Blog

>> EgyébGery83 // Alfa 155 Q4 // 2009-05-01

- alsó karter tömítés
- fekete spray

 
>> Tuning és extraszasza(SW) // Alfa 146 ti // 2009-04-30

A kormányomon már nagyon kopott volt a bőr.Egyszer újra festettük egy éve,de nem sokáig bírta.Így megkértem Föcköst bőröztesse nekem újra.Nagyon szép lett már alig várom,hogy berakjam:)Köszi Föckös te vagy a bőr király!!:)))

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-04-30

Mióta nálam van az autó, azóta még nem volt cserélve a benzinszűrő, ezért jobbnak láttam kicserélni! Ma meg is történt a csere! Igazából akkor láttam, hogy jól döntöttem, mikor a régi szűrőből kiöntöttem a benne maradt benzint és vele a sok dzsuvát! Sztem még az eredeti Bosch szűrő lehetett benne, amit még gyárilag raktak bele! FIAAM szűrő (4784,-) került a helyére kisebb "faragással"! Nem kell nagy dologra gondolni, annyi csak, hogy az OUT oldalon a gyári szűrőnél a csavar és a filter közé tettek egy közdarabot! Ezt kellett csak kihagyni, mert az új szűrőnek kisebb volt a menete, így csak a csavar passzolt! Na de most már erről is le van a gond! :-) Meg a régi üzemanyagszint jelzőről is, mert azt is kidobtam, mert össze-vissza jelzett már! Néha menet közben elkezdett ugrálni a mutató! FISPA (8550,-) márkájú lett helyette és most már ez is jó! ;-))

Km óra állása: 100304 Miles
Régi óra szerinti km állás: 202554 Km
Motorgenerál utáni óra állás: 51681 Km (32116 Miles)

Elérkezett az idő. Megbeszéltem a vizsgaközponttal, hogy ma viszem az autót, de tegnap este hazafelé eszembe jutott, hogy égnek a légzsákvisszajelző lámpák. Na, ma reggel gyorsan kiüttettem az Autóház Budaörsben, nagyon rendesek voltak, besuvasztottak két autó közé, és töröltek négy hibát, valamint egy kábelkötegnél volt hiba, amit jelzett, cserélték, kész lett, irány a vizsga. Azt mondták, hogy az utólagos xenon nem gond, nem is volt gond. Viszont a hátsó stabilizátorrúd kapott a töréstől, mert jobbra- balra mozog, amit érezni is a kanyarokban kicsit... szóval "Hibásan alkalmas".
Örülünk.

 
>> SzervizKócosw // Alfa 156 2.4 JTD SW Black shark // 2009-04-29

Mai napon cserere került a stabirud tokkal vonoval, kis rudakkal együtt.

 
>> Tuning és extraBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-04-30

Szóval bekerült a szűrő is és bekötöttem a klímacsöveket is! Mivel ez nem gyári klíma, ezért kicsit meg is keveredtem a manual ábrái és a rendelkezésemre álló csövek láttán! Ugyan is a csövek hosszúsága és végződései miatt nem tudtam úgy kötni, ahogy az a manual-ban szerepelt! Végül is százötvenötösösös-ös kollega segítségével sikerült a helyére tenni minden csövet! Aztán már csak a klíma hűtő beszerelése volt hátra, amitől egy kicsit tartottam! De aztán nem volt gond vele, mert csak a zárhidat kellett levenni és a hűtőn található műanyag "kereten” a gyárilag bejelölt kis részt kivágni a csöveknek! Majd klíma hűtő be a helyére (pont elfért a másik hűtő előtt), aztán a csövek bekötése! Zárhíd visszarak és már kész is! :-) Most már csak az elektromos része van vissza, amiben sajna nem vagyok járatos! Remélem ez a probléma is hamar megoldódik! :-)

>> Szervizmotyo // Alfa 156 1,6 TS // 2009-04-30

Égett gumi, vagy műanyag szagot éreztem egyik nap hazafele, levittem szerelőhöz. Hosszbordásszíjat cserélni kellett, mert elvolt öregedve és hiányzott belőle egykét darab. Munkadíjjal együtt 11ezer ft. km óra állás: 134185km

 
>> Egyébpedrito // Alfa Alfasud Sprint 1.5 // 2009-04-30

Elkezdődött...

>> EgyébDévid // Alfa 156 2.0 TS // 2009-04-24

Sikeresen boltoltam Sanyi kartárssal egy garnitúra nyári gumit. Már ideje volt, mert nagyon sajnáltam már a téli gumiimat koptatni a meleg aszfalton. Addig maradnak ezek a gumik, míg nem találok ízlésemnek megfelelő felniket, vagy míg el nem kopnak... :)

 

Ma csak rövid időm volt bütykölni, de egy fontos dolgot sikerült megcsinálni: a hátsó ülés alatti öv-rögzítést megoldva kifűztem az övet a hátsó torony tetején lévő elemből, majd természetesen vissza is kötöttem, mivel a "bébiket" továbbra is fuvarozni kell! ;-)

Már éppen örülni kezdtem, hogy mindjárt vihetem a verdát a lakatoshoz, amikor felfedeztem egy kis rozsdásodást a kerékdob belső, ülés felőli oldalán... Nem voltam rest belevágni a csavarhúzót - és engedett :-(
Nem nagy felület és jól hozzáférhető mindkét oldalról, mivel egyből a kerékjáratba lyukadtam ki, pont a betöltőcső mellett...(nem véletlen, pont ezért rohadt ki...)
Ezen "felbuzdulva" nekimentem a doblemezre ragasztott rugalmas hangszigetelő elszíneződéseinek és itt is volt sajnos egy találat: ez azért gázosabb, mert a lengéscsilla-toronyba lyukadtam bele, azaz ha belülről meg is lehet "varrni", szépen belülről leápolni csak a hátsó-híd kivétele után lehet majd :-(

Mivel a "helyzet fokozódik" elhatároztam, hogy egy autós témákban utazó volt Megbízómat felhívom - az üveges céghez is nála van a kontakt - lakatos ügyben, most már jó lenne "interaktíve" beszélgetni valami szakemberrel a részletekről.
(később nyugtalanító vagy inkább sürgető infókat kaptam: május végén ovis-szülős kirándulás.... Ahhoz, hogy kellően magas lóról fitymálhassam újgazdagék "sokpézérvett" verdáit, nem szabad megadni azt az esélyt, hogy a rozsdás sárvédőmön botránkozva nagyon elbízzák magukat! :-p Festve biztosan nem lesz, de
az nem is baj...)

Amin filóztam még:
1. Grego cartársat megkérem, hátha Olaszba' mégis kapható a raktérablak-keret meg a torony tetejére a műanyag (amin az öv átmegy)
2. Elnézegettem a csomagtér-rolót:
- Ezt pofozgatni hülyeség
- Bőrből újat szintén (nem lesz annyira elegáns, amennyire tönkre fog menni a használatban)
- A műbőr nem tecc, akkor viszont lehetne valami erős (zsákszerű) textília, világos színben mindjárt vidámabb is lenne és erre könnyebb lenne feliratot és/vagy logot varrni (hímezni) ;-)