Blog
2009.05.25-én el mentem Sanyi cartarshoz hogy menjünk el Györbe csavarogni!
oda is értünk el mentünk mcdonaldsba kaja után el mentünk egy tuning boltba nézelödni!
a gyors nézelődésből vásárlás lett!
egy garnitúra alfa logos szelepsapka és egy KN direkszürövel lettem gazdagabb!
már alig vártuk hogy haza érjünk és felszereljük!
gyári szürö ki mivel feleslegesé vált :) dirkt szürő direkt be a kocsiba!
spécin be is szereltük! azóta egyfolytában vigyorgok ha hallom a hangját!
köszi Sanyi a aegitséget!







93500Km-nél teljes job oldali féltengely jobb-bal oldala felujjítva.Felújítás:94000 Ft csere:16000 Ft.Gyorsításkor azaz nyomaténál,picit berezonált a kormány.
Első Selenia Rallynkon vettünk részt a hétvégén.
Röviden:
Nagyon, nagyon jól éreztük magunkat!
Kicsit hosszabban:
Mivel ez egy tájékozódási verseny ennek megfelelően már az Ábel Autóház megtalálásánál bajba ütköztünk. Egy beugróval elöbb kanyarodtam le, uh nagy reményekkel indultunk. A rajtoltatásnál magunk elé engedtük majdnem mindenkit, gondoltuk inkább most reggel várunk, mint délután a nagy melegben. Két navigátorom volt Reni és Zoli. Mindenkinek megvolt a feladata. Reni olvasta az itinert és újraszámolta a kilométereket miután eltévedtünk :) Zoli a feladatokért és az időmérésért volt felelős. Én meg vezettem.
Összességében nagyon jól éreztük magunkat, végül összetettben a 8. helyen végzett a csapat ami ahhoz képes, hogy reggel még azt sem tudtuk, hogy eszik-e vagy isszák ezt a programot sztem nagyon jó.
Külön tetszett a csapatom navigátor részének a borkóstolás, majd a legnagyobb meglepetésünkre egy Polgár borral térhettünk haza. :)
Nagyon szépen köszönjük a fáradságot a szervezőknek, hogy ilyen élményben lehetett részünk!
Képek: Selenia Rally






Már nagyon jo volna ha vihetném vizsgáztatni...de mindig akad még vmi apróság:S... hatsó féknel nem volt elég a betét es tárcsa csere...szal fék is kell másik.,...
szal a héten beszerzésre kerul egy hatsó fék + egy hatsó kipuf. dob...(egyenlőre gyári:D )...
Sok álmatlan éjszaka és fejtörés után döntöttem el, hogy "szaporítom a ménest" mivel az eltelt egy év alatt hozzászoktam a 150 lóhoz és hajtott a kíváncsiság még mennyit lehet kihozni a Mjet-ből! Egy állítható, távirányítóval ki-bekapcsolható Powertuning box mellett döntöttem!
A beszerelés nem túl bonyolult a rail-szenzorra kell rákötni az igényes kidolgozású kis aludobozka csatlakozóját majd a kábelek elvezetése és rögzítése következett! Mivel a box állítócsavarja elég mélyen van ezért az egyszerűbb szerelhetőség kedvéért jobbnak láttam ha nem fixen rögzítem a dobozt hanem egy rozsdamentes acéllemezből készített konzol tartja majd, így bármikor könnyen kivehető, állítható!
A próba során kiderült, hogy az előre beállított teljesítménytöbblet elég kevés (épp arra elegendő, hogy a bekapcsolt klíma által "felfalt" teljesítményt pótolja ezért finoman feljebb tekertem a potit lesz ami lesz alapon! Na így már kezd elszabadulni a pokol sokal jobban húz elsősorban alacsony fordulaton bődületes többletteljesítmény jut a hajtott kerekekre!
U.i.: Sajna van egy rossz előjel nem bírja a kuplung a nyomatéktöbbletet inkább megcsúszik 5-6.-ban megvan az újabb projekt!







stabilizátor szilentek, külső, belső kormány gömbfejek
Megkezdődött a kipufogó project is. Ahogy előző autómon, ennél is a két oldali ovális végződés a terv, asszonykámnak és nekem is ez tetszik a legjobban. A két oldali alap, de az, hogy ovális legyen, vagy esetleg dupla kör alakú, az kérdéses volt. De úgy döntöttünk, hogy ez a szebb. :-)
A kipuff végeket Vittorio intézte, és VinceP4 hozta el Budapestre. Köszönet érte mindenkinek! :-.)




Meg is volt a csere.Nem volt egyszerű a dolog,szinte az egész bal első futóművet ki kellett bontani,de miden rendben ment.A szerelő srác,nagyon jó munkát végzett és még csak nem is kért sokat:)!
Kilóméteróra csere.