Blog
Első lengéscsillapitó cseréje Trw márkábol ,
És meglett az ujabb müszaki vizsga 2évre.
Az elmúlt napokban egyre erősebben kezdett kopogni valami a hátsó futómű felől. Elvittem a doktorbácsihoz és megállapította, hogy cserélni kell 1bal hátsó toronyszilentet, 2db stabilizátor pálcát és 1db kis szilentet a bal hátsó csonkállványba.
km.:177.842km

Megjött az igazi tél hideggel és hóval. Garázs előtt kis hólapátolás és pár szép kép is készült a hóesésben. Szerencsére a járgányt nem kellett kihoznom ebben a rossz időben, de azért jó ha szabaddá van téve a kijárat, ha esetleg szükség lenne a vasra.







A rádióhoz kellett vennem beépitő keretet aminek a belmérete legalább 3mm-rel kisebb volt mint a rádió.igy ki kellett csiszolni belőle.Bő egy órahosszába került de végül meg lett.


Napsütéses, gyönyörű szép nyári nap volt. Számomra még szebb volt ez a nap. Már akkor beleszerettem, mikor még csak fényképeken láttam Őt. Izgatottan tárcsáztam a friss hirdetésben megadott telefonszámot. Gyors időpont egyeztetés, még aznap munka után mentem megnézni. Biztosítékként a kollégámat vittem, és szóltam neki, hogy alaposan nyissa ki a szemét, és mindent jól nézzen meg, mert én már nem fogok tudni teljesen tisztán látni. Végignéztük kívül-belül, menetpróba, dudál, villog, fékez, klíma gyorsan hűt. Egyből alkudtam is rá. Visszagondolva lehetett volna többet is alkudni belőle. Másnapra vittem is az árát, két Nokia telefon vastag köteg Deáktól kellett megválnom érte.
Izgatottan ültem bele, de tudtam, hogy most higgadtnak kell maradni. Apránként beállítottam magamra az ülést és a tükröket. Ablak le, motor be. A világ egyik legszebb hangú négyhengerese életre kelt és duruzsolt, csak azt várta, mikor indulunk el. Tükör, index és már gurulunk is. Fantasztikus érzés volt. Nem tudtam eldönteni, hogy a járókelők, akik mellett elgurultam, a kocsit bámulják vagy a letörölhetetlen mosolyt az arcomon. Nem foglalkoztam velük. Mert ez egy gyönyörű nap volt. Vettem egy Alfa Romeo 159-et!






161.977Km
•Termosztát+hőgomba csere
Leégett a fűtőmotor így tél közepén, viszont ha már hozzányúlunk akkor radiátor csere is lesz. Várható költség: 55,000 Ft.
Eldöntöttem, nem adom el, a szürke megy napi használatba, a lila lesz a hétvégi autó.
Szegény xenonok csak lefele bólintva világítanak. Meghalt a magasság állító motor. De hála Fangio-nak sikerült beszereznem másikat. Hétvégén megy a helyére :)



Végre lecserélésre kerül
a gyári rádió.Hosszú keresgélés után végül nem a gyári navis rádió mellett döntöttem.Annyi pénzt nem ér mint amiket elkértek értük.Igy vettem egy OFF-os ( EONON) rádiót.Internetes, Android 4.4.4,16 GB belső memóriával,4 magos procival.nem sokat tudok még róla csak annyit amit az üzletben mondtak.Olyan mint egy okos telefon csak még én vagyok hülye hozzá.😊 sajnos nem kompatibilis az autóval így a Blue & Me rendszert is meg kell szüntetni
Hosszbordás szíj összes görgője,csonkállvány uniball 2db,két első lengőkar szilent,rézpaszta miegymás,a többi az előző körben jött. 38000Ft
Két első alsó lengőkar felújítás,egy első felső,valamint egy hátsó felső Kovács Kft Érd 33000
Ft
Két első gátló felújítás Lindor 16 ezer porvédőkkel együtt
Közben a fele szilent kiesztergálva poliuretánból,vezérlés-hosszbordás-termosztát kicserélve,lassan de biztosan alakul,talán hétvégére talpon lesz.