Blog

Gondoltuk, végre meglátogatjuk a Cinque Terre 6. faluját :) Az idő lehetett volna szebb (persze Genovába végig szikrázó napsütés volt), de így is megkapó kis hely volt.

Végre három hónap után megérkezett az ebayről rendelt radiátor! :) Az eladó srác bénázott, ezért egyszer visszaszállította a posta neki Firenzébe, aztán nagy lassan sikerült neki másodszor is elküldenie... Bár így is, hogy kétszer fizettem rá szállítást, bőven ár alatt sikerült megvennem (cakk-pakk 55EUR). :)

>> EseménySzilárd // Alfa Spider / GTV 2.0 T.SPARK 16V // 2009-03-28

Felkerülttek ismét ma a nyári kerekek.
Sokkal jobban tetszenek, mint a téliek:))
Km óra állás:57354 km

 

ma végre mentem egy kört a kicsikével : )

jol müködött bár még lesz mit csinálni rajt komáromig :
kuplung munkahenger csere /felsö/
hézagokat ajtokat beállitani
hátso munkahengerek felujitása
motorszám szin átirás
zöldkártya stb

ezek ellenére jo volt ujra menni vele már nagyon hiányzott : ))))

ja meg lemosogattam kicsit : )

 
>> Tuning és extrape-Ti // Alfa 156 SW 1,9 JTDm 16V Distinctive // 2009-03-28

Itt a tavasz!!!!
Ma végre felkerültek a 17-es nyári kerekek no meg polcra került a decemberben felrakott ( a motor felmelegedését elősegítő ) hűtőtakaró is, itt jegyzem meg, hogy a hidegüzem ellen új projekt van folyamatban nevezetesen egy Defa gyártmányú motor előmelegítő rendszer de erről majd később!
Szoknom kell még mert nagyon megváltozik a gép viselkedése ég és föld a különbség!
A téliekkel (Good Year UG7+) maximálisan meg vagyok elégedve szerintem az egyik legjobb téligumi a piacon, egyszer sem csúsztam meg vele nagyon kiszámíthatóan viselkedik, vizes úton pedig eszméletlenül jó csak ajánlani tudom!
A téli kerekek már a megszokott előkészítés után kerültek a garázs sarkában "felállított" állványra:
1. Alapos W5 felnitisztítós(Lidl termék) kezelés, nagyot javít a hatékonyságán ha bepermetezés után ecsettel fellazítjuk a fékporos "dzsuvát",
2. Lemosás meleg (viaszos autósamponos) vízzel + kefével,
3. Öblítés tiszta vízzel,
4. Száradás a kellemes tavaszi napsütésben,
5. Száradás után kipiszkáltam a futófelületből az apró kavicsokat,
6. Végül kaptak egy gumiápoló-habos kezelést!
Km óra állás: 114200

>> Szervizkzoli // Alfa 155 1,9 TD // 2009-03-28

-Elsö lengéscsillapítók
-Távos centrál kütyük
-Ablaktörlö motor
-Ablaktörlökarok,lapátok
-Tágulástartály
-Aksi
-Hütö
-Motorolaj
-Váltóolaj
-Szervóolaj
-Márkajel elöl
-Bal fényszóró+index
-Hengerfej miatt 1 komplett motor vétel
-Hengerfejpakolás
-Bal elsö ablakemelö motor

>> AutóápolásAzzurro // Alfa 145 Quadrifoglio Verde 2,0 // 2009-03-28

A jó idő tekintetével, végrehajtottam egy belső kárpit tisztítást!Az eredmény meggyőző lett, és a kocsiba beleülve, a jó illat vesz körül.

 
>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-28

Mire hazaértünk (0328) ez a pár kép fogadott a levelesládámban. Toto küldte a készülő első toldatról.. épül-szépül:) Nemsokára fényezésre kerül. Holnap elvileg fel is próbáljuk. Már várom, hogy élőben is láthassam. Arról nem is beszélve, hogy milyen jó lenne már az autómon tudni :)

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2009-03-28

Elugrottunk (0328) a Paradoxba, hogy szaxerűen beszereljék az alpine-t, meg bekössék az RCA-kat az erősítőbe is és beállítsák a hangzást. A végeredmény: remekül szól.. azt mondták a srácok, hogy százszor jobb választás mint egy pioneer, vagy egy sony - ugyanis ezeken gondolkoztam még mielőtt e mellett döntöttem.

Természetesen kiderült, hogy a fejegység okozta az aksi lemerülését. Bemértük és 0,19 (asszem)Ampert fogyaszt kikapcsolva, előlappal a megengedett 0,06 helyett. Ugyanez előlap nélkül 0,16. Nem sokkal jobb a helyzet. Éppen ezért -számomra sajnos- nem lett úgy kötve mint az előző (sony), hogy gyújtás nélkül is üzemeljen. Mondjuk itt -sztem- egy ellentmondás van, mert gyújtással még több minden fogyaszt, ha mondjuk álló helyzetben szeretnék zenét hallgatni, ezért jobban merül az aksi is, de az is igaz, hogy gyújtással együtt nem hagyja ott az ember az autóját éjszakára:)

Az új fejegység elég nehezen akart bemenni az olaszok által oly' kicsire tervezett helyére a rengeteg kábel miatt, de egy kiemelőkerettel megoldódott a helyzet és a végeredmény még szebb is, mint volt. A sony díszkerete -kiemelő keret nélkül- fél centivel beljebb volt a kelleténél. Így most kellemesetahasznossal, ez is orvosolva lett ennél az új szerzeménynél.

Csodásan mutat és rengeteg olyan funkciója van, amire eddig még csak nem is gondoltam volna. Hát megkezdem vele az ismerkedést. Egyelőre jó vételnek tűnik, mert hangjával lenyűgöz ez a kis csoda. A táv. hiányzik.. de vmit, valamiért.

Egyébként hozzá kell tennem, hogy aki lecserélte -még anno, nem nálam- a gyári csatlakozót az autón, az elég barbár módon bánt a vezetékekkel. Most ezek is orvosolva lettek. Csoda egyébként, hogy még szólt.. szigetelőszalaggal voltak összebarkácsolva a kábelek. Hihetetlen látvány volt.

[Költségeim: beszerelés, kiemelőkeret 500, apróságok 300, kábelek rendbetétele, mert ami ott volt..., munkadíj (összesen 7000), stb. - nem adták ingyen..]

>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2009-03-28

Egy bontásra ítélt 147-ből megvettem a vezetőoldali ajtóhatárolót és tegnap ki is cseréltem, mivel az enyém nagyon hangosan kattogott ajtónyitáskor.