Blog
Megjött a jó idő, tehát irány a tengerpart. Kibéreltünk egy napernyőt két nyugággyal és édes semmittevéssel telt a nap.
Vacsora után esti sétát tettünk a parton.











Ma tettem egy 100 km-es távot. Haza már alig bírt menni, mert a trafónál kakált minden. Vagyis nem is konkrétan a trafó halt meg, hanem alatta a nem tudom mi a nevű dolgok, amik a gyertyára cuppannak fel. A hibás részekről képek is készültek. Azóta hibátlanul megy a gép. Ezt most le is kopogom. Reggeli indításra kíváncsi leszek. Ha nem lesz jó, akkor nem tudom mit csinálok, mert már így is el vagyok keseredve. Ha reggel minden OK, akkor boldog leszek...
8ezerért szereztem trafósort azt használtam fel. Elég szép állapotban van.




Jobb első csapágy csere, Starline került bele.
A költséget munkadíjjal együtt írtam.
Km állás: kerek 199 ezer
Mint előző bejegyzésben írtam szükséges volt már a csere. Minden rendben ment. Most már lehet bele pakolni. + utána futómű állítás is megtörtént. Az első és az utolsó képen látszik az a 3-4 cm amivel most már magasabban van a hátulja. Ja és a kipufogó is elhallgatott, a hővédő lemez ért hozzá egy kis helyen a középső dobhoz.




Pisa és Lucca volt a mai terv.
Miután ismét esőre ébredtünk, csak az első lett belőle.
Már az odaúton is sikerült egy kiadós nyári záport elkapni, de a java csak Pisában jött. A parkolóban még ki tudtunk szállni az autóból, de a parkoló épületének takarásában vagy félórát kellett várni. Aztán a várfalon lévő kapuban újabb negyed órát. Ekkora esőt még nem nagyon láttam.
Miután elvonult, sétáltunk egy nagyot a Dóm téren, megvettük a belépőket a kápolnába (5 Euro). A dóm ingyenes. A toronyba az időjárás miatt inkább nem mentünk fel, amúgy - ha jól emlékszem - 14 Euro.
Először a dómot látogattuk meg, aztán a kápolnát. A dóm nagyon szép. Furcsa, hogy az emberek mégis csak a tornyot ismerik. Arról nem is beszélve, hogy errefelé nem ritka a ferde torony. (Bolognában is van rögtön kettő is.)
A kápolna is nagyon érdekes, itt is fel lehet menni a karzatra, ahonnan felejthetetlen a kilátás a dómra. (9. kép)
Végül újabb kiadós séta a városban. Néhány érdekes figurával. Már több helyen is láttam élő szobrokat, de ez az üldögélő fickó egy pillanatra engem is meglepett.
Utána visszamentünk a szállásra. Kis pihenő után egy kiadós vacsorával zártuk a napot Mario-nál.












140.785km
Ette a Selenia-t így más tapasztalatától felbátorodva kipróbálom ezt az olajat.
Olaj:11K
szürők: 6K
Support: 5K
Javítva még a ablakmosó tartály is. Le volt csúszva a cső.

Vettem ma két flakon hőálló festék sprayt. Le is fújtam az új kipufogót. Alaposan vastagon lefújtam egyszer az egészet, utána annyi maradt, hogy az olyan részeket, ahol előszeretettel rohad át a cső, pl hegesztés a cső és a dob között, vagy ahol hajlítva volt a cső, lefújjam mégegyszer. Holnap meglesz a 3 db kipufogó felfüggesztő gumi.
A kocsi egyébként ma került át a karosszériáshoz, pár nap csúszással, mert a szervizben nem tudták beindítani rejtélyes módon az autót. Nem értem... kimentem és nekem elsőre sikerült. Mondták is hogy biztosan hiányoztam az autónak :D Közben kiderült, hogy a szervóolaj hűtőcső is eltörött és kifolyt minden szervóolaj.
Elvileg a jövőhéten kész lesz az autó, már nagyon várom :)

E remek kis Alfa Romeot 90036 km-rel vásároltam. Mikor haza értem és meg mutattam a feleségemnek, elkeresztelte Egérnek! És így ö lett családunk legkisebb tagja! :-)
0
607
Fórum
Friss topicok
- Spider
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- 4C
- Adok-veszek
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10