Blog
Miután egy nyuszi elém vágott és felrepesztette a fényezésem és beütötte a "méhsejt" műanyagot, illetve hátul volt pár tolatásból származó apró sérülés az előző tulaj által, így úgy döntöttem, hogy lefényeztetem az elejét és hátulját. Ha már szépítésnél voltam, akkor az emblémákat is lecseréltem már újra.
Az eredmény fantasztikus. A képek magukért beszélnek.
A kígyó büszkén domborodik a kereszt mellett. :D







Pipa.
Matrica is megy a színhez:-)
Vizsgabiztos átnézte az autót, motortér előtt aztán már a száján kiszaladt nagy mosollyal : ' hű ba..g.., ez igen '...


Sajnos nem sokáig tartott az öröm az előző klímaszervíz óta. Egy ideig szépen fújta a hideget majd két-három hét után egyre drasztikusabban vesztette el az erejét.
Visszavittem a szervízbe, hátha valami garanciális probléma az előző javítással kapcsolatban. De sajnos nem (legalábbis ezt mondták). Most a kompresszornál szökött el a gáz állítólag a tömítéseket fújta ki.
Szervíz elküldte egy kompresszor felújító céghez, akik állítólag minden tömítést és "körmöst" kicseréltek. Én ebből csak annyit látok, hogy a klímakompresszor már nem olajos és dzsuvás hanem tiszta tehát csak levették valamiért.
Remélem most tényleg nem lesz baja, az új tulaja ha elkel meg hideg klímával viheti.
A költség tartalmazza a kompresszor felújítást (15ezer), szerelési költséget (5ezer) és az újrafeltöltést (6ezer).
Bár most kicsit csalódtam a Drei Cargoban a srác azt ígérte a töltést nem számlázza ki ehhez képest mégis...
Megjöttünk a Nagy Túráról:
- 11 nap
- 4 ország
- sok-sok hágó
- Ötztaler Gletscherstraße - 2.829 méter, a legmagasabb közúton elérhető pont
- Kaunertaler Gletscherstraße - 2.750 méter
- Milano - dóm&bevásárló utca
- Genova
- Como-i tó
- George Clooney háza "Villa Oleandra" Laglio-ban
- Pisa
- Maranello Ferrari Múzeum + Maranello Village
- 2.770 km
- 223,79 liter E95
- 8,08 liter/100km-es fogyasztás
- 4.312 fénykép
- sos-sok élémény
Az utat a Pók hibamentesen teljesítette!
:-))












Megvolt a tetőkárpit levétel és a bitulapozás.
Gumikéderek körbe az autón c oszlop műanyag 4 csavar kettő látható a jobb oldalon kettő a világítás alatt többi pattan bal oldalon lehet látni.Hátul a világítás mögött van egy patent B oszlopot csak meglazítottam és kiszedtem mögüle vissza is ment nem kellett bontani.Kapaszkodók napellenző 2 csavar per darab.Meg elől a világítás alatt van 3 csavar ha jól emlékszem.Amúgy csal fel van tapasztva a kárpit nincs ragasztva vagy ilyesmi elég könnyen ment.Vissza is flottúl ment minden illeszkedett elsőre.Silent coat 4mm-el lett rezgés csillapítva az autó körbe mindenhol sokkal halkabb.

A tegnapi napon Pesten jártam. Nem messze jártunk odafelé, amikor is jobb kanyarban erős pattanásokat, kopogásokat hallottam a futómű felől. Nem voltam túl boldog. Próbáltam rájönni menet közben a hiba okára: nem a kormányzás felől jött, mert volt, hogy bukkanóknál, vagy huplin fékezéskor csinálta. Nem fék, mert sima úton fékezésre nem csinálta. Se gázadásra. Lassú kanyarban nem hallottam. Mi a tököm lehet, valami valszeg eltört, és néha beleüt valamibe. (Túl sok a "valami".) Aztán éreztem, hogy igazából az úttartáson, a kormányzáson, fékezésen nem érezni semmit, haza érek vele. Annyira nem döngettem, nehogy baj legyen belőle. Ja, megrángattam a kasznit, a kerekeket, egy komplett rázópados vizsgálatot leszerveztünk ott saját kezűleg, semmit nem éreztünk. Majd holnap...
Ma reggel lementem a garázsba, mivel bal oldalról véltem hallani a dolgot, előbb ezt az oldalt bontottam meg. Kerék le, ééés elém tárult a gyönyör: a stabilizátor összekötő (ami a stabilizátort összeköti a lengőkarral) nemes egyszerűséggel eltört, és ott lógott, vert össze vissza. Ha ez van, kicserélem majd a szilenteket is a stabilizátorban, had örüljön a kicsike...

Ha már ennyire szét van szedve a kocsi belseje, gondoltam ez épp kapóra jön, hogy az erősítő kábelezését végig vezessük az autón. Először a TS alapján indultunk el, de rögtön új ötlet kellett, mert ahol a TS-ben átvezettük a kábelt a tűzfalon, ott a JTD-nél már valamit beraktak. A jobb oldalon, az ablak alatt találtam egy gumidugót, ami megfelelőnek bizonyult, így az ablak alatt vezettük át a kábelt a jobb oldalra, majd ott be az utastérbe. Onnan a kábelt a hő/hangszigetelés alatt az első üléseknél lévő résig húztuk, ott be a küszöbbe, majd a hátsó üléseknél kivezettük egy ugyanolyan gumidugón, mint a többi helyen volt. Innen csatlakozik a tápkábel a gyári kábelköteghez, és úgy együtt a csomagtartóba. Az RCA kábel a középkonzol alatt fog elmenni, rögzítettem több helyen, hogy ne legyen belőle később probléma sehol.







Csajnából rendeltem múlt hét csütörtökön kadmium H7-es izzókat. Ma meg is jött, be is pattintottam sötétedés előtt. Álllat!
Szemből világítás nélkül kitölti a refi helyét, oldalról semmi nem látszik. Fehér tompított mellett hogy mennyire jól mutat azt nem adja vissza a telós fotó sajnos...




2
469
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV