Blog
Úgy adódott, hogy a gyári bicskakulcs elfejtette a kocsit vagy vica versa vagy mi :(
Elmentem márkaszervizbe programozni, amíg még itthon vagyok, ahol rá is programozták, ahogy illik. 5 percig emlékeztek is egymásra. Majd megint kakukk... Remek. Nem tudom mi a gond, szét kellene bombázni a fél kocsit, de erre most nem látszik megfelelő időablak a közeljövőben.
Kulccsal nyíilik a kocsi, beindul, csak gombbal nem nyílik sem a központi zár, sem a csomagtartó. :(
(a kép csak megtetszett :D)

Az elmúlt 4900 km-re a kocsi szerint 4.9 liter volt az átlag. Tankolja ezek alapján az a remek olasz mérnök aki a szoftvert hergelte a gyárban :D
Az már csak hab a tortán, hogy ha netán dugóba kerülök, mindig lemegy az átlag a computer szerint... :)
Ma felraktuk a tegnap rendelt koptatómat.
Sajnos a NOVITEC koptatóm szó szerint leért a földre, így másik után kellett néznem.
Mivel típusidegen,sőt márkaidegen, nem úgy megy ,hogy csak feldobom, és kész.
De persze nem jelentett akadályt, itt-ott ki kellett fúrni, itt-ott el kellett vágni, itt-ott megmelegíteni, 17db önmetsző csavar, és 2db 6-os csavar anyával fogja. Nem hinném ,hogy elhagyom :)
Van egy kis GTA beütése ,hogy előre áll, ezt direkt így állítottuk be.
Elégedett vagyok vele!
Remélem nem válik tömegcikké!!!



Egyszerűen muszáj volt, de tényleg. Érdekes, valahogy érzetre jobban megy, mint az ugyanilyen motorral szerelt (110 KW) GT, bár azt hiszem, van köztük azért súlykülönbség - majd utánanézek. Jól felszerelt, mindene működik, törve nem volt. Magyarországi, 1 tulaj, 139000 futott km.-rel. Az előéletében történt szervizelések számlái is nálam vannak. Doktor Zé-vel átnézetem, ha kell, javíttatom - majd eladom. :)
Szimeringek, váltóolaj cserélve, EGR kitakarítva. Remélem most már nem engedi az olajat sehol..
A művelet óta nem ráz a kormány alapjáraton, legalábbis a szerelő szerint.
Feltöltettem a klímát, most már fagyos levegő áramlik az utastérbe!
Megkapta az autó ami jár neki (Bárdi kedvezményekkel :-) ): Selenia WR Diesel olajcsere (14.e ft 5liter), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gyári új légtömegmérő (35.e ft).
Megérkezett az AC13 matrica. Naná, hogy a postás belegyűrte a postaládába!
Ami meglepett, hogy a feleségem nevére jött a levél.
Kinyitva viszont megnyugodtam, mert benne volt az enyém is. Az viszont visszatetszést váltott ki belőlem, hogy ha már megspórolnak rajtunk egy postaköltséget akkor miért csak 3 db naptárat raknak a borítékba?
Mert ugyabár ugyanannyit fizettünk mindketten, mintha két külön tag lennénk. De mivel egy címre jön a matrica, így értelem szerűen egy borítékba teszik. De akkor legalább több üdvözlőkártyát tennének a borítékba.
Na mindegy.
Délután szépen felragasztottuk a matricákat.
A "www.alfaamore.hu" önálló életet fog élni, ő hosszú távon fennmarad, ezért külön lett felragasztva.








Ahogy az előző posztban említettem márciusban elvittem az autót az Alfáriumba. Eleinte csak négy oka volt a látogatásnak:
1. hiányzott a klimakompresszor (igy vettem) -> már fújja a hideget
2. csepegett a hűtő -> már nem csepeg
3. nem ment egy henger -> megy
4. kormánycsere gyárira -> fa Nardi likvidálva
Azután ami még hozzájött:
kupplung munkahenger javítása, mert kicsit folyt
kupplung csúszott, de érdekes módon a felületek polírozása megoldotta a kérdést
lengőkar szilent csere
kormánymű szilent és axiálcsukló cseréje
stabilizátorszilentek cseréje
Ezúton is köszönöm Alexék munkáját, tökéletesen meg vagyok elégedve.
Volt szerencsénk részt venni hétvégén a droberto cartárs főszervezésében megtartott első 159 találkozón.Mint minden tali után,most is csak azt tudom mondani,hogy kár lett volna kihagyni.
Családostól indultunk reggel kilenc tájban a tó irányába.Majd két óra kényelmes gurulás után álltunk meg Székesfehérváron.Egy rövid vásárlás után indultunk tovább Velencére.A Drótszamár kempingben volt a "buli".Délben értünk oda,szinte utolsóként.
A hely kiváló választásnak tűnt.Barátságos személyzet,rendezett tiszta kemping,játszótér,tűzrakóhelyek vártak minket.A bográcsban már rotyogott a vegyes pöri.Szokásos autómustra,beszélgetés ismerkedés következett.Közben elfoglaltuk a szállásunkat is.Egy kifogástalan minőségű mobilházra esett a választásunk.
Közben egy rövidebb zápor megzavarta az "idill"-t,viszont mire elkészült a kaja,szépen kisütött a napocska:-))!A pörkölt nagyon finomra sikerült.Külön köszönet érte Erhardnak a főszakácsnak és mindenkinek aki segédkezett a főzésben.Délután lazultunk,sétálgattunk,beszélgettünk és a gyerkőcök is nagyon jól érezték magukat a játszótéren.Volt egy jó kis kvízjáték is szeretett típusunkkal kapcsolatos kérdésekkel.
Este tábortűz,szalonnasütés,baráti beszélgetés a tűz körül.
Másnap viszonylag korán elköszöntünk a csapat még ott maradt részétől.Hazafele megnéztük a Pákozdi Katonai Látogatóközpontot,ahol sok érdekes kiállítást lehetett megtekinteni a magyar honvédelemről.
Onnan Siófok felé indultunk tovább.Ott egy jó kis séta egy fagyi és egy gyors ebéd után indultunk haza.
Nagyon kellemes hétvége volt.
Még egyszer köszönet droberto-nak és segítőinek,hogy megszervezték ezt a találkozót és minden cartársnak-aki ott volt-a remek társaságért és hangulatért:-))!
Még a végére egy kis statisztika:összesen 430 km-t mentünk.Átlagsebességünk 65 km/h.Átlagfogyasztásunk 5,8 l/100 km volt(komp. szerint).








1
703
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Spider
- Stelvio
- Alfa reklám
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfa történelem, híres ...
- Off-os verdák, tapaszta...
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV