Blog
Hát elmúlt szerda is meg csütörtök is. Tegnap elgurultam a gépműhelybe majd mivel elkövettünk egy amatőr hibát ott hagytuk még egy kicsit a blokkot. Ma újra mentem szép is új is kész is 1 henger hűvelyezve 3 fúrva minden ugyanolyan méretű csini tiszta a blokk holnap elkezdjük összerakni. Addig a legnagyobb feladat, hogy elkellene mosni a váltót.
Tönkre mentek a távirányitó gombjai, a villamoság szerelő megforsztotta azóta tökéletesek.
Elkopott a féktárcsám és a betétem is hátul. Hamár lúd, legyen kövér alapon beruháztam egy garnitúra brembo tárcsára. Persze sportra. Jövő hónapban lesz feltéve a felújított Mk II-es nyergekkel és betétekkel. ( A kép azján az én lábuljam van!)

Újabb izzócsere, ezúttal a rendszámtábla izzók adták meg magukat, soha nagyobb költségem ne legyen...:-)
Gyári küszöb felkerült végre a helyére, igazság szerint már a múlt 7en megpróbáltuk feltenni de alulról patentokkal kell kombinálni és tegnap sikerült találni hozzá megfelelőt (kisposki bolha:) kis csiszolással be is pattan a helyére. Az emelőre kellett rakni 4db faéket plusz egy emelővel kellett játszani az ültetés végett amúgy kb 1 óra alatt meg volt minden :)

Fekete vax a hibák kijavítására, már nagyon ráfért :)
Bekövetkezett a kuplung szett cseréje, már nagyon sírt kinyomásnál a csapágy.
GTnek köszönhetően megérkeztek (0506) a legújabb alfás matricáim. :) Egy 'Alfa Romeo Driver Parking Only' feliratú és egy pár Magyarország térképes 'knoxx' felirattal.
[Költségeim: 400Ft +350Ft +100Ft postakts.]

