Blog
"201.300KM"
Ismét gumit kellett cserélni :-(
Felni görgőzés után a kedves gumis kifelejtett visszatenni egy tehermentesítőt és tojásra kopott a gumi.
200.000Km alkalmából kapott 4db új 225/40x18" 92Y Taurus 401 (MICHELIN) sportcipőt.

Mivel még soha nem volt polirozva es pár karc és festékfeljenődés volt rajta így kapott egy polirt, Amit VFTSArpi csinált.





A navi sajnos még mindig nem tökéletes, valami jel erősség probléma lehet a háttérben. Dolgozok-zunk a megoldáson
Ma elkészült a bőr váltó és kézifék szoknya, Az eredeti műbőr váltószoknya első részén volt egy enyhe szakadás, ezért döntöttem a csere mellett. A levétel egyszerű volt a váltónál a tépőzár felől ha kibontjuk le lehet nyúlni és körbe ki lehet pattintani a füleket enyhén befelé ezzel párhuzamosan a szoknyát pedig felfele húzva. A minőségi munkát Pesznecker Laci csinálta, akit bátran ajánlok mindenkinek. http://www.peszi.hu/





Nekem is előjött a sebességváltó gomb betegség, de szerintem már meg is volt csak idáig nem tűnt fel amíg egy váltásnál a kezemben nem maradt a felső félgömb.
A felső félgömb csere

A remek munkát végző Nafto kft. tulajdonosával ma sikeresen megállapodtunk. Nem a kifogásokat, hanem a megoldást kereste. Az alkalmazottja által végzett rombolásért vállalta a felelősséget és 50.000 Ft kártérítést ajánlott fel. Az összeget méltányosnak találtam, elfogadtam.
Az elozo tulaj, meg valahol fent akadt vele, ezert logott egy darab a burkolatbol. Mar kb 2 honapja megvettem hozza az uj burkolatot(Elaforgtol szarmazik) de csak most volt idom ra, hogy kicsereljem. Utangyartott, de nagyjabol mindenhol passzolt, kicsit kellett csak eroszakolni, hogy pontosan a csavar helyenel legyen minden lyuk.



Mivel az autó már 9000 km óta nálam van, ezért Gergővel nekiugrottunk a fagyálló cserének. Az is új. A csere előtt a rendszer kapott egy WYNN'S Radiator Flusht, rendesen átjárattuk. Ha már nekiálltunk, akkor letakarítottuk a szelepfedelet is.





212410 km-nél (8860 km telt el) újra olaj és összes szűrő csere, plusz egy féktisztítós, teljesen szétszedős fojtószelep takarítás volt. Természetesen Selénia 10W40 20K for Alfa Romeo olajat kapott.



A karosszéria munkához szükséges dolgokat Alexandrotól sikerült beszerezni. A szállítást Riki segítségével tudtam megoldani. Köszönöm mindkettőjüknek.
Az autó jelenleg Zé műhelyében várja az ujjáépítést.
