Blog
Mai napon (0415) ellátogattunk totohoz, hogy meglessük, hogy halad a spoilerekkel. Volt előrelépés, de ott hagyjuk nála az autót, hogy érdemben tudjon haladni végre a küszöbbel is. Hévvel jöttünk haza, illetve hát Pestig, aztán onnan meg vonattal. Jó hosszú út, de ha ez kell, hogy elkészüljön.. toto mesélte, hogy miután kivitt minket Szentmiklósra az állomásra és hazaért, 6 kölök üldögélt a hátsó ülésen az övével együtt az utcából, mert annyira tetszett nekik az autó. :) És mindegyik ilyet szeretne. :) Én meg már szeretném, ha elkészülne végre a kit. Úgyhogy hagytam is, hagy dolgozzon rajta, amíg kell.
Mikor eljött az idő, hogy nekem is szükségem volt már az autóra, megbeszéltünk totoval egy találkozót, aztán elmentünk érte. Még nem lett készen a küszöb, de a méretet már levette róla, úgyhogy egy ideig autó nélkül is tud dolgozni. Hiába, ez van, ha túlvállalja magát az ember.
Reméljük a hónap végére azért elkészül..




- AE főtengely támcsapágyak
- Blokk összeszerelése részben
- Dugók újrafűzése
Még mindig várok az egy szem olajfúvókára.



Kozeleg a nagy nap, hat elmentunk Piroskaval furodni :) Szepen, alaposan, kivul, belul... A szelvedo felso elenel kicsit csepereg, de a napfenytetonel meglepo modon nem... Sebaj, szelvedot ugyis cserelni kell, ket helyen is torott...

Ma kapott az autó egy komplett vezérlés cserét (szíjjak , vezérlőmódosító), köszönet érte: ::Watz és Társa:: FIAT, ALFA ROMEO, LANCIA SZERVIZ
Ma fordult az óra, két kiló, 12. év... Nálam kicsit több, mint 70E km. Ha tartom az évi 10.000-et pár jó éve még van : )
Hétvégén lejár a műszaki is, megy ZT-re. Vajon sikerül-e? ; )
Elso ulesektol visszafele kompletten aram mentesitve :) Hatrameno kabelek kibontva, teto lebontasra elokeszitve, de momentan nincs hova rakni, ugyhogy azzal meg varok... Amugy eddig minden kibontott kabel tokeletesen ep - alig varom hogy lecserelhessem Piroska toldott-foldott kabeleit...
2009-04-15. Ma elvitték az Alfát.
Nálam volt 60 hónapot, ebből (összesen) 12 hónapig állt a kocsi szervízek miatt. Ezek nagy része megelőzhető lett volna gondoskodással, odafigyeléssel...
Sok pénz, idő és energia emésztődött fel az autó üzemben tartása során. Sokadik gazdája voltam a kis dögnek, sajnos a szopatós része jutott nekem a tulajdonlásból: felújítások, állagmegörző szervízek vitték a kasszát.
Az egész Alfázás megérte, mert sok szép élmény fűződött az autóhoz. Megtanultam becsülni a közlekedésben résztvevőket, megtanultam a pénzem értékét, megtanultam autót szerelni (vagyis beleszólni a szerelésbe).
És most az Alfa már nem vár otthon, mától máshol alszik. Mától már csak alszik, nem röfög, nem hörög, nem kopog és nem ciripel. Csak szunnyad mély álmában.
Ég veled Alfa!
kb egy hét alfa nélküliség bkv-zás után ismét elfordithattam a kulcsot:) fel lettek szabályozva a hátsó tárcsák és a betétek kicserélve...hátsó lengéscsillapítók is cserélve lettek... uj pollen és légszürő
most egyenlöre éppen elég volt... hála istennek a szelepfedél tömítés csere megoldotta az olajszivárgást is ugyhogy lekopogom de rendbe van az autó..


