Blog
Csúnyán elkezdett csörögni a motor, ezért az Autógenerál Kft kezelésbe vette a vezérműlánc feszítőt. Kivették töltésre a vadi új akkumlátort, amit egy másik kocsiba raktak be. A passat egy Zeller József nevű pöcsé volt, aki elismerte, hogy más akkumlátort kapott, de vissza már nem adta. Remélem idővel majd visszaüt neki az életben ez a patkány viselkedés.
- új olajszűrő
- olajcsere
- új szelepfedél tömítés
A kiszolgált 45 Ah-s akkumlátor helyett, egy jó kis 60 Ah-s aksi került a gépszörnyetegbe.
Az egyik hengerben 7 bar körüli kompresszió volt csak, így a szelepüléket köszörülni kellett nagy-nagy bánatomra.
Hivatalosan (legalábbis a forgalmi szerint) mostantól lett enyém a kicsike.
Amikor regeltem ide, kissé túlzásnak tartottam, hogy blogot vezessek az autómról. Mivel rajongói oldalról van szó, simán elnéztem másoknak ezt a kis bogarasságot. Aztán rájöttem, hogy ez egy csodás virtuális kis szervizkönyv, így a mai naptól kezdve én is vezetni fogom. Visszamenőleg le is jegyzek pár dolgot, amire emlékszem.
Végül hiába vártam, Bartos Janira, megvettem az olajozófúvókát a Péceli úti bontóban. (feleannyiért)
Továbbá vennem kellett egy új főtengely csavart, köszönet érte Torjay Lacinak ismét... :)
Lassanként megérkezik a COMETIC HF-tömítésem az usa-ból. :D



Nos, kicseréltem a hátsó csapágyakat, nyilván már mindkettőt, mert ha az egyik megadta magát, akkor a másik se igen húzza már sokáig... kifejezetten halkabb lett a kocsi :)
~172000 km
Végre nem fér be egy tégla a hátsó kerék és a kaszni közé :D Gyári Eibach rugó és sportgátlók kerültek az autó alá ...érdemes volt! Szerelés by apósjelöltnél 9re vittem 14-re kész is lett....

A nagy rendszám a 156-oson sosem tetszett. Matrica kicsiben már nincs sajnos, így marad a "kényszermegoldás". Motor, azaz "B" típusú rendszám kerül az autóra előre. Ma a Mozaik utcában Zsé ismerősén keresztül egy 10-esért kaptam engedélyt, majd utána az okmányirodában 9500 Ft-ért megigényeltem a táblát. Itt az ügyintéző először nem vágta, hogy miről van szó, hárman kellettek hozzá, hogy nekilássanak a dolognak, de végül csak megoldották. Másfél, két héten belül elvileg értesítenek, hogy elkészült, majd akkor le kell adnom az eredeti "A" típusú táblát. Várakozás... :-)
Bal oldali Xenon izzó csere megtörtént, úgy döntöttem áldozok a munkadíjra, hogy ne én vágjam össze a kezem.
A H7-es 6000K-es Xenon izzó innen volt.
Részletes infó:
Kisüléses Xenon-fej, H1 H3 H7 HB3 HB4, 35W Minden utólagos xenon szetthez,valódi Philips (Siemens, Premium HID)