Blog
Kicseréltem a bal ajtó zárát. Szereztem egy bontottat, aztán egy kulcsosnál a Stadionoknál átalakíttattam, majd kis szenvedés után beépítettem. Végre nem kell körbemenni, ha szeretnék bejutni az autóba :)
Csöri elkészítette az új zöldkártyát, természetesen minden tökéletes volt.
Majd kicseréltük a két első lámpát DEPO GTA look lámpákra, sokkal jobban néz ki. Azonban hazafelé volt egy kis gondom, a mosónál a gőzborotva ismét elkezdte leszedni a fényezést egy helyen az első lökhárítóról. Borzasztóan zavar. lehet, hogy kell egy új lökhárítót szereznem, mert ez úgy látszik, valamiért mindig ledobja a fényezést, meg esz a méreg !!!!




ma vagyok 33 és ma pördül bele az 50.000. km az autóba.
Sajnos ami volt pitty-pitty a kocsiban már ugy vettem, h nem működött...se leírás, se bekötési rajz, úgyhogy szaki barátom azt mondta, h inkább vegyek egy újat, azt beköti, de ezzel nem fogja elb@szni a napját:D meg is történt..25 eurómba került, de a távirányítót lehet gravíroztatni:P megy is bele az alfajel:D
folytatásban nyomok pár képet a bekötéssel járó szenvedésekről:D

1 fejezet: 1 rész: beszerzés
Bementem a szakikhoz, kértem az alkatrészeket, nos egy nagy koppanás..a pofám a foldre zuhant, mikor mondják, h mi mennyi pff... első izben hosszbordásszij feszito gorgo..kb másfél honapja még 30-35 e ft korul mozgott mindenhol..aszongya nekem 49 eze öccáz..pff mondom, hagyjuk megnézem máshol..(ez kb 180euro) megyek a másik szakikhoz, ugyan ez a tipus, gyártmány, meg minden...210 euro.. agyam eldobtam..gyors egy-két telefon, és egy orán belul hoztak 31 000 FTért:D mondom, igy már mindjárt jobb:D (u.i.: koltségeimet euroban irom)

a jobb ablaktörlő töröl hármat aztán bszik az alkotmányra és csak a bal működik tovább, szerintem szorul vagy vmi ilyesmi továbbá a jobb hátsó ajtó belülről nem nyílik panel le hétvégén megcsinál.. addig vizsgák gazd matek makro stb:D
A mágnes gyürű kisérletem befejeztem...
Több mint 1 egész évig volt a vasban ez a szerkezet. Viszont eredménye nem igazán volt,tehát valahova félre dobtam. Sok értelme nem vót! :-|
Viszont mióta kicseréltem a LMM-t csináltam egy tesztet!
Szekszárd-Paks útvonal a 6-os főúton Tempomattal 95km/h-ra beállítva.
Tavaly nyár végén ez a "teszt" 9,0 - 8,9 fogyasztást eredményezet.
Most ez 8,2 - 8,1 fogyasztást mutatott!!!
Tehát jelentős a különbség! A körülmények naggyából azonosak voltak mind időjárás,forgalom és persze a nyári gumikon.
Ma látogatást tettem az autófényezők gyöngyénél, Krisznél. Kivittem a küszöböket, meg az első toldatot, hogy majd jól lefényezi nekem, és akkor kerülhet is fel minden az autóra. Lebontottam a gyári küszöböt, erre már nem lesz szükségem. Odapróbáltuk az új küszöböt, és sajnos nem tökéletes. Valamiért picivel rövidebb a kelleténél. Kicsit furcsa ez így, hiszen típusspecifikus a cucc, így rendeltem. Persze ettől még fel fog kerülni az autóra, ezen a dolgon lehet segíteni, csak hát ez plusz munka, és erre nem számítottam. A Novitec első toldattal ugyan ez a helyzet. Úgyhogy most a project kicsit jegelve... :-(
De ha már ott voltam, üres kézzel nem jöttem el. A féknyergek piros színbe öltöztek, valamint a féktárcsa és kerék közötti rozsdás részt is lecsiszoltam, és szép fekete színt kapott. Nagyon nagy köszönet Krisznek a segítségért!








Ferdén állt a kormány miután Zoli szétkapta az autó elejét a szervíz kapcsán.
Minden fasza lett, a futómű bírja a 20 milliméteres pogácsákat, jó hír.
Lézeres beállítás történt, figyelembe vették a pogácsákat és ezek alapján módosították a gépben lévő adatokat. Mivel minden adat stimmel most, normális, hogy hátul "terpeszt"...
Azért mókás, hogy a lárívááás srácok nem ismerték fel a G-szemeket és aszonták szar az egész hátsó fertály, mert nem szabadna az elemeknek mozogni :D
+ 118K-s jubiléé

