Blog
Azt hiszem pont tegnap volt téma a kedvenc topicomban,a pörgős boxerekben, a csapágy leszedés.Erről jutott eszembe ,hogy van egy generátorom, amin sivít a csapágy ,különben hibátlan.Érdemes rakni bele uj csapágyat.Ezért le is ütöttem egy leszedő készletet,természetesen jóárasítva! :) Meg ha már ott voltam,hoztam egy levegős keréknyomásmérőt is.Mindig áll az udvarunkon 1-2 használaton kívüli verda ,aminek épp akkor lapos a kereke mikor arrébb kéne állni vele..Legutóbb is ugy jártam ,hogy lekellett szednem a kereket és elvinni a benzinkútra felfujtatni.Ráadásul vmi vacak emelőm volt és eltörött ,a kocsi küszöbét meg sikerült behorpasztanom..ÁÁ kicsit sem vtam ideges! :D Ugyhogy mostmár ilyen problémám nem lesz.Mostmár csak a kompresszorba kell venni olajat mert köddé vált :)
Rövid kiruccanas az olaszautobontoban tatan eredmenyezett egy stabilizatort,egy gazpedalelmozdulas erzekelőt,es egy csomagterhalot.
ar egy 20-as +egy zacsi csoki :)
- módosítani kellett az injektorhidat hogy passzoljon a kappa szívócsonkra
- helyet kapott rajta még egy anya egy nyomásmérő szenzornak, így lesz a műszerfalon üzemanyagnyomás-kijelzőm is
a héten megvettem a szilenteket az elsö lengökarokba meg hátra a de dion-ba...
ezen kivül a torziot szedtük szét és állitgattuk KIZZO segitségével
hogy ne üljön annyira mint eddig....
én a kormánymüvet raktam össze meg beletettem a motortér nyito bowdent és zárat....
felkerült a hátsó lökkös is : )
Rendbe kéne egy kicsit tenni a külsejét meg a belsejét. Még mindíg benne van az a beletört csavar a váltónak. Rendesen be kéne kötni a fejegység tápellátását. Valamennyi meg van a kábelkötegnek, de ki kell nyomozni, hogy honnan jön. A főnökömtől kaptam egy 8"-os tolómotort, amit a régi csomagtérfedélbe bele lehetne építeni. Ha teszünk hozzá egy hátsó szárnyat, akkor lenne egy jópofa feneke a kocsinak.
Volt egy szabad szombat délelőttöm így megejtettem a motorolaj és az összes szűrő (olaj, levegő, gázolaj) cseréjét. Nem vagyok híve a gyári 20 ezres csereperiódusnak túl hosszúnak tartom!
10 ezrenkét kap friss olajat a gép elsősorban a turbó miatt a levegőszűrőt elnézve rá is fért! Legutóbb gyári szűrőket kapott most váltottam: Sofima került bele mindenből! Az olaj bevált: Selénia WRD 5W-40 nem eszi egy milit sem csökkent a szint az előző csere óta!
Befejezésképpen visszaraktam a alsó meg a felső motorburkolatot plusz egy kicsit kipucoltam a motorteret is!
Km óra állás: 113000.
Mivel anno a 147et úgy adtam el, hogy az Amores rendszámkeretet leszedtem róla épp itt volt az ideje, hogy az utódra felkerüljön.Mivel a Qv-n ragasztott rendszámtábla volt ráadásul valami olyan módon feltéve hogy azért ölni tudtam volna, inkább kínlódtam a ragasztóval mire leszedtem...Persze ez csak a hátsóra igaz, elől még mindíg ragasztva van de az jól is néz ki.Képet majd rakok fel.....
Hazakerültek a viszonylag új gumik.....Ideje lenne felrakni őket ,mert ami most fent van nyári gumi az már megszolgálta az árát és hála az előző tulajnak a rossz futómű beállítás miatt teljesen sz@rrá ment.Amik meg majd rákerülnek azok a 147ről maradtak még de nagyon jó állapotban vannak igaz nem a gyári méret (185/65 R15) de megteszi....
Megjött az idei évi kötelező csekkje.......olcsóbb mint az előző biztosítónál:D Negyedéves.....
Mivel az ajtó és a kárpit között valami oknál fogva nem volt fólia ezért gondoltam orvoslom ezt a problémát is.....Hát aki már csinált ilyet az tudja, hogy mennyire gány egy munka.Nem kívánom senkinek.Ráadásul nekem a kárpiton van a hangváltóm is amit ugye még ki kellett kötni és az egész ajtó panelt sem egy egyszerű nemhogy levenni de felrakni sem.Na mindegy a lényeg az h mind a két ajtót sikeresen szigeteltem....Hurrá már talán nem is fog beázni......:D Képet sajna nem csináltam.....