Blog
Leadtam, majd ha kész lesz, elhozom ;)
Update:
Ami cserélve lett:
- 24 db gyári új hidrotőke
- teljes hüvelyszett
- gyűrűszett
- minden tömítés, szimmeringek
- teljes kuplung szett
- gyertyák (100ezret futásúak kerültek be)
- hátsó 2 kipufogó dob
- hátsó futómű szilent
- olajak
+ ami még nem jut eszembe.
Köszönöm Zolinak a munkát!




- hát elkezdtem... jó móka, de végre tudom már pontosan miként működik. Nagyon mókás szerkezet.
- a szétszereléstől kezdve az összeépítésig, mindig teszek majd fel új képeket





Ma megrendeltem az új nyárigumikat. Végül a Michelin Pilot Exalto PE2 nyert többek között a Nero Zero-val szemben.
Igazából minden rendelkezésre információ szerint a PE2 is tudja mindazt, amire nekem szükségem van, ugyanakkor egy hajszálnyival kevésbbé sportosra kihegyezett, ami nekem maximum egy 2.4 JTD-nél hiányozna.
Pilot Exalto PE2 review
(Előny az is, hogy egy garnitúra Michelin gumihoz Németországban garancia is jár, vagyis 2 éven belül ingyenesen javítják a sérült gumit, vagy állják a pótlás költségeinek egy részét.)
Még annyit tennék hozzá, hogy a Nankang UltraSport NS-2-vel is jók voltak a tapasztalatok. Nem a leghalkabbak, nem a legjobbak vizes útfelületen. Ellenben szárazon megfelelőek és az árukat megérik. Márpedig ebben bíztam, mikor ilyeneket vettem.
A legtöbbet minősített gumi a reifentests.com-on. (2000+ vélemény jelen pillanatban.) Eredmény: egyedül a nedves tapadásban közepes a minősítés, minden másban jó.
(Szóval nem minden rossz ami kínai. A magam részéről amúgy sem vagyok híve a származási hely alapján történő beskatulyázásnak...)
Breaking news: Most, az első pár ezer km után kijelenthetem, hogy nagyon szimpatikusak a PE2-k. A tapadással igazából eddig sem volt gond, de ami most új, az a "síri csend" a gumik felől. Normális aszfalton egy "halk siklás" az utazás.
Update 2009.08.29: Az NS-2 továbbra is a legtöbbet értékelt gumi a reifentests.com-on. Mellékeltem az összesített eredményét. (4000+ vélemény alapján.)



Ma lezajlott az aktuális olajcsere. Selenia 20K Alfa Romeo természetesen.
A köv. téma egy szelepfedél tömítés csere lesz, hátha akkor egy kicsit több marad belőle a helyén, és kevesebb kerül a klímakompresszor tetejére... :-)
Km: 130.640
Kiemelésre került a motor és a váltó, egyúttal ezek piacképessé is váltak. Még a kábelköteg sértetlen kifűzése van hátra, mivel a motor új tulajdonosa csak ezzel együtt tudja beépíteni azt, az immoboliserrel ellátott vezérlőelektronika miatt.



megtörtént az olajcsere és azóta fékolajat is cseréltem.
holnap megyek az autóért, elől cserélték a 4 lengőkart ami így elég húzós volt, de muszáj volt(Lemförder).
Kutyacsontokat is cserélték és az összekötőre várok most.
Mai napon (0226) meglátogattuk toto-t (cirka 160km.. :), hogy meglessük, hogy halad a küszöbspoilereimmel, illetve vittünk neki egy első lökhárítót, amire majd meg tudja csinálni a képeken látható toldatot. Az autónak valami hasonló kinézetet fog kölcsönözni a kit, ami készül. Remélem mihamarabb felkerül, hogy Esztergomban már félig kész harci díszben jelenhessünk meg. Azért csak félig, mert az oldalspoiler és a hátsó lökhárítóra már nem lesz idő a találkozó előtt, így azok csak vmikor utána fognak felkerülni a vasra. Erről viszont még a képek sem árulkodnak.. legalább addig maradjon titok:)




Megvettem az itt hirdetett 15-ös használt MOMO felniket.
Jobb elsö fékcsöben dugulás lett
igy aztán semmi fékerö, a dugattyú megszorult meg eröteljes fékmelegedés volt jellemzö .. új fékcsö elöl mindkét oldalon + új fékbetétek elöl hátul



Ma délután átvettem Poló cartárstól a reklámmatricáimat. Megküzdöttem vele, de mindkettő épségben felkerült a hátsó oldalsó ablakokra. Jól mutat! :-)
Képeket most nem csinálta mert piszkos is a kocsi, meg már sötét is volt mikor végeztem. De pótolni fogom. :-)
