Blog
És igen, ezt is megértem, hogy úton maradtam a kocsimmal. Előzés közben elkezdett kopogni valami a motortérben. Jobbnak láttam vontatókötélen hazajönni. Jövő héten majd kiderül mit műveltem már megint. Nagyon nem kellett ez a történet. :S


Nézegettem mindenféle ülés fűtést, a Wabesco bár tökéletes lett volna, de 30eFt-ért húzosnak találtam, aztán a vaterán vettem gyári bmw-s szettet 5eFt-ért. Kipróbáltam, teljesen szuper, 2 vezetékes, az egyik direktbe kapcsolt, a másikhoz vmi szabályozott fesz kell - sajnos ezt a kapcsolót hiába kerestem. De nekem a sima kapcsolt is megfelel. Az ülés szétszedése kicsit szöszölős, elvégre kárpitos munka :) megoldható, csak idő kell hozzá :) Az ülés ( hamár kint van :) az oldalsó műanyagok lecsavarozása után a hátsó alsó részen szétnyitható a (bőr)huzat, majd hátul benyúlva ki lehet oldani a huzatot rögzítő, feszítő damilokat. Ezután rátettem a huzat tetejére a fűtőszálas lapot és a fölösleget levágtam, majd a damilok helyét megsaccolva kilyuggattam 6 helyen. Ezután becsúsztattam a szivacs és a huzat közé a fűtőszálas szövetet, és átfűztem rajta a damilokat - na ez idegölő volt :) - aztán meg a szivacson keresztül, majd hátulra és ott rögzíteni. A fenék részen sajnos, a huzatot drót gyűrüvel rögzítették, ezt ki kell operálni kombifogóval, majd a fűtőszálas szövet méretezés-vágás-lyuggatás-behelyezés jött, és mivel a fém gyűrüket veszélyesnek találtam a fűtőszál közelében, ezért gyorskötöző műanyaggal húztam vissza a huzatot. Természetesen a kábeleket a középkonzol felé vezettem ki, majd ott vagy a műszerfalon keresek helyet a kapcsolóknak ( kis kerek kapcsolók piros leddel :) aztán majd az akksiról húzok egy kábelt 20A biztivel.








Bekerült a xenon a H7es izzó helyére. Kell a távolsági fényszót is cserélni, mert így sárga mellette nagyon. 6000K-re lett cserélve. Volt egy 8000K-s, de a 45 mm-es izzó pont hozzáért az árnyékolóhoz és emiatt nem gyújtott be az izzó. Cseréltem egy 43 mm-es izzóra. A helyzetjelző helyére is egy "xenon töltésű izzó" került. (meg se éri, ez kurva drága). Ezzel is gond volt, mert rosszat foglalatút postáztak. :-)
Remélem nem égetem ki senki szemét vele. Úgy vettem észre a beállítás tökéletes. Eddig nem villogott senki....főleg nem zebrafényhídas jagelló.



Vikking már jóideje felajánlotta, hogy van valami szuper polírozó cucca, amivel sikerült eltüntetnie jópár kisebb-nagyobb karcot az autójáról, és hogy ha van kedvem/időm, akkor kipróbálhatom én is. Ezért el is mentem (0522) és beszereztem 50db W5 polírozókendőt Lidl-ben, ha arra járok, akkor legyen nálam ilyen is. :) Illetve még egy kátrányoldó spray-t is vásároltam (0523) a tecsóban, mivel a múltkori kátrány adag nem jött le teljesen az oldaláról. :S Reméljük később nem lesz rá szükség, de ha mégis.. akkor lesz.
[Költségeim: polírozókendő (50db) 795Ft, kátrányoldó spray 899Ft]

Megérkezett a korábban Punishertől rendelt küszöb pár. Élőben is tetszik, már csak fényezni kell, és mehet az autóra. :-)

Olajcsere: Selenia 20K for Alfa Romeo 10W40 (14430ft 6l), Olajszűrő (2900ft),Fékolajcsere: (3300ft), Hibakódolvasás,törlés (5000ft) Munkadíj: (8000ft)
KM állás: 135470km
Nagyon régen jártam erre, tavaly nyár végi események kissé megzakkantottak. "Kedves" barátom szarrá tört egy 7es bmw-vel, konkrétan totálkárra....röviden, velősen....ám most úgy néz ki Vince jóvoltából ismét dübörögni fog a boxer szív, csak lehet más, járóképesebb kaszniban :)
Visszakaptam 4 nap után :) Már úgy hiányzott ...
Gyönyörűre fényezve elől hátul, és kiklapálva azt az apró malőrt amit a néni okozott, aki beletolatott. Csillog villog. Ennek örömére elkezdtem írni a blogot, ígérem visszamenőleg is beleírok mindent. :)
Már éppen ideje volt, hogy kicseréltessem a kuplungot, mert már igen csak zugot a kinyomó csapágy.Több hónapi sporolás után, elindult az anyag beszerzés, amin hála istenek sokat tudtam a költségen fogni.A nehezebb dolog az a szerelő ( Mazsi ) keresése volt. Ami nem volt könnyű, de azért sikerült megtalálnom, a megfelelő személyt, aki nem úgy indult neki a dolognak, hogy Alfa, és egyből több tízezer forint.
Most pedig rátérek az alkatrészekre, amik cserélve lettek.
VALEO kuplungszett, CORTECO főtengely-szimering, nyelestengely-szimering, Tutela Technyx váltóolaj, féltengely gumiharangok, kormányösszekötő stabilizátorok.
Az eredmény, fenomenális lett!!!







