Blog
Tegnap eladtam a drágaságot... :(! 0Balazs lett az új gazdája! Remélem ő is legalább annyira fogja szeretni és úgy fog vigyázni rá mint én!
Pár hete vettem egy aftermarketes lapátot, mert a régi már nem tetszett. Nos, az új is csak az első esőig. Alapvetően a két végén törölt, az orrom előtt középen nem. Próbáltam kicsit hajlítani rajta, amivel azt értem el, hogy most a közepén törölt, a két szélén nem. Második próbára az eredeti helyzet állt vissza. Király! Eldönthetem, hogy hol töröljön, középen, vagy a két szélén.
Nekem viszont jobban tetszene egy, ami mindenhol töröl. Veszprémből rendeltem egy pár gyárit. Ma megjött. 16 rugó a pár.
Gyorsan felpattintottam. Egy ideig nem lesz gond, az előző pár, amit ugyanitt szereztem be kb. 50e km-t bírt.
http://www.automatavalto.eoldal.hu
Tiszelt Sándor!
Autóm egy Alfa Romeo 166-os, 2.4 JTDm 20v Spotronic (Aisin AW55-50SN) váltóval. Jelenleg 187000 km van benne és kb. havi 1x azt produkálja hogy alacsony sebességnél, részterhelésen berezonál az autó. Megszeretném kérdezni hogy mi állhat a jelenség hátterében? Esetleg a további használattal nem fogok-e visszaforditahatalan károkat okozni a váltóban? (Az autót szeretném még legalább 10 évig használni.) Válaszáért előre is Köszönet!
Üdvözlettel én
Tisztelt Én,
Az Ön által leírt tünet a Converter áthidaló tengelykapcsoló / Lock-Up / meghibásodásának a kezdeti tünete . A későbbiekben a magasabb fokozatokban a fordulatszám ingadozás is tapasztalható lesz . / 200-500 Rpm/. Amennyiben egy menetteszttel egybekötött diagnosztikára igényt tart , kérem előtte egyeztessünk időpontot telefonon. Köszönöm.
Üdvözlettel : Sándor.
Na a Drágámnak elszakadt a motorház tető nyitó bovdene, majd nem akart elindulni...:-) De ezer hála és köszönet Karinak, mindkét hibát orvosolni tudta, a nemindulás oka az egyik szívócső lecsúszása volt! Most megint, mint a Schaffhausen, úgy megy :-) Valamint a motorház tető is ismét nyílik, közel 2 óra sz----ás után! Köszi Kari :-)
Utána, ha már elővettem, kapott egy fürdetést:-)




Eddig bírta a gyári akksi, 4,5 év. Új akkumulátort vettem, ezúttal is Excide (mint a gyári), csak 60 helyett 70 amperest.
Az esti indításért köszönet Csabinak, az akkumulátor-beszerzésért pedig Begének :)

A 3 és fél éves Varta akksi megadta magát, ún. kapacitásvesztés lépett fel.
Megvolt a feszültség, de indításkor elsötétült minden.
Persze hogy akkor történik mindez, amikor sietni kell.
Betolás mélygarázsban esélytelen, maradt a bikázás. Még az autóval kaptamegy bikakábelt, de az olyan szinten gagyi, hogy semmi különbség nem volt, amikor csatlakoztattuk.
Előkotortam a garázs mélyéből a régi indítókábeleket, ami még a ladás korszakomból maradt (csomagtartóban fért el az akksi). Mindjárt jobb belátásra tért az öreg Varta.
Délután kapott egy 56Ah-s Bosch-t. Szépen teker :)
Dátum felírva, számláló indul.
Goodyear kuka, Nokia WRD3 felkerült. Internetes rendelés a Marsónál reggel 7kor, gumi 10-kor fent is.
Érdekes, ez nem csúszik :)
7
487
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Forma-1
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Filmek
- 155
- Alfa tuning
- AlfaCity 2025 - július ...
- Adok-veszek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV