Blog
Reggel egy rövid út után teljesen szerencsésen észrevettem, hogy folyik a hűtővíz a kocsiból. Teljesen szerencsésen el is tudtam kanyarodni azonnal a szervízig. Termosztát szétnyílt... ÉS több cső is a végét járta (vagy azon túl voltak...) Párat cseréltek, tákoltak, de több akna most is maradt a rendszerben.
10 év után először elhangzott: öreg már ez az autó, le kéne cserélnem... Az igaz, hogy a 22. évében van, de ha megy, semmi baja, és csodás. ÉS megy is. Sajnos elértük azt az állapotot, hogy bármikro bármi olyan történhet vele, ami miatt otthagy az úton. Tavaly volt a szerencsés váltólyukads, most meg ez a hűtőrendszer zavar.
Azt gondolom, méltóbb marad az emléke a kocsinak, ha most lecserélem, mintha megvárom, hogy rossz élményeink legyenek együtt. Az idő kegyetlen...
olaj, szűrők , olajadalék, motormosó, +munkadíjj összesen.24.000 ft km:165000
generátor ékszijj : 5ezer
fényszóró beállítása: 3ezer ft
NGK izzitó gyertya : 6ezer
MUNKADÍJJ: 6 ezer
összesen: 20 ezer.......
Nos hol is hagytam abba, új fojtószelep állás érzékelő, új légtömegmérő és mára már új motorvezérlő elektronika is van az autóban. De nem működik. áááá. A legvalószínűbb, hogy a bontott légtömegmérő ugyanúgy rossz mint az eredeti. Holnap ide ér Olah a megmentőm kartárstól az ő régi és működő képes légtömegmérője. Nagyon remélem hogy azzal már újra hasítunk.
Persze minden a jövő héten derül ki, mert a kedves és fáradhatatlan szerelőm elment nyaralni.
Mind a két oldalon a küszöbök hátsó része oxidálódott. (Rohadt, csak próbálom szépíteni :)) Ebből kifolyólag a bal oldalon, hátul a taposólemez is elkezdett kókadni.
Kivágtam őket, hajlítottunk új elemeket, behegesztettem, lefestettem.
Szo.ás volt. De kész. :)
Ha már egyszer kipuff le,hővédők le,dobbetétek le akkor alváz és üregvédelem is megcsinálva.
Mivel a komplett belét is ki kellett szedni, kapott egy belső kárpit tisztítást is.
Nagy köszönet Gyula cimborámnak a segítségért!
Szintén köszönet jár SanyiJTD cartársnak aki a fényezési felelős volt! :)
Nem kis szívás árán egy régi sérülést is javított ezért extra köszönet! :)
Ja, meg az első lámpáimat is felpolírozta! THX még 1x! :)
Km.:181708





Nem indul.Trélerezés.Kár volt szállítani mert csak akksi csere lett a vége!
Kátyú!
Rendőri helyszinelés eredménye nem egy jegyzőkönyv a térdig érő kátyúról,hanem egy büntetés amiért nem az út és látási viszonyoknak megfelelően közlekedtem.
Trélerezés.Futómű beállítás,felni görgőzés.

Trélerezés Budapest X. ből Debrecenbe.
3
456
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV