Blog
Friss eővel vágtunk neki a 682 méter magas Zengőnek de még előtte beértünk egy pici faluba Püspökszentlászlóba,ami kb 30 házból állt és egyáltalán nem volt egy idegbeteg hely.Gyakorlatilag egy embert láttunk összesen.A pécsi püspök egykori rezidenciájára is ráleltünk.Persze tudták hovakell építkezni és pompás kertet is létesítettek.Szóval mentünk a Zengő felé és csak egyszer tévedtünk le az útról de így is odataláltunk.A tetején volt egy kilátó,ahonnan remek kilátás tárult elénk.Nos azt megállapítottam,hogy ide tényleg nem való lokátor.Kár lenne ezért az idilli helyért :)
Lefelé másfelé mentünk és nem bántuk meg,mert a pincesoron át érkeztünk vissza a faluba.Nagyon hangulatos volt a környék.Mivel még korán volt,átrándultunk Zengővárkonyba a tojásmúzeumba és tiszteletünket tettük Pali bácsi sírjánál.
Pécsváradon az apátságban költöttük el vacsoránkat :)












400 kilóméter autózás után megérkrztünk a Zengő lábánál fekvő Hosszúheténybe,ahol a következő négy napot töltöttük.Kedves kis falu és korrekt a szállás is,miénk az egész emelet,ami tulajdonképpen a földszint,mert az igazi földszint az 5 méterrel lejjebb levő udvarról nyílik :)
Csupa zöld minden és milyen jól esett a hosszú út után a jéghideg Soproni :)












Megküldték az új, mostmár jó! légtömegmérőt. Hát ezt az érzést javaslom mindenkinek:))))) V6 feeling leírhatatlan talán csak ez példázza megközelítőleg:
Beszélgetünk a hugommal a járó motorú autó mellett:
Hugom:-Te ebben csak 3 henger megy?(azt hitte 4 hengeres)
Én:-Ja alapjáraton átkapcsol a Suzuki üzemmódba és ilyenkor csak az egyik fele müködik a motornak:)))))))
Szó ami szó tényleg nagyon durva:)))
De a teljesítmény az még durvább....
elkezdtem a ledesítést.....!először a két rendszámtáblavilágítást cseréltem jégfehér stabilizált ledekre!
93000 Km.
Bal oldalról kopogás, nyöszörgés hallható már vagy 1 éve. Azt mondták hogy kormánymű, mert a lengőkarok jók voltak.Tehát elvittem a kormányművet felújítatni. Megnézték, azt mondták, nem láttak ilyen jó állapotút ennyi idősen. Ennyire kopog bármilyen autónál. Így hát a mai napon a két bal oldali alsó-felső lengőkat kicseréltete, +első fékbetét csre, meg a jobb ködlámpa csere. Alkatrész:70000 Ft,Munkadij 18000 Ft.
Megtörténtek az ismerkedő kilométerek szám szerint 164.5 eredetileg ezt a távolságot több nap alatt akartam elérni de Ottó barátomat ott felejtették a reptéren én meg hívtam hogy nálam van az autó és akkor rögtön összekötöttük a kellemest a hasznossal ő megnézte az autómat én meg elvittem budaörsig és vettem egy fotelt majd hazajöttem.
tök jó élvezem.
Fékolaj, összes fékbetét
két első féktárcsa szabályozása
kézifék bowden
gyújtástrafó csatlakozójában el volt oxidálódva egy érintkező, kitisztítotuk
2 -es henger injektorának O- gyűrű
kormányszervó olajcső, szervoolaj
üzemanyagszűrő
klímatisztítás, pollenszűrő, levegőszűrő
motorolajat és olajszűrőt cseréltünk,
Fusion hangszórószett, NYC CD- s rádiómagnó beépítése
váltóolaj cseréje.
Váltót megvásároltam Zergétől, hogy ki tudjuk majd cserélni.



Felkerültek a 205/60R15ös gumik Nokian NRHI Ecosport.
Leszerelés másik felniről 1500ft
Felrakás, centírozás 5800ft
1db új gumi vétele, szerelése 21000
Szerdán Szigethy papánál tettünk látogatást, beállíttattam a futóművet. Amennyire lehetett, belőtték, de elöl még mindig túlzottan terpeszt. Vissza kell vele menni valamikor egy kicsit hosszabb mókolásra.
Megkezdtük rendes évi nyaralásunkat,amely ezúttal Baranyába vezetett,mivel úgyis készültünk Seléniára és utálunk korán kelni,ezért négy nappal előbb keltünk útra,hogy legyen idő megnézni a környéket :)
Útközben megálltunk két helyen kastélyt nézni:Nádasdladányban,ahol a Nádasdyaknak van nagyon szép ,Tudor stílusú kastélyuk.A berendezés egy része még eredeti.Épp szünnap volt de azért beengedett a házinéni és volt olyan kdves,hogy kalauzolt is :)
Következő megáló a Dégi Festetics kastély volt.Ez nem volt annyira szép de nekem nem jönnek be a Pollack Mihály dolgai.Ha kell,ha nem mindenhova oszlopokat tsz.Viszont a kastélypark gyönyörű volt,hatalmas fákkal,elég nagy tóval.











