Blog
Féltengely csukló külső/belső, gumiharang, munkadíj, miegymás.
Eladtam a kis Ezüstöt. Nagy bukta volt anyagilag. Nem baj jön az utód, egy 159 SW 2.4 JTDM személyében :)
Kicsit kopott a könyöklő, pontosabban ki van repedezve. Találtam az ebay-en akciósan vadi új gyárit, meg is rendeltem még a Brexit előtt. Ma jött meg, szép nagyon. Beszerelés hétvégén.

Sikeres műszaki vizsgán vagyunk túl. Most már tényleg szuper az autó, minden dolog orvosolva lett rajta, ami zavart eddig :)
Félévre - ideiglenesen - kivonva a forgalomból.
Véget akartam venni az alapjáraton jelentkező rázásnak, nagyon idegesített már ,főleg télen jelentkezik, borzasztó. Nyáron nem vészes, ezért is nem került rá sor akkor.
Mikor kivadásztuk ami benne volt, láttam,hogy egy 2015ös gyártási SWAG márkájú volt benne, látszólag hibátlan állapotban, mintha teljesen új lenne...Ekkor elkezdtem aggódni ,hogy nem fog a problémára megoldást jelenteni ez a csere.
Szerencsére de, az autót kicserélték ,nagyon szépen jár.
BIRTH Italy (~ 4500ft kedvességgel) került bele, fényképeket sajna nem készítettem, de rakok valami szépet a kocsiról :D



- Első felső lengőkar csere
- Hátsó keresztlengőkar csere
- Hátsó fékbetét csere
Dátum:
2015.08.05
Ezeket, az előző tulajdonos cserélte az autón!
- Termosztát csere
- Injektor javítás
- Futómű átvizsgálás
Dátum: 2010.11.09