Blog
A küszöbborítást is levettem. Itt leginkább az látszott, hogy bizonyos részen frankón megállt a sár a küszöbborításon, ami kiváló nedvesség tartó...



Mivel végre úgy tűnt, hogy lesz elég időm végre nekiszántam magam, hogy az utasteret kipakoljam és megnézzem milyen állapotban van az alja, és, ha nincs nagy gond, akkor javítsuk.
A belsejét kipakolva az látszott, hogy a hátsó ülés alatt lévő kereszttartó és a padlólemez találkozása az, ami nincs jó állapotban.
A többi részen felületi rozsda van, ami kezelhető. A padlókárpit alatt lévő textil lap ill. a padló között rengeted por volt a küszöbök mellett ill. a hatsó részen a sarkokban. Hogy-hogy nem, pontosan itt volt a legtöbb felületi rozsda. Amikor ez a por valami miatt benedvesedik nyilván elég nehezen szárad ki...





A klímacső kiszereléskor feltűnt, hogy a váltóházra ráfolyt a fagyállós víz valahol. Kiderült, hogy a ház feletti, a termosztátra hátul csatlakozó cső szivárog. Természetesen csak gyárit lehet venni (hajlított és két vége természetesen más átmérőjű).
Megvettem és ki lett cserélve, azóta megszűnt a szivárgás, bár 4-5mm -rel rövidebb, mint, ami benne volt, de sikerült betenni, mert a hátsó végére csatlakozó fém cső nincs fixen rögzítve.





Felkészültünk a télre, lecseréltük a nyári gumikat + átfújtam a dísztárcsákat, mivel eléggé leharcolt állapotban voltak. Egyet nem tudtam megmenteni, viszont sikerült szerezni egy db-ot, szóval teljes a létszám.
Jöhet a hó :)


Jó helyre került szerető és szerelő gazdihoz, fekvőrendőr-mentes vidékre.
Ma, 2014. november 28-án felkerültek a tegnap átvett vadontúj Dunlop Wintersport 4D-k. A gumis szerint a nyári elmegy még két szezont, a felnik "patika" állapotúak.
A négy gumi: 168 000, plusz 9000 a szerelés.
Km: 165700
176100 km - olajcsere Csörinél
Megejtettük a szokásos téli felkészülést is,már éppen ideje volt :)
-Fagyálló mérés(-42 C)
-Téli szélvédőmosó
-Új Bosch ablaktörlő lapátok
-Osram Silverstar 2.0 refi izzók
-Alapos kézi mosás,alvázmosással
-Gumikéderek,gumiabroncsok leápolva
-Króm részek Sonax krómtisztitóval "felújtva"
-Teli polir és full wax az Autochem termékeivel
-Alufelnik Sonax gyorswax-al átkenve
-Műanyag elemek,kivül-belül Autochem műanyag mélyápolóval kezelve
Illetve ismét egy telitank EvoNeo Diesel-el zárjuk a napot(54L)
Km állás:218.000

Igazából nagy szükség nem volt rá. Pár hete valaki árult itt ilyet, utánajártam, hogy mi is ez pontosan. Arról lemaradtam, de az eBay-en találtam.
A lényeg, hogy megfúrni nem kell a hátsó lökhárítót, a felrakása belülről történik. YouTube-on van pár teszt a működéséről, kívülről semmi nem látszik belőle. Felszerelése hamarosan megtörténik majd.


(kicsit elvitte az eszemet meg a szívemet a többiről nem is beszélve ) :) de megért minden pillanatot.
Összetört nincs már meg sajnos :(((((((
0
888
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV