Blog
Év kezdéseként megvásároltam az autót Miskolcon egy olasz autó-fan úrtól. A legnagyobb havazásban hoztuk el Bp-re. 5 autó repült le utunk során az M3-on....
Az elmúlt 2 évben (~30ekm) kapott:
*vezérlést
*gyertyákat
*termosztát
*kuplungot
*téli-nyári gumi szettet
*toronycsapágyakat
*4 Monroe lengéscsillapítót
*első féktárcsát + betéteket
*10k-s olajcseréket
A gépmadár összességében jó állapotnak örvendett, de kisebb-nagyobb hibák akadtak rajta már első ránézésre:
*szellőző rostély szétakadva, eltörve az ajtókon
*jobb hátsó hangszóró rács törött
*jobb ablakemelő teljesen halott
*hátsó ablakok csúnyán belassulva mennek fel
*izzók kívül-belül itt-ott kiégve
*akksi 5+ éves, sanszos hogy megadja magát a hidegben az utcán majd
*csomagtartó gázrugók 0 fok alatt már nem tartanak*
*csomagtérszőnyeg erősen sajtszagot áraszt, ugyanis nyáron egy vaj szétolvadt rajta....
*jobb erősen, a bal sárvédő hátsóm sarka korrodált a küszöb-spoiler alatt
*kormánykerék jobbra áll egy kb 5-10 fokban
*jobb ajtó kilincs keret törött
*utasoldali műszerfal textilborítás megereszkedett
Hát ezekkel lehet kezdeni a kipofozást.

Mivel nem álltam egyből neki, így idő közben rámértem a hátsó féktárcsáimra is, és ezek sajna kopáshatár alatt voltak három tizeddel. Ezért rendeltem ide is új tárcsákat, ez is Textar Pro, illetve kértem mellé új gumiharangokat készleteben, ez TRW. Elöl és a bal hátulján zökkenőmentesen ment a tárcsa+betét csere. A jobb hátulján volt némi sérülés a gumiharangon, így azt is cseréltem a gumigyűrűvel eggyütt, ha már az is volt a készletben. Csakhát ehhez le kellett venni a féknyerget. Így ezen a körön ki is folyt a fékolaj, szép sárga volt a teszter szerint már határeset. A nyeregből szétszedésnél fekete lé távozott, de a teszter szerint még ez is határon bellül van, persze nem öntöttem vissza, hanem kapott friss fékolajat. így egy részleges fékolajcsere történt, ezért ezt a többi körön is ki kell majd cserélni.











Tegnap elvitték,egy jó ideig nem Alfázok.
Végre sikerült a végére járni a szervó nyűgjeinek, több is volt neki de most végre jó, valamint kapott másik ac pumpát is, mert el volt repedve. A jobb hátsó ablak makacskodásán kívül már csak esztétikai javítani/cserélni való maradt :)
55000HUF
Csak a szokásos rutin. Olaj és szűrők cseréje + esedékes volt egy műszaki vizsga.
92020 km
Megérkezett a a termosztát, egy-két jeladónak, kimenõ-bemenő ágnak lyukat kell fúrni bele és meneteket kell vágni bele.
Valamint vettem motor mosásra egy olcsó olajat.



Téli gyors kozmetikai kezelést megkapta. Lemostam alaposan, átwaxoltam Soft99-el. Bőrt tiszítottam ,majd ápoltam Autoglym termékekkel.
Kiporszívóztam, teletankoltam, gumikat glicerinnel átkentem, kapott új ablaktörlőket.
Volt törődés vele ma :)





Ma bekerült egy kis huncutság a Veloce-ba. Aki szemfüles, kiszúrja csak nézzen szét a képeim között.
Köszönet Gmann-nak az infóért, és köszönet annak aki feltúrta a fiókját!
Kipróbáljuk ezt a szép Osram Night Breaker Laser izzót, remélem jó lesz minden értelemben. Igaz, hogy még a blekfrájdéjba vettem, csak kicsit kiment a fejemből, de most bent van a helyén és szépen szórja fényét! :)
255.500 km

olajszivattyú tömítés csere
+ kódkártya
+4l Motul 5w30 x-clean FE, amiből 1decire volt szükség kb, szóval a következő olajcserére megvan az olaj nagyrésze :D
amúgy most újra tökéletes a gép ;) imádom vezetni :D komolyan, már pár nap kihagyás után vágyakozom, hogy vezethessem!! ezért is fáj, hogy "hétvégi autó"...kell egy kertes ház egy közeli településen, hogy napi bejárós lehessen belőle :D
