Blog

>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-04-18

Elérkeztünk (0413) a 124ezredik alfás kilóméterhez, melyről a mellékelt kép is tanúskodik.

 
>> Egyébzerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2009-04-14

találtam egy olcsó és jó fényezőt!volt munkám vele nekem is bőven,de megérte végre össze állt ,és régi fényében tündököl a gép!felkerült a felni is!

 
>> Tuning és extrazerge // Alfa 145 2.0 twin spark // 2009-04-13

csináltam egy kis munkát a műanyagosnak!

 
>> SzervizBuksi // Alfa 155 2.0 8V Twin Spark QV :) // 2009-04-13

A nagy futómű felújítás közepette szakítottam egy kis időt a kerékjáratok rozsdátlanítására is! Arra gondoltam, hogy egy kicsit megcsiszolgatom flexel, meg lefestem szépen, de sokkal nagyobb meló lett belőle! Ugyanis a bal oldalról elég nagy részt ki kellett vágnom a lemezből, mert már szépen ki volt rohadva! :-( Megcsiszoltam rendesen, aztán egy olyan anyaggal fedtem be a lyukat, amit nem tudom, hogy hívnak, de állítólag kisebb csónakokat is készítenek belőle! Az anyag egy szövet alapú valami (nevezzük "paplannak”) és ehhez van még a ragasztó és az edzője! Ezek hárman száradás után hihetetlen keménységet alkotnak! Na, ezzel a "paplannal” fedtem be a lyukat, aztán gittel kiegyengettem a felületet, majd festettem! De akkor már az egész kerékjáratot kifestettem, ha már csináltam! Minden nagyképűség nélkül mondhatom, hogy egész jó munkát végeztem! :-)) Legvégül pedig kapott egy réteg Perma Film nevezetű korróziógátlót (32 euro volt a két 1 literes tégely postaköltséggel együtt), amit hajókhoz fejlesztettek ki és GTPeti hozott nekem Németországból! Mégegyszer köszi neki! :-) D e ezzel a lendülettel már lekentem a hátsó kerékjáratokat és az egész alját is! Persze előtte még szépen lamostam mindenhonnét a koszt (zsírtalanítottam :-D) és csak ezután kentem fel a szert! Ha megszárad, akkor még egy réteget kenek rá és kész is! Reméljük, hogy beválik és most egy darabig nem kell foglalkoznom a rozsdával! ;-)

>> SzervizCgo // Alfa 156 SW JTD 16V // 2009-04-13

Mivel a hátsó ablaktörlő gumijának cseréje csak arra volt jó, hogy ne karcolja az üveget, arra viszont nem, hogy rendesen töröljön, vettem Erhardtól egy új, Champion márkájú ablaktörlőt. A csere fél perc volt.

 
>> AutóápolásGTVili // Alfa 145 1.8 TS // 2009-04-13

De barátom a nitrohigító! ;-D Tegnap rokonoknál voltunk,ezért előtte természetesen elmentem a kézimosóba.Az alapos gőzborotvázás után derült fény,a lemoshatatlan piszok mibenlétére....kátrány!
Ma,egész délelőtt az autó oldalát és a küszöböket sikáltam...de megérte.Mintegy pontot téve az autó ajnározásának rituáléjára....beszereltem a GTV-be készülő,nagy hifi-hez vásárolt (és a balesetet karcolásokkal megúszó) Optima Red Top akkumulátort.....hát persze hogy bal pozitívos!;-D Fel kellett lazítanom a testkábel saruit,hogy tudjak annyi kábelt húzni,ami már elég a boldogsághoz....

 
>> EgyébBeryq4 // Alfa 156 sw 2.4 JóTurbóDízel // 2009-04-13

Már nagyon szóltak a téli gumik. Viszont szembesültem a ténnyel,hogy Cityre nem lesz készen a szekér.

 
>> EseményKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-04-13

Végre eljött az idő (0413, húsvét hétfő) hogy az év első alfás talija után meglátogassuk az év első tuning show-ját is a Hungexpo területén. Alfák már megint nem nagyon voltak, mint ahogy ezt az elmúlt években sajnos már megszokhattuk, de mindenesetre Smog32 tagunk AirRide-dal szerelt gépében gyönyörködhetett a közönség. Illetve egy alfának látszani akaró szánalmas szuzuki is jelen volt a kiállításon. Ezen kívül még a Fuel Girls tagjaira csorgathatta a nagyérdemű a gumifüstölős drift bemutatók mellett.

Egy tavalyi video a rendezvényről.

>> EseményGábor80 // Alfa 156 TS Distinctive // 2009-04-13

Idén ismét ellátogattam Esztergomba. A város szépsége, valamint a szervezők remek munkája évről évre bizonyítja, hogy a város méltó arra, hogy helyet adjon az év egyik legjelentősebb Alfás eseményének. Köszönet Tomminak és a többi szervezőnek hogy idén is megrendezték számunkra ezt a találkozót. Köszönet a barátaimnak is, hogy velük lehettem!

>> EseményAndorka // Alfa 33 905A1 // 2009-04-12

Ma elkezdődött a "hivatalos" bontás. Apránként kikerül minden Amore-n, vagy Vatera-n értékesíthető apróság, bizbasz a kocsiból. Az autó jó donorként várja lelkes (és kispénzű) típustársak jelentkezését.
Gyakorlatilag a 33-as mától a 'Régi autóim' helyre kerülhet át.
Jövő héten hívom a bontóst, aki kiállítja a papírokat, hogy átvihessem a csóró kis B1-es bónuszomat az Impreza-ra.