfeszíteni. Ekkor ki kell esnie. A művelet után nem árt (fekete) power-tape négyzetekkel leragasztani a lukakat. (Én legalábbis így tettem.)
Képek jönnek.
Egyszer már állítottuk a szelephézagot, akkor csendesebb lett a motor, de most megint csattog. Szétszedtük, és azt lehetett látni, hogy a szelepemelő tőke el van fáradva. Ezeket kettessével lehet rendelni. A 6 db-ból 4 elég rossz, ezeket meg is rendeltem. Remélem a héten meglesz.
Megvan, megérkezett az alkatrész, és bele is került. Összerakás után alig hittem a fülemnek, ismét igazi v6 hangot hallok, semmi csattogás és egyéb mellékzörej (na jó, talán a szervó szivattyút hallom egy picit, de az már egy másik post lesz).

Megyek hazafelé munka után, és azt veszem észre, hogy füst jön be az utastérbe és a kormányt egyre nehezebben tudom tekerni.
Rögtön megálltam, poroltó elő, tiszta para vagyok, nehogy nekem itt felgyulladjon...
Kinyitom a géptetőt, és sehol semmi, láng, kicsit megnyugodtam.
Akkor látom, hogy a szervó egyik csöve elrepedt, és a szervó olaj a kipufogóra folyt. Szerencsére 1 sarokra voltam otthonról, annyit még elgurultam vele. Otthon pont volt hasonló cső, kicseréltük és kapott új szervó olajat is.
Neki láttam ma délelőtt a termosztát cserének. Minden faszán indult, aztán egy 1,5 órás kis szívás következett, mikor az alsó imbuszos csavar belül megadta magát, és nem lehetett forgatni. Végül le kellett fűrészelnem a fejét, így utána már könnyebben abszolváltam a cserét! Jöhetett az összerakás, majd a rendszer feltöltése. Szerencsére rendesen műxik minden. Viszont közben jött a gixer, sikeresen letörtem a bal tükrömet. :(( Marklar kolléga gyorsan kisegített, felrakunk egy Tempra tükröt, míg megjavul a gyári cucc.... 3x eláztam, össze-vissza szabdaltam a kezeimet a kiálló xarokkal... ma nagyon kiakasztott az autóm!.......... még a múltkor volt épp egy akciós termosztát raktáron, ezért odaadták 10.000Ft-ért... én magam kicseréltem, így ezzel is spóroltam...
fokozatosan eltolodtak a dolgok ....:S...áá...mind1..lényeg h valoszinuleg 2-3 napon belul mar ok lessz minden...fokozott kivancsisaggal varom az eredmenyt....persze attol meg hogy "gurulni" fog az auto..lessz meg vele egypar apro dolog amit megkell csinalni/cserelni
- bal hatso ajtonal a sarhanyoresznel rohad:S (szal volt törve)
-tetőkárpit csere
-1 hatso kilincs felszerelése
-természetesen egy alapos takarítás
-a bőrt egy két helyen varni kell...hal isten varas menten ment szet...
-alufelni javitas...es nyari gumit ratetell
-nyar folyaman olajcsere
-tachometer rugojat kell cserelni
-csomagtarto csak elektromosan nyilik, szal zar szetszereles/összerakás
- éss méég kitudja mi :D... hirtelen mas nem jut eszembe :D...
ezekrol lessz fenykepes dokumentacio is lehet:D .....remélem köv irasnal már nálam lessz a járgány és sok szépet irhatok:D....ciao