Blog
Ma reggel szembesültem a ténnyel: motorfelújítás következik. Még Esztergomból hazafelé elkezdett villogni az olajnyomás lámpa. Nívópálca: nincs olajszint. WTF? Februárban volt olajcserén. Hát töltöttem rá olajat. 4 liter ment bele! Aztán elkezdődött a tortúra: mitől lehet? Kartervédő lekerült, egy kis olajfolyás - a nívópálca csöve ahol a blokkba megy, onnan jött valami. Meg lett ragasztva. Újabb járatás (közben sejtettem, hogy nem úszom meg ennyivel, mert ki tudja, mennyit mentem olaj nélkül), hát még mindig fogy. ~2l/1000 km. Blokk ismételten körbenézve: sehol nem ereszti el. Az az érdekes, hogy nemcsak hogy nem folyik az olaj, de nem is füstöl, és húz is rendesen az autó. Így elvittem Pusztaszabolcsra szerelőhöz. Mielőtt feladta volna az utolsó kenetet (generál), próbaképpen leszedte a szelepfedelet, tömítést cserélt, kipucolta a kartergáz elvezető csövet. Újabb járatás. Ma reggel néztem: még mindig eszi. ~1l/1000 km. Hát cumi. Lehet szétszedni a motort. Pontosabban elviszem garázsba pihenni, aztán remélem egyszer lesz pénzem rá.
Végtelenül el vagyok keseredve. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
2007 Március:
Szerváltam egy MOMO-Zagato sportkormányt. Igen, ilyen van a Zagato RZ/SZ -kben is :)
Nem volt rossz, bár szokatlan volt a kisebb méret.
Végül Thomikánál landolt, azóta Ő kapaszkodik bele; helyette pedig lett egy légzsákos gyári bőr MOMO, ennek is marhajó a fogása ;)
2006 decemberben vettem egy 4300K-s Smart4Cars Xenon szettet Lokfer cartárstól.
Egyszerű beépíteni, bevált, nincs vele gond.
Sötétben valamivel jobban látni vele, de párás, esős időben jön ki igazán az előnye.
A fényszóróüveg koszolódása sajna nagyban rontja a fényét, így kénytelen voltam rászokni a rendszeres fényszórómosásra ;) -> új terv: fényszórómosó.

És lőn 15 coll télre.
Épp hirdettek egy garnitúra Zendert olcsón, lecsaptam rá. Ehhez persze megin gumi kellett, Vettem a bevált Polaris2-ből egy garnitúrát ujonnan, 195/50-R15 méretben.
A 14-es felnik norbee-hoz, a gumik bobi-hoz kerültek.
WinterZender... Hö... :)

2006 oktoberben vettem egy garnitúra 14-es gyári alufelnit télire. Ugyanekkor egy ismerőstől sikerült szerválni ócsóér egy szinte új garnitúra Barum Polaris2 téligumát.
No ez nem vót vmi szerencsés biznisz. A gumik 175/65-R14 méretűek voltak, pár hetet mentem velük, de éreztem, hogy ez így nem lesz jó.
Nemtom, hogy a 175 szélességtől, vagy a /65 ballonosságtól, de kanyarban erősen mászott a gép orra.
Másrészt a széles kasztnin erősen hülyén álltak a felnik is, a negyvenes ET-vel.
Úgy döntöttem, 15-ös garnitúra kell télire is.



A (Viking "márkájú") felnik lefehérdtek, így egész pofásak. 2006 nyarán kapott a gép egy garnitúra Barum Bravurist. Gazdaságos megoldás: 195/50-R15.
Az aluszárny végleg lekerült.

2006.04.01 Bolondok napja :) +mellesleg a 2006os egomi tali is ekkor volt, amin még nem tudtam részt venni.
Cserés dolgok: repedt szélvédő, gyertyák, szűrők, oil, pár apróság.


Miután hozzámkerült a nagyvad,a következőket csináltam rajta.
Kapott 4 db újszerű 75%-os gumit,Continental sportcontact2 típusú,225/45 R 17 nagyságút.
Egy komplett gépi polírt,teljes leápolást,új szőnyegeket,ami harmonizál a belső színnel,szép nagy lapos króm sportkipuff véget.Ezenkívűl rendszám lecserélve uniósra,főleg,hogy sikerűlt 166-os számút intézni.Kipufogó sortömítés lett elől cserélve,új pollenszűrő berakva.
Később elromlott a jobb első ajtó központizármotorja,az is ki lett újra cserélve.



