Blog
Meleg motornál nem mindig indult elsőre, volt hogy csak 5-6-ra. Egy felet mozdult a motor aztán forgott üresen az önindító. Győrújbarátra, Stipsits Déneshez vittem. Kitakarította az önindítót és cserélt szénkeféket. Azt mondta szorult a tengelyen a fogaskerék, és a bendix látszólag rendben van, remélem így lesz :)
A felszabályzott első tárcsák, és a gagyi betétek (a kopófelület felvált a vastól) helyett kapott szép új Bosch tárcsát és betétet. A kerékőrök is már elég viharvertek voltak, kapott egy új garnitúrát. A javításokat Ország Zsolt (OZs Racing) eszközölte.
Felkerültek az úszógumi vastagságú, ballonos téligumik az autóra. 16-os felniken 205/55-ös gumák. Ilyenkor mindig meg kell, hogy állapítsam, milyen simák is télen az utak :)
És sajna azt is, hogy a 16-os méretű felni nagyon kevés optikailag egy GT-re :) De valahogy kibírom majd tavaszig :)
És egy kis infó a globális felmelegedésről: Halesz blogja segítségével kiderül, hogy egy hetet késik a tél! :):) Tavaly november 11-én raktam fel a téligumikat, miután leesett az első hó. Most meg már ugye november 21-e van, és még nem esett Budapesten! (A Kékestetőn viszont már leesett az első hó! :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021260t.jpg)
Megvolt a kerékcsere tortúrája. Nagyon béna lett az autó, inkább le se fotózom.
A gumi Pirelli Sottozero, ha már olasz. Várom a fél méteres havat!
És aki kitalálta, hogy könnyűfémkerék, az hordja fel őket a másodikra zsírral a tökén, acsargó pitbullok között..
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021259t.jpg)
Járt, a kocsi gondoltam elviszem egy körre...Terhelés nélkül gyönyörűen vette a fordulatot, elindultuk., rázkódott, vissza a garázsba , gyújtáson állítás új próba, nem ráz és nem is megy .Olyan mintha csak négy henger járna....Rotor, elosztófedélk csere , még mindig ugyanaz.Azóta már lassan alapjárat sincs....Sót már kijelenthetem az sincs, a gyertyák kormosak feketék....Kezdek fáradni.....:(
- olajcsere + szűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- kormányösszekötő zsírozás
Elkészültek végre (1121) a matricák, amiket még október 27-én rendeltem meg.. és reklámként szánok az autóra. Ha kicsit jobb idő lesz fel is ragasztom őket. Még meglátjuk hogy hová. Eredetileg a hátsó oldalsó ablakokra szántam, de lehet h a hátsó szélvédőn landol majd.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021256t.jpg)
Befejeződött a nagyszerviz. Teljes első futóműcsere: alsó- felső lengőkarok, kutyacsontok, stabilizátorrúd, fékcsövek, motorolaj + szűrőcsere, szervóolajcsere, váltóolajcsere, fékolajcsere, csonkanyák cseréje, futóműbeállítás.
Teljes csend! A gumi hangján kívül nincs más "zaj".
Az Auótáz Budaörs szervizelte az autót, és nagyon jó munkát végeztek, amiért köszönet!
Meg Erhard (la)komának is az alkatrészekért! :)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021255t.jpg)
Saját erőből szerettem volna megoldani a kerék cserét. Az első két kerékkel nem is volt gond,szépen lejöttek a központosító gyürűk is. Viszont a hátsó kerekek központosító gyürűi nem igazán akartak meg mozdulni. Ez okból elmentem gumishoz,ahol le melegítették őket. Kicsit rá ragadt... Ez került 1500HUF-ba