Blog
Szombaton egy kisebb Giulia különítménnyel vettünk részt a Balaton Park Circuit avatásán: Dénes Péter, Zoltan Garabuczi, Szabó Ferenc és én voltunk Q-val, Tóth Béla pedig egy Veloce-val.
Izgatottan vártuk a napot, amikor így öten egy csoportban felhajtunk a pályára. De az időjárás megtréfált. A verőfényes napsütés helyét egy hatalmas zivatarfelhő vette át, amelyet sikeresen elkísértem Kiskunfélegyházától Balatonfőkajárig.
A szakadó eső és a vízátfolyások sem tántorították el Zolit és Bélát, rótták a köröket. A döntésüket az időjárásra alkalmas gumi indokolta. Hárman a gyári Pirellikkel a szerencsétlenkedést elkerülendő, nem vállaltuk be a futamot, inkább átkértük magunkat a délutáni csoportba, amikor már minden bizonnyal száraz pályán verethetünk.
A számításunk bejött. Remek idő kerekedett délutánra, száraz aszfalton hajtottunk.
A pálya gyors, a három egyenes szakaszon (harmadik íves) valamivel 200 fölé tudtam gyorsítani. Az acélféket kimélendő a féktávokat hosszúra nyújtottam, Feri azonban rendesen nyúzta a karbon tárcsákat.
Mindannyian elégedetten szálltunk ki az etap után és izgatottan osztottuk meg élményeinket. Magam részéről mentem volna még. Az autó fantasztikus, fekszik neki ez a pálya. Gumi és a fék bírja a forszírozott tempót, de aki csak lazán körözgetni akar, annak is ajánlom. Várom a következő alkalmat.
Sajnos még mindig vannak olyan emberek akik nem korrektek, és észre sem veszik, hogy kárt okoztak másnak. Azt feltételezni sem merem, hogy szándékosan nem vette észre. Siófokon a márkaszervíz most is profi munkát végzett észre sem lehet venni a javítást.
vezérlésmódosító- 135 000ft
alfa romeo szerelem kft, vezérléscsere 222 000ft
Elgurultunk Cityre is, szokásos barátokkal összeülés, bandázás, de este húztam haza a családhoz :) 300km-t begyűjtöttünk az órájába 😁 Talán összejön idén az 1000km 🫣
Kiugrottunk Ausztriába egy Olasz autó találkozóra. Alfa, Fiat, Lancia, Maserati, Ferrari. Volt minden. Penge, igényes autók! Nagyon frankó helyszín, 300km-es etap, az autó most (is) jól viselkedett. :)
A hátsó ablaktörlő típushibája is javításra került, így most már törlés után a kezdőállásba tér vissza a lapát. Ezzel együtt megelőzés végett az első ablaktörlő forrasztása is meg lett csinálva, ha már hozzá lett nyúlva, így azzal sem lesz gond már.
A javítást Csadó Imre végezte.
Kicsit megmozgattam Ágasegyháza felé naplementekor.
Visszafelé a meleg olaj már engedte, hogy picit megkergessem. Őrület ez a masina.
35km
Készült egy remek cikk az autóról. Jók a képek is.
https://vgm.hu/exkluziv/alfa-romeo-1750-gtv-mk1-a-megvalosult-alom/
Nem kerestem az alkalmat, de nem álltam ellen. Némi áldozatot kívánt az ügy, mert már ACity után képződőtt egy új, masszív rovarhulla réteg az autó elején. Sajnáltam letakarítani...
Szervócső (nyomóoldali) - Gyári
2db első alsó lengőkar
bal első kerékcsapágy
Elérkezett az olaj és szűrők cseréjének ideje, valamint már nagyon idegesített a futóműből jövő hang és ennek is utána jártunk. Kapott az autó 2 Meyle HD felső lengőkart és síri csend uralkodik újra az autóban.
Motul 8100 X-Clean 5w40
Meyle HD lengőkarok
Km: 185000