Blog
Végre felkerült az autóra a fólia. Jóárasítva, 30000 Ft-ért rakta fel nekem Gál Csabi, aki a Fanat-X csapat tagja. Mivel reklámozom őket több helyen, így egy kedvezményesebb áron fóliázta le az autót Llumar ATR 15 CH fóliával. Szerintem dögös lett. :-)
Ezen kívül ma felkerült az Alfa Amore rendszámkeret (thanx Halesz) is az autóra, valamint leszedtem a kocsi hátuljáról a típusjelzéseket is.


A teljesítménnyel nem voltam elégedett,torpant a vas. Voltam diagnosztikán és megcsinálták a csigát és még pötyögtek egy kicsit a laptoppal.
Mivel a hugom végre regisztrált, immár virtuálisan is elbúcsúzom a 146-tól és szomorúan törlöm a "tulajdonomban van" checkboxot....
VÉGREEEEEEE....!!!
Meghoztam ma délután az új szivet:
---( 1,7 16v dupla 40es DellOrto-val )---
és az átalakításhoz szükséges dolgokat:
- ac, első kereszttartó, fabrikált ventillátor, hozzá való leömlő.
Egyszóval beindult a projekt. A motort mikor kipróbáltuk, jónak tűnt, szóval nem nyulkálunk bele egyenlőre, le lett mosva és kész. Majd ha bemondja az unalmast kap egy komplett felújítást, de remélem mostanában erre nem kerül sor.
Start!



- Citrom féknyereg spray
- Piros motorblokk spray 150°C
- Fekete hőálló spray 650°C
- Fekete leömlő spray 800°C
- Cink spray


Értő kezek kipucolták a turbóm geometria részét......remélem ezzel elfelejthetem a turbónyomás gondokat! Km óra állás:112800.
Több mint 101000 közös km megtétele után Renzo 13 tulajdonába került szeretett 155-ösöm.Remélem szerető gazdája lesz és sok kilómétert tesznek meg együtt!
Vásárlás utáni első utam Várpalotára a Csörgö autószervízbe vezetett.Csütörtökre megbeszéltünk egy szervíz olajcserés-szűröcserés randevút.A stabilizátor rudat is cserélni kell ,ezt is megejti Attila.
2009.02.12.: megtörtént a szervíz,szűrők,olaj,stabilizátorrud,szelepfedéltömítés,bal első törött ködlámpa csere!A gép szuper ,olyan mint egy új!
A szervíz: 5 csillagos szuper,köszönet érte!!!!!
Egy új szervószivattyú és egy kormánymű csere után ismét fittek vagyunk (érdekes, hogy a barázdák a Hungárián már nem akarják kitépni a kormányt a kezemből... fantasztikusan jó érzés ahogy kapaszkodik az útba). Még egy komplett fékcserét adok a kicsikének a szülinapom alkalmából (mivel rajtam nincs mit cserélni) aztán már igazán semmi kifogásolnivaló nem marad...