Blog
Március végén kezdődött, most értem a végére..
Kis lakatolás volt a 2 hátsó sárvédő ívnél és a bal e küszöbnél majd kapott 1 telifényt,dupla UV álló lakkal, full polír és kész.
Most karcmentes szebb mint újkorában.
Rozsda sehol, bevédve az belsőküszöbök, ill.minden rés alul méhviaszos bevonattal, lerücsive a javítások.Tip-top állapot.
Nem hiszem, hogy van párja a közelben:-)






Első fékbetétet cseréltem. A Feredo már elég kopott volt.Most Delphi került be.Elsőre semmi különleges hang ezek szerint passzol a tárcsához.Felraktam GT által gyártott karbon kerékközép matricákat is.A nyergekről lepattogzott a festék ezeket jövő hónapban rendbe rakom.




Már egy ideje furán járt indításkor a motor, fulladozott, stb. Mostanában csatlakozott hozzá az a jelenség is, hogy tartósan 2000-2500 fordulaton használva a motort, rövid torpanásokat lehet érezni. Megnéztem a fojtószelepet, az relatíve tiszta, a légtömeg-mérő sem néz ki mocskosnak, jövő héten a diagnosztika talán ad valami iránymutatást, merre tapogatózzak. :) Addig igyekszem keveset használni.
Ma felkerült a reklám matrica a szokásos helyre, a hátsó szélvédőre. Vagyis csak részben oda, mert a "10 éves az Alfa Amore" rész hosszú távon is marad, annak más helyet találtam.




A jó időnek hála délután kikapcsolódásra a Római partot választottuk.
Napsütés, hekk, sülkolbász, alkoholmentes sör(pffújj), szép Alfánk :-)





Mai napon megejtettem a klímatisztítás bonyolult műveletét. :) Mivel ez az első olyan kocsim amiben van klíma, így kicsit félve álltam neki a dolognak, hogy tele nyomjam a szellőzőjáratokat habbal.
Követtem az utasításokat, és minden rendben ment, ahogy annak lennie kell. Kicseréltem a pollenszűrőt is Aktívszenes szűrőre. Tök jó még képekkel tűzdelt leírást is kaptam hozzá :) nem mintha nem találtam volna meg magamtól is. :) Most már csak fel kell tölteni gázzal, és hűsölhetünk. :)
Km : 135 670






Ciao!
Újabb felújításba kezdtem.
Klíma kompresszor szárító szűrő , hosszbordás szíjszett , vízpumpa.
Ez volt a terv.
A végére csak a kompresszor lett lecserélve a szűrővel.
Ugyanis a vízpumpa a vezérmű mögött van arra már nem volt idő.
A kompresszorhoz lökös , burkolatok le. (Egyúttal megnéztem a hosszbordás szett állapotát, csapágyak jónak tűnnek, csak a szíj van enyhén beszakadozva. Ettől még csere.) Le viszonylag könnyen jött és nem sok olaj volt benne. Bele törölve kissé koszosnak tűnt, de azt mondták ez már csak ilyen. A rendszer átmosását nem vállaltam, viszont kapott vadi új szárító szűrőt, ami a tetején lévő csavart kitekerve gond nélkül távozott a helyéről. Nos az új kompresszor felfogatásával annyi volt a plusz, hogy a régiről át kellett tenni az átmenő csavar betéteit és némi ügyeskedés után ketten fel tudtuk rakni. A gond annyi, hogy eléggé feszül, de viszonylag könnyen hozzá férhető. Mindenképp ajánlott a tömítés csere, mert a kivezetés takaró lemeze elnyomja és ott szivárogni fog. Erre a klímásnál jöttünk rá, gyors csere majd teljes műszeres eljárás és tökéletesen teszi a dolgát. Igaz csak 1.75-nél kapcsol a ventilátor, de jó kis 5 fok alá hűt.
Km : 122727
Következő menet elméletileg 06.29.
Vezérműtengely , főtengely , váltó tömítések , hosszbordás szíjszett , vízpumpa , komplett kuplung , váltó - motor - szervó - fék olajak, szűrők cseréje.
Most pedig fényezőnél a kicsike...
Jah a Nastro Azzurro nagyon finom... :)
Ciao!











1
488
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- 4C
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Filmek
- 159
- Alfa reklám
- Alfa történelem, híres ...
- Zenebutik
- Spider
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV