Blog
Ma át vettem az új hűtőt(1.kép), egy hét alatt ide is ért.
Találtam termosztátot is(2.kép)... Pont olyat amilyen nekem kell,
De Magyarországra nem szállítják, hiába írtam szerelmes levelet a Cbricambinak, nem hatotta meg őket.
OlaszFb csoportba ajánlották a Lancia Delta Hf Integrale termoját(3.kép) persze ez sem stimmel.
Úgyhogy a meglévő lesz átalakítva.



Sajnos csak az első futóművet tudták beállîtani,mert a hátsó futómű egyik szilentjén levő beállító csavar berohadt.Vihetem vissza.


Már évek óta zörögtek az első hangszórók picit,de utóbbi időben már annyira zavaró volt ,hogy a balansszal teljesen lehalkítottam őket. Ma eljutottam Alfadepóba ,és vettem két jó állapotban levőt. Ha már ott voltam ,elhoztam egy műanyag bizbaszt is a szélvédő sarkához.Enyémet megrágta a nyest,hogy veszne meg!
Az ajtókárpitokat droberto blogja alapján szedtem le.Hálás köszönet neki ezúton is ,remélem idén eljutok már Vtt-re,és iszunk erre is!😃
A mai szereléssel ismét komfortérzetet növeltem ,nem recsegnek már a hangsugárzók. A régiek nagyon tönkre voltak menve.Ha óvatosan benyomtam a membránt ,jól hallhatóan besúrolt a lengőtekercs a vasmagba.
Kiváncsi lennék,hogy szólna a zene ,ha valami jóféle sugárzók lennének az autóban,de ez talán már sosem derül ki😃
Km állás: 269250




Ma beépítésre kerültek az új hangszórók. Előre Hertz DSK 165.3 komponens szett, a hátsó ajtókba pedig Hertz DCX 165.3-as hangszórók. Erős minőségbeli javulás tapasztalható. :) Mondjuk a gyári hangszórókhoz képest ez nem nagy csoda. Azért a mély még mindig hiányzik, ki kell ötlenem valamit, hogy legyen is, de a csomagtartóból se vegyen el helyet, mert arra azért szükség van.
Grátisz beszereltettem egy Space Guard Wing kódnevű riasztót is. Most már legalább nem kell a kulccsal nyitogatnom az ajtót.
A beszerelést Szófiában végezte az aval-bg csapata, jó munkát végeztek.
Az egyik fórumban a múltkor téma volt a TS kábelezése. Ma utána néztem, hogy PHuBi-nál mi a helyzet.
Nos, már a gyertyánkénti bekötés van itt is.
1. kép: Pók alufedeles motorja. A gyertyák a másik hengerről kapják a gyújtást.
2. kép: PHuBi motorja: Egy henger - egy trafó megoldás.
Kicsit keresgéltem az ePER-ben:
Az újabb kábelezésűek a CF3-as, vagyis Euro3-as motorok, meg az AR 32103 és AR 32104.



























