Blog
Ismét megtörtént az olajcsere.
Liqui Moly diesel high tech 5w40 + Sofima olajszűrő került bele. A motor örül az olajnak.
Km: 211200
a zöldből átkerült az olajhűtő egészben , + olajcsere és olajszűrő csere első körben!
Sofima olajszűrő, és Agip 10w40 olaj került bele!
Ilyen se volt mostanában, kicsit meglepett. Még lassan se mentem, akit értem előztem. Tisztán országút.

km: 172219
első féktárcsák csere
első fékbetétek csere
kézifék állítás
km: 178711
Olajcsere, total 5w40
olajszűrő csere
pollenszűrő csere
levegőszűrő csere
gázolajszűrő csere
motormerevítő csere
km: 180025
1 porlasztócsúcs csere
generátor szabadonfutó csere
fényszóróállítás
kézifékkötél csere-állítás
egr tisztítás
egyéb érzékelők tisztítás
Ma elkövettem egy véletlen hibát. Mikor benyúltam a csomagtartó elejébe gurult valamiért, akkor rátámaszkodtam a zárszerkezet fogadó nyílását takaró fedélkére. Egy pattanás után beesett a hátfal burkolat mögé. Miután szétszedtem akkor láttam hogy mennyire egyszerű kis primitív szerkezet. Az egyik oldalon (jobb) beakasztós fülecske tartja, a másikon viszont a szerelhetőség miatt bepattintós a rögzítése. Nos nekem pont oda sikerült rátámaszkodnom. Kb 15perc és visszakerült a helyére. Mindenkinek javaslom ha nincs rá módja hogy azonnal visszarakja akkor ne porszívózzon addig a csomagtartóba, mert a kis olló rugónak búcsút mondhat! Most már tudom miért hiányzik annyi 59-ből ez a fedélke. Keressétek a burkolat mögött!






A TZoli által berakott bontott, de nem repedt trafókkal, jól muzsikála gép, reggeli indításnál még egy apró torpanás volt, de melóból hazafelé már hiba nélküli volt az indítás is. Mivel egyik gyújtókábelem nem volt az igazi, valószínüsíthetően még az eredeti 15 éves mind, így Albaalkatrésztől rendeltem egy szett NGK-t, ha megjöttek ki is cserélem :)