Blog
Huhh Kb. egy éve nem írtam. Igazából, a zárak beragadásán kívül nem volt gondom semmivel.
Sok tervem van a jövőre nézve, és csak a pénzhiány állíthat meg.:)))
-Lakatolás, teljes fényezés
-Lökhárító javítás, fényezés
-Új tetőkárpit, belső kárpit műszerfal zörgésmegszüntetés, felújítás
-Új első ülések
-Új féktárcsák, betétek, kézifékbowden csere
-Új porlasztócsúcsok, izzítógyertyák
-Új lengéscsillapítók
-2.4 hengerfej, váltó !!!!!
-Valami durva turbó!
Nah kb ennyi!! persze nem ebben az évben mindent.
Meg ugye járok is vele....
Végre...készen van az átszabott lökhárítók fényezése.
A hátsót fel is raktam, mert az egyenlőre nem kap spoilert.
Ha tudja az ember, hol vannak a csavarok, már nem is olyan vészes munka. :)
Lassan kerülhetnek fel a spoilerek is...



Megcsinálta ez is.Csak nem mindegy hogyan.A krómtükröt felrakta rozsdás, kereszthornyos csavarral!!!!!Nooormális???!!!Azt mondta, "csak ez jó bele"!
Leb@sztam, erre megsértődött.
Fényevő simán ráfújta a lakkot a NEM JAVÍTOTT felületre!!!!
Persze ő is okoskodott.
No, hát ennyit mára, elég volt!Besokaltam!
S.Béla megcsinálta...Azt amit sok buzi szerelőnek gúnyolt, dilettáns, átb@szós f@szkalap, szipus f@sz, "megcsináltamennyitfizess" felkiáltással nem csinált meg, kedves Bélám rendberakta!Köszönöm!
Nem vitázott, nem nézett hülyének, tartotta a határidőt, tehát ami mostanság nagyon ritka, KORREKT volt.
Néhány képet teszek fel később...
BF GOODRICH G-Grip gumi került 2db előre de lehetséges hogy hátra is veszek...
selenia wr, szurok, lampaallitas, also motorfedo felfogatasa, futomukontrola.
Hilka szerviz Pozsonyban, csak ajanlani tudom
Most, hogy már végre itthon van a gép, neki tudtam állni felújítani a futóművet! Először a hátsónak „estem” neki, de előtte ugye le kellett vennem a kipuff. rendszert, meg a benzintankot is! A következő lépés az volt, hogy kiszivattyúztam a fékolajtartályból az összes olajat, hogy ne csöpögjön mind a nyakamba! Így is maradt elég a csövekben! Aztán leugrottak a helyükről a féknyergek, féktárcsák, lengéscsillapítók, rugók, lengőkarok, stab.rúd és végül a híd is! Persze, nem volt ennyire egyszerű, mert azért a csavarokkal meg kellett szenvedni, de végül én nyertem! És ez mind-mind újra cserélődik a híd kivételével, mert azt Marklartól vettem használtan! De ez is szépen le lett csiszolva, aztán festve és most úgy néz ki, mintha új lenne! Mehetnek a helyükre az új alkatrészek! A régi hídról átszereltem az újra a fékerőszabályozót, majd a lengőkarokat, de ezekben még a csapágyak is ki lettek cserélve! Helyükre kerültek az új kerékcsapágyak is az aggyal együtt! Aztán vissza a stab.rúd (szintén csiszolva és festve), és az ültetőrúgók mellé már a Bilstein sportgátlók kerültek (ez itt a tyuning helye) a gyáriak helyett! Kapott vadi zsír QH féktárcsákat, Textar betéteket, 16V féknyergeket (állítólag ezek kézifék része nem rohad be, mint a 8v-é) és gumi fékcsöveket is! Egy fém fékcsövet kellett csináltatnom (500,-) gyorsan, mert leszedéskor kitekerődött a nyaka! A többi fém fékcső már egy korábbi projektnél ki lett cserélve! Aztán már csak a kézifék bowdenek voltak vissza és a kézifék beállítása! De ha már úgy is lent volt a benzintank, kicseréltem a benzinszűrőt is! Ahogy elnéztem ez még soha nem volt cserélve, épp itt volt az ideje! Aztán tank vissza és jöhet az első futómű! Persze a csúnya lemezfelnik helyett már felkerültek az aluk a nyári gumikkal és az új kerékcsavarokkal (4800,-/16db)! A kipuff.-t még nem raktam vissza, mert az első részét is le kell majd szedni! :-)












Az "új" alufelnihez hosszabb csavarok kellenek mint a másikhoz, ma sikerült szereznem 20db-ot.
166.650 km
Selénia 20K Alfa Romeo - 5 liter
Gyári olajszűrő
Olajleeresztő csavar
Aktívszenes pollenszűrő
Légszűrő
Gyári ablaktörlő
Klíma fertőtlenítése
Szivargyújtó izzók cseréje