Blog

>> SzervizQuick // Alfa 164 2.5 Turbo D super // 2014-01-10

Ma felújításra került a két első lengéscsillapító is! Ugyan ott ahol a hátsók is! Nagyon korrektek, és gyorsan jó áron dolgoznak!
20e+10 e kettő csapágy, ami a teleszkóp aljában van....

 
>> Szervizfisch // Alfa 147 1.6 TS // 2014-01-10

Dec. 19-én friss műszakit kapott az autó. Elöl cserélve lettek a féktárcsák és a betétek, kapott egy új váltókulisszát, valamint friss olajat. Szereztem hozzá itt kint No.-ban egy szép állapotú kormányt is, mert az enyémen már kopik a bőr, de ez végül nem lett jó hozzá, mert kiderült, hogy ráncfelvarrott 56-hoz való. A szervízelést most is Csöri végezte, amit ezúton is köszönök.

Kaptam új forgalmit, mert volt valami kavarás a környezetvédelmi osztályokkal. Örömhír, hogy most beleírta a hölgy az első matricarendszámot is.

Az ünnepek miatti hazautazás és az otthoni országjárás miatt belekerült megint vagy 3500km, de bírta a strapát becsülettel. Elképzelhető, hogy a márciusi hazautazáskor vezérlést is kéne megint cserélni, mert 167e-nél lett utoljára cserélve és már 214ekm-nél járok.

A bal elejéből jövő koppanó hangot egyelőre nem sikerült megtalálni. Csöri szerint a futómű rendben van. Jómagam toronyszilentre gyanakszom, mégha nem is jellemző hiba ez az alfáknál. Picit olvasgattam külföldi oldalakon és egyelőre erre utalnak a jelek.

Zárásképpen leírom még, hogy vettem egy usb-s rádiót a gépbe (KDC-U40R). A gyári belső híve voltam, de untam már az állandó cd írogatást. A beépítőkeret nem igazán stimmel a neki szánt helyre és a színe is eltér a gyári festéstől, de egyelőre ez van. Rendelek majd máshonnan is egyet, hátha az jobb lesz...

Elkezdtem nézegetni az utódot is. Szeretnénk egy 159-est, de még magam sem tudom, hogy milyet. A 2.0-ás dízellel szemezgetek, de azok még picit drágák. Főleg a kevesebb kilométeresek. :)

 
>> Szervizthealfa156 // Alfa 156 1.6 16V TS // 2013-08-27

mivel nyaralásból hazafelé eltört az egyik hátsó fékbetétem ezért cserés lett, de szerencsére a tárcsák nem kaptak ezért az még marad :) hamár szerelőnél voltunk akkor ki lett cserélve az első fékcső "hajlós" része is...

 
>> Szervizthealfa156 // Alfa 156 1.6 16V TS // 2013-08-12

eléggé kopottak voltak az első fékbetéteim ezért kaptak újakat! :) km óra szerint 228.560km(de aztán kitudja)

 
>> Szervizthealfa156 // Alfa 156 1.6 16V TS // 2014-01-10

mavégre megkapta az új vezérlést és az olajat is! Dayco szíj gyári feszítők és Selenia 20K olaj!!! éspersze a vezérléssel együtt új a vízpumpa is :)) úgynézki megvan a vízfolyásom helye is...laza volt egy bilincs!!! remélem csak ennyi! :)

 
>> EseményPublic Enemy // Alfa 147 GTA Q2 // 2014-01-10

2014.01.10.
Ma sikeres vizsgát tettünk a GTA-val és a nyomasztó ködös napok után újra szép napsütéses idő volt. Végre itt a hétvége is! A GTA-val is remek volt az autózás!
Közben csináltam két gyors képet a téli kerekekről. Ezúton is köszönet a GTA-felnik lelkiismeretes felújításáért és a remek színválasztásért "Jankofilth" cartársnak! :-))
A felnik 225/45xR17-es Yokohama v.Drive gumikkal vannak szerelve.

 
>> Szervizdpetrenyi // Alfa 146 ts 16v // 2014-01-10

Újraéledés óta tesztelés szempontjából 60km megtétele után, úgy gondolta, hogy eddig és nem tovább. Szintén egy nagy durranás és megállt. Hibás légtömegmérő miatt a szívósort lelökte. Bestiával a segítségére sietés. Csere új légtömegmérő, szívósor vissza a helyére és újra szalad. Apum használja most, hogy ha elő jön megint valami akkor tudja orvosolni.

 
>> EgyébRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2014-01-10

Lejár a műszaki februárban. Most 2 évig rendben lesz.

>> Tuning és extraAda // Alfa 146 1.6 Twin Spark // 2014-01-09

Ma megérkeztek a gyári Momo bőrülések bézs színben , plusz az ajtó kárpitok . Ülések berakva,kárpitokból eddig csak egyet szereltem be.Hétvégén megoldva.

 
>> SzervizLacUS // Alfa 156 SW // 2014-01-10

A mai napon 178400Km-es óraállásnál lecseréltem a vezérlést Hadada barátommal. Régebben mindig Daycot használtunk, ha nem gyári volt az igény, így most ahogy a 75-nél, itt is a márka mellett voksoltam. A művelet első része, burkolatok lebontása, bak lekötése meglehetősen gyorsan ment. A gondok a főtengely ékszíjtárcsánál kezdődtek és csúcsosodtak ki. A 4 csavar eltávolítása után egy kicsit megütögetve le kéne jönnie... Hát ez nem jött rozsdás volt eléggé, de nagyon nem akart jönni. Aztán 2 óra küzdelem után elég nagy erőfeszítések árán lejött, a képen látható rozsdás az ami fent volt. Vissza ezt nem akartuk tenni, úgyhogy Paulovics Tibi segítségével cserére került az is (bár nem hiányzott a költségvetésnek) Az összerakás már ehhez képest tényleg semmiség volt.