Blog
Na akkor!
Nem is tudom hol kezdjem.
Ugye használtan vettem annak idején.
"Full szervízen túl" persze nem.
Fekete volt benne az olaj, stb. Következő lépés, mindent le szervizeltem
(szokásos olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, szíjak, stb.)
És egyből elvittem egy jó kis tesztre Németországba nyugati része oda vissza kb. 3000 km. Jó kis teszt volt, élveztem nagyon, ment a kicsike 210-ig:-)))
Kicsit megpörgettük meg minden.
Ja még amikor elhoztam, az előző tulaj le szedte az acél felniket téligumistól és vissza tette a gyári könnyüfém papucsokat kopott nyári gumival.
Ami még a kisseb gond volt, de a barom nem húzta meg a bal alsö kerék csavarokat,
és elekzdett éetágulni, ezáltal kopogni.
Hiába néztem, nem találtam az okát, rángattuk jobbra balra, minden felé meg sem mozdult (ugye rajta volt a súly) .
Én meg csak élvezkedtem jó kis ives kanyarokban toltam neki mint a barom (160km/h).
A vér akkor hült meg bennem amikor megemeltük és lötyögött a kerék............ ezúton is köszönet a védő angyalomnak, nem kicsit kellett dolgoznia rajtam!
Nos kb. ezek voltak az első heteim az új ménesemmel.
folyt köv.
Az autó leendő tulajdonosának nincs szüksége a beépített zenére, így azt kiszereltem. A fejegység, és ami a csomagtartóban volt, kijött. Bár speciálisan ehhez az autóhoz volt gyártva, de egy kis átalakítás után a részek felhasználhatóak lesznek a következőben is. Furi, hogy jó nagy hely lett megint a csomagtartóban. :-)
A kiszerelés menete képekben:
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021270t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021271t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021272t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021273t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021274t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021275t.jpg)
Veszprémi közlekedésfelügyeletnél sikeres műszaki vizsgát tettünk. :) Közben egy emberke megcsodálta a kocsit és elmesélte ,hogy a fiának is volt ilyen de ellopták. Csak a dísztárcsák maradtak. Hoppá! Nekem meg pont kell mert az enyémek kissé viseltesek, kis alkudozás majd 4dísztárcsával gazdagabban tértünk haza! :)
A már kicserélt flexibilis csövem fura zizegő hangot adott bizonyos fordulatnál, engem zavart. Vettem egy dupla falut és kicseréltem arra, hang megszűnt, nyugodtság van! :))
Csöri megcsinálta a zöldkártyát, útbaesett jövet menet! :)
Olaj , olajszűrő, légszűrő,pollenszűrő csere. Sokat tépelődtem az olajon, majd sok olajos topic olvasgatás után bb18 cartárs ajánlására egy számomra eddig ismeretlen olaj vásárlása mellett döntöttem. Km: 119600
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021266t.jpg)
Amore tag lettem! :))) Gonosztevőnek köszönhető mindez!
Elindult az izzó kiégési folyamat! :) Bal első helyzetjelző 112000km-nél, első tompított izzók 113000 km-nél,fordulatszámmérő alsó izzócsere 119000km-nél.