Blog
Ez volt az első olyan Alfám,ami több ideig megmaradt,gyönyörű újszerű állapotban kerűlt hozzám,akkor csak 68 ezer km volt benne,a legutolsó széria volt,abból is az extrás változat,minden lényeges benne volt,amit kérni lehetett.Amikor eladtam,még akkor is csak 85 ezer km volt benne,a másfél év alatt amíg használtam,semmi külőnösebb problémám nem volt vele!
A 156 sportwagon,a legszebb sportkombi,és ezt minden elfogultság nélkül mondhatom:-)
Már elsőre nagyon megfogott,mikor 2000-ben láttam azt a remek reklámot,amelyben Catherin Zeta Jones-al reklámozták a gépet.Rossoban és sportcsomagos kivitelben,meg az egyik legszebb.
-vagy javitás nem tudom,mert mindeg valami új probléma üti fel a fejét.Érzékeli hogy ha az embernek van egy kis szabad ideje,és azonnal lefoglal néhány órára...
2006 tavaszán a 145 topic találkozón volt szerencsém kipróbálni egy BMC sportbetétet. Addig a gyári légszűrőt használtam, a hatás érezhető: könnyebben felpörög a motor, dinamikusabb lesz, alacsony fordulatról hamarabb megindul. Nagy csodát ne várjatok, de érezhető a javulás. A légbeömlés módosítással együtt érdemes használni, hideg levegőt kap a motor, nemúgy mint a direkt szűrővel, mindennapi közlekedésben jobban használható, alul is van nyomaték, bár a hangja nem olyan brutál, mint a direkt szűrőnek. Mindenképpen ésszerű kompromisszum. Kipufogórendszerrel biztosan többet hoz, én a gyári rnedszerrel használom egyenlőre.
Az Originaltuning oldaláról lehet megrendelni. A tisztító folyadék+olaj ~5000 HUF. Lényegesen olcsóbb mint a K&N és olasz:) Én most 10000 km után tisztítottam ki először, de lehet gyakrabban is, attól függ mennyire poros helyen járkálsz az autóval. Ha rendszeresen karbantartod, nem lesz semmi baja a légtömegmérőnek, sem a motornak.
Üdv.
Lala
Ez egy nagyon jópofa dolog, érdemes megcsinálni, mindenkinek ajánlom, aki nem akar direktszűrőt használni, hanem a gyári vagy sportbetét légszűrőt használ.
Először Ronnie nevű tagunktól hallottam róla a direktszűrő topic-ban. A lényeg, hogy az 1998 utáni modelleknél a lökhárító mögött egy műanyag 'doboz' van elhelyezve, melyen keresztül ömlik be a levegő a légszűrő házba. Semmi más funkciója nincs, csak hangtompítás. Na ezt ki kell venni és helyette a korábbi modelleknél alkalmazott egyszerű szívócsövet kell berakni, amely kb 800 HUF! áron megvásárolható:) Visszatér az igazi Alfa morgás és természetesen kiiktattunk egy felesleges ellenállást a levegő útjából.
Igazából a lökhárító leszerelése miatt rumlis a dolog, nekem szerencsém volt, mert az én autómból az előző tulajdonos már kiszedte a dobozt, így nekem csak a szívócsövet kellett berakmom a helyére, ami nehézkesen, de felülről is megoldható. Képek alább láthatók. Az átalakításról a Squadra-tuning oldalán is olvashattok.
Üdv.
Lala
Életem második Alfa talija. Az emlék matricát Sax155 (Sztane fia) tervezte, aki nagy tehetség, grafikákban, fotózásban! Igaz esett az eső, de jól éreztem Magam, és szerintem mások is. Ismét bebizonyítottuk, hogy mi még esőben is tudunk tali tartani.
Más: út közben egy túlbuzgó Passat-os, mire a konvojunkat végig szlalomozta, a következő falu előtt nekicsapta magát egy Ladásnak. Mi meg kb. 20 Verdával satu Abs térs Abs stb. szóval azé megálltunk, bár a" dugó" minden kedves Cartársban megállt 1sec-re!
Csípőre tett kezű fickó vagyok! Életem első Alfa talija! Tök állat volt:)))))
2. Betonláb Barátom.
3. Betonláb a Ringen.
4. Bestia megérkezett.