Blog
Na ugy néz ki a hét végén elkészül végre a kaszni festés polirozása a müanyagok fujása még hátra van : )
Most, hogy bejöttek a hidegek, egyre lassabban melegedett be a kocsi, és a hűtővíz hőmérséklete is mindig alacsony volt. Mivel a motor beinítása után a hűtőre menő gumicső már langyos volt, arra tippeltem, hogy a termosztát a rossz. Sikerült kicseréltetni. A régi termosztátház ki volt belezve, tehát nem csoda ha nem melegedett fel a víz.
A felni már megvolt (lásd előző post), most gumi is került rá és fel lett szerelve az autóra. Pirelli Snowsportot kapott 205/55 R16-os méretben. Ez egy kicsit kisebb mint a nyári, de a 215/55 annyival drágább, hogy nem láttam értelmét megvenni.
Hát elkövetkezett a műszaki ill. zöldkártya ideje is, de ezen is túl vagyunk :D + még a téli gumik is fel lettek rakva.( menet zaj az van most :D ). 148.500 km
Már egy ideje hallgattam mi az a furcsa morgós hang indításnál sejtettem h ez lesz csak mivel időm nem volt vele foglalkozni a kérdéssel így meg adta magát.....:)
Akku csere! ( Banner akku.......
Az első együtt töltött 3000 km-el elértem a 120 ezret. Problémamentesen hál istennek. Kap is egy xenon-t a héten, amiért ilyen jól viselkedik, meg persze azért is, hogy lássak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021253t.jpg)
November 22-én járt volna le az autó műszaki vizsgája, így be kellett jelentkezni erre a kényszerű feladatra. Azért hogy minden tökéletes legyen a vizsga előtt még kicseréltettem a hátsó kereszt kitámasztó szilentjét. Vizsga előtt még pont kiégett a jobb első helyzetjelző így azt is cserélte a szerelőm. A vizsga 25.000 Ft volt a szervizelés 12.000
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000021/0000021609t.jpg)
rég irogattam, időközben (cirka egy év alatt) SEMMI különleges nem történt, az autó pöpec :)). most 83ezer lett benne, kicsit tartottam a vezérműszíj elérésétől, így gondoltam megadok a gépnek minden jót, amire csak igényt tarthat.
- 5 l Selenia 20K
- Magnetti Marelli vízpumpa
- vezérműszíj szett
- levegőszűrő
- olajszűrű
...minden egyenesen Torinoból ;) így lett a ceh 59.ezer HUF, ami nem kevés, de még mindig olcsóbb, mint a helyi fiatnál, aki 110 + áfával kecsegtetett... :S
Célszerszám hiján a szűrőket és a az olajat tudtam csak magam cserélni, ma egy fagyállófeltöltés és a szíjcsere a szolnoki Ring-nél történt viszont, csekély 28 ezerért. De legalább segítőkészek és rendesek, át is vizsgálták az autót, minden rendben szerencsére, az első féktárcsák viszont csereérettek (ezt tudtam már) és a hátsó keresztlengőkaroknak sem ártana egy kis pofozás..
Mivel ezek még nem égetően szükségesek, nem nyúltak hozzá, viszont a hangja és a motor reakciója gyönyörű lett, azt mondom megérte a sok utánajárás, plusz hivatalos szervízben történt az átvizsgálás, ez megnyugtatta a lelkem kicsit.
Akárki akármit mond, ez egy nagyon jó autó, telitalálat... imádom...