Blog
Az idei AlfaCity remekül sikerült. Idén is hőség fogadott minket, kissé meglepő parkolási renddel (rendszertelenséggel) de új és az erődnél jóval mozgalmasabb helyszínnel és programokkal. Idén nem konvojoztunk mert Köveskálon voltunk már napok óta és onnan jöttünk át az AC-ra, Zsunior infojának köszönhetően szép tiszta autóval.
Jó volt újra találkozni a régi ismerősökkel, bár sokakat így is elkerültünk.
A cirkusz külön öröm volt, mert amíg a gyerekek és a párom nézték az előadást nyertem másfél óra bónusz szabadidőt a zavartalan nézelődésre, beszélgetésre, fotózásra.
Ezúton is köszönet a szervezőknek a rengeteg munkáért aminek köszönhetően ennyien jól tudtuk érezni magunkat :)
Csatolok néhány képet bár idén nem voltam túl szorgalmas.












Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Szép kis kálváriát tud okozni egy ilyen kis kütyü!
Lényegében most azért lett cserélve, mert észrevettem,hogy indítás után bekapcsolta random a hűtőventillátort, közben a motorellenőrzés lámpa világított. Hideg-meleg motornál egyaránt.
Írtam a srácoknak, mondták ,ez a bibi, okés!
H.Zolitól kaptam is egyet alfacity-n ,tegnap beszereltem, a hiba megszünt, szóval köszönet!
Amit még észrevettem,hogy azóta 90-en áll a vizem.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy méé' hülyegyerek' hol kéne?
Nos, nekem hónapok óta 110fokon állt.
És ,hogy visszakanyarodjak az első mondatomhoz ,emiatt 2hűtőt is cseréltem.
Beszereltünk először egy kiváló bontottat, 110 a víz. De az lehetetlen, jó ,biztos a bontott a rossz, vettem bele egy zsír újat, láss csodát, azzal is 110.
Jó, új taktika, lemértük a kiegyenlítőben a vizet, megfelelőnek bizonyult (88körül), illetve a termosztát is akkor nyitott ,mikor közeledett a 110hez a víz óra szerint.
Vicces, a FES is annyit mutatott ,amennyit az óra.........
Most kicseréltem a jeladót, láss csodát a megfelelő értéket mutatja!

Megjártuk Toszkánát
kb. 2500km. Tankolt átlag 7,5l Ebben benne van pálya (140-150),városi dugózás nagyvárosokban, kisvárosi parkolgatás, sokszor klímával dög melegben is. Szóval minden.
Érintett városok (nem az utazási sorrendben) Padova-Ferrara-Bologna-Firenze-Pisa-Livorno-Siena.
Olasz autópálya sokkal jobban tapad. Szó szerint „morog” rajta a gumi. Ahogy átértünk Szlovéniából Olaszba, azt hittem valamelyik csapágy beszart. Szakadó esőben pedig egyszerűen nincs rajta víztócsa.
Olaszok sokkal kulturáltabban vezetnek. Nem szuttyognak belső sávban 100-al. És egész úton csak egy BMW akart letolni (pedig én is 140-150-el mentem) és az is valami Lengyel vagy Román volt. Amúgy az Olaszok nem száguldoznak 160-180-al. A nagy többség 130-140-el megy. És szinte mindenki félreállt amikor megjelentem (még a VW,BMW,Merci is!) Nem kellett villogni sem. Ha látták, hogy gyorsabb vagyok akkor rögtön kimentek. (itthon mindig próbálkoznak lehagyni)
1.kép: Kaja
2. kép: Ezt is megkóstoltuk.
3-4-5.kép: Pisa
6. kép: Itt csak fényképezkedni álltunk meg. (szerencsére:)
7. kép: Megnéztük a tengert is.
8. kép: Kisváros
9-10. kép: Olasz szervek.
11. kép: Olasz tesó.
12. kép: kistesók (elül-hátul)












Az ajtókba JBL GTO6508C hangfalszett került a szebb és tisztább hangzásért.
Ground Zero kábelezés után úgy döntöttem, (hosszas hallgatózás, cserélgetések után) hogy MAC AUDIO MPX 2000-es erősítő és MAC AUDIO mélynyomó kerül az Alfába. Emellett a gyári fejegységet felváltotta egy PIONEER MVH - 160UI 1 DIN-es fejegység.
Precízen beszerelték és beállították ízlésemnek megfelelőlen az autohifi szerelő srácok. Számomra tökéletes zenei élményt nyújt, profi hangzás mellett!
17-es Alfa felnik kerültek a vasra, Continental SportContact 3 215/45 új nyári gumik.
Pirelli 195/65 téli gumik 15-ös alufelnikkel.
Honosítás miatt csak 1év 1 hónap műszakit kaptam ami ma telt le,ezért ma volt vizsgás.. gond nélkül átment most 2016.07.15-ig nem lesz gond ezzel!
Szerencsére érdemes volt belevágnom ,bár kicsit féltem tőle,de bátoritottak hogy megoldható a papirozás.A vizsgán nem voltak tul szigoruak bár gyönyörüen le lett tisztitva az alja is és teljesen gyári az üléshuzatokat leszámitva minden.
Egy használati utasitást is vettem e-bay-enn és még a hátsó 1.6 jelzés hiányzik de folyamatban van az is.Nem volt olcso a szállitgatással javitással engedélyek kifizetésével együtt ,de szerintem megérte és igy az értéke is jelentösen megnött. (remélem) :) De annak örülök a legjobban hogy ezentul mehetek vele bárhova és nem évi 2-300km megy bele. Nevet is kapott idén : TURCSI lett :)


Ült a segge pedig az Eibach-ok ki lettek véve, na akkor miaf...?Méregetem, jobb hátsó a balhoz -1cm....na jó.( mint kiderült a jobbos vékonyabb is volt 1 picivel.) Lépjünk.
Pécsen van 1 ismerősöm, telefon, van valami tutid?Van.
Lancia Dedra 4x4-es rugók, jöhet!
Jött, letakarít, lefúj, ma meg Buddha Cartársal beműtve.Áll a segge mint
Dolly Busternek fénykorában:-)
Kellemes nyári nap volt:-)




Szóval mostanában az újra lábra állításon dolgoztam javában, az üzemanyag rendszer alu csövekből dash fittingekkel nagyjából összeállt, a kábelezés a gotech-hez az önindítóhoz,az AChoz és a világítás egyes részeihez kész. Ami hiányzik még az irányjelző , a műszerek, a ventilátor bekötése valamint a tankra 2 plusz fitting hegesztése. És akkor a kompresszor... szétszedve várja,hogy az új cuccokkal összerakjam,de ahogy rakosgatom ide oda keresem a helyét, valahogy nem annyira találom. Viszont az alfagtv6.com-ot böngészve low cost ITB építést találtam. Régebben én is szerettem volna, de az AHMotorsport 1500GBP+áfa ára kicsit (nagyon) kedvemet szegte. Itt a fórumon viszont bmw k75 és triumph daytona és speed triple fojtószelepeket alakítottak át. Hát rákerestem az ebayen és 17e/sorért lehetett lőni, de a szerencse rám kacsintott és nagyjából és kikiáltási áron (1GBP) vittem darabját a pillangósoroknak amik ma megérkeztek és miután nem bírtam magammal az elsőt feldaraboltam és V6 turbo szívócsöveivel és 164 V6 24 gumi torkaival felpróbáltam. Nos, a helyzet az,hogy gyakorlatilag a tengelyt kell összekötni újra a fojtószeleppotinak új helyet csinálni és kb kész. Ami még készült a fittingekkel megtámogatott üzemanyagszűrő és tank elhelyezése.





