Blog

Na ugy néz ki a hét végén elkészül végre a kaszni festés polirozása a müanyagok fujása még hátra van : )

 
>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-11-20

Most, hogy bejöttek a hidegek, egyre lassabban melegedett be a kocsi, és a hűtővíz hőmérséklete is mindig alacsony volt. Mivel a motor beinítása után a hűtőre menő gumicső már langyos volt, arra tippeltem, hogy a termosztát a rossz. Sikerült kicseréltetni. A régi termosztátház ki volt belezve, tehát nem csoda ha nem melegedett fel a víz.

 
>> EgyébBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2008-11-20

A felni már megvolt (lásd előző post), most gumi is került rá és fel lett szerelve az autóra. Pirelli Snowsportot kapott 205/55 R16-os méretben. Ez egy kicsit kisebb mint a nyári, de a 215/55 annyival drágább, hogy nem láttam értelmét megvenni.

 
>> Szervizcseko76 // Alfa 156 1.9 JTD // 2008-11-20

Hát elkövetkezett a műszaki ill. zöldkártya ideje is, de ezen is túl vagyunk :D + még a téli gumik is fel lettek rakva.( menet zaj az van most :D ). 148.500 km

 
>> SzervizMIFI // Alfa 146 2.0 Ti // 2007-09-19

Már egy ideje hallgattam mi az a furcsa morgós hang indításnál sejtettem h ez lesz csak mivel időm nem volt vele foglalkozni a kérdéssel így meg adta magát.....:)

 

Akku csere! ( Banner akku.......

>> EgyébTresor // Alfa 156 SportWagon 1.9 JTD // 2008-11-19

Az első együtt töltött 3000 km-el elértem a 120 ezret. Problémamentesen hál istennek. Kap is egy xenon-t a héten, amiért ilyen jól viselkedik, meg persze azért is, hogy lássak.

 
>> SzervizAttie // Alfa 156 1.9 16V JTD M-Jet // 2008-11-18

November 22-én járt volna le az autó műszaki vizsgája, így be kellett jelentkezni erre a kényszerű feladatra. Azért hogy minden tökéletes legyen a vizsga előtt még kicseréltettem a hátsó kereszt kitámasztó szilentjét. Vizsga előtt még pont kiégett a jobb első helyzetjelző így azt is cserélte a szerelőm. A vizsga 25.000 Ft volt a szervizelés 12.000

>> EgyébTimi 145 // Alfa 145 1.6 16V // 2008-11-19

Hátsó csapágyak csere.

 
>> SzervizEmgabi // Alfa 147 T.Spark 105 LE // 2008-11-19

rég irogattam, időközben (cirka egy év alatt) SEMMI különleges nem történt, az autó pöpec :)). most 83ezer lett benne, kicsit tartottam a vezérműszíj elérésétől, így gondoltam megadok a gépnek minden jót, amire csak igényt tarthat.
- 5 l Selenia 20K
- Magnetti Marelli vízpumpa
- vezérműszíj szett
- levegőszűrő
- olajszűrű
...minden egyenesen Torinoból ;) így lett a ceh 59.ezer HUF, ami nem kevés, de még mindig olcsóbb, mint a helyi fiatnál, aki 110 + áfával kecsegtetett... :S
Célszerszám hiján a szűrőket és a az olajat tudtam csak magam cserélni, ma egy fagyállófeltöltés és a szíjcsere a szolnoki Ring-nél történt viszont, csekély 28 ezerért. De legalább segítőkészek és rendesek, át is vizsgálták az autót, minden rendben szerencsére, az első féktárcsák viszont csereérettek (ezt tudtam már) és a hátsó keresztlengőkaroknak sem ártana egy kis pofozás..
Mivel ezek még nem égetően szükségesek, nem nyúltak hozzá, viszont a hangja és a motor reakciója gyönyörű lett, azt mondom megérte a sok utánajárás, plusz hivatalos szervízben történt az átvizsgálás, ez megnyugtatta a lelkem kicsit.
Akárki akármit mond, ez egy nagyon jó autó, telitalálat... imádom...