Blog
Olaj: Motul 8100 X-Cess 5W40
Olajszűrő: Mahle
Légszűrő : Champion
Gázolaj szűrő : Delphi
Pollen szűrő : SCT
Új olajleeresztő csavart is tettem bele.
Jó szarul van megoldva a légszűrő, és a pollenszűrő cseréje. A többi az egyszerű!
239.940 ~ 240.000km .
Köv. csere 250.000km.
Tervezek egy motor mosast, es a motor burkolat szeppe varazsolasat. :)

Feladta a harcot a gyári olajnyomásmérö gomba, két hete még épp mutatott valamit mostanra meg meg sem mozdult a mutató. Kapott egy újat a piroska most igy hidegen alapjáraton 6 bar-on áll a mutató
Durva visszanézni a két Spider közti különbséget.
Az első képen lévő - itt még eredeti állapotú - fémcsavar, a Pókban már meg sem volt.
PHuBi 4 évvel idősebb, mint anno volt a Pók. Ja, meg 80e km-el kevesebb is van benne.
Ennyit jelent a nyári használat...








A motor alja kicsit olajos, több gond is lesz. Folyik a váltó felől és a vezérlés oldal felől is. Tuti szimering csere lesz belőle.
A féktárcsa 20,9 mm, még jó lenne, de nem tetszik a belsejében a rozsda. Ha jól mérem 280 mm az átmérője. Bosch fékek vannak rajta Textar betétekkel.
Úgyhogy tárcsacsere és kellenek még hozzá friss fékcsövek.
A többi már csak szépészet lesz.








Felbakoltam az elejét, kerék le.
Semmi különös. A legtöbb dolog remek állapotban.
A kutyacsont lesz cserés, mert a gumija deformált.
Valamikor valaki szépészeti céllal egy vékony fekete réteget fújt az egész futóműre. Alatta persze nem lett letisztítva, így pereg a festék. Mondjuk ezt észrevettem amikor a kereskedőnél alánéztem.









Mint mindig, az idén is az akku kiszerelésével kezdődik az igazi leállás.
Ablakokat leeresztettem, aztán kiugrott.
Arktis márkájú, még sose hallottam róla. A neten körülnéztem és nem sok jót találtam róla. Ráadásul 207-es teszteredmények is vannak, tehát nem új.
Jobban megszemlélve egy "10 09" címkét találtam rajta. A német dátum szerint ez 2009.10 hónapot jelöl meg.
Tavasszal tuti új kell...








Felkerült a téli garnitúra. A súlyok beleértek a féknyeregbe, határeset ez a felni, de rajta hagytam az 5 mm-es pogácsákat, így már jó. Így most a nyomtávszélesítés 11 mm ami az ET35-ös felniből és a pogiból jön össze. Nem látszik kintebb mint a Ti felnik ET41-gyel és a pogácsákkal. Cserébe elég butácskán néz ki :-(






Beépítésre került a TRW fékgarnitúra előre. Vakarózással együtt kb. 2 óra volt, minden simán oldható, szerelhető volt. Az új (TRW) biztosítótüskét nem tudtam beleverni ezért a régit tettem vissza annak reményében, hogy nem tud kipotyogni. Kerékagy és a tárcsa közé rézpasztát tettem. Betéteken maradt azért a jelzés után biztonsági tartalék, talán tavaszig is kibírta volna, de már rázott is eléggé.
Ferodo betét volt benne, tárcsán nem találtam a gyártót :-(



