Blog

>> SzervizSeriff // Alfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-05-28

Úgy adódott, hogy a gyári bicskakulcs elfejtette a kocsit vagy vica versa vagy mi :(

Elmentem márkaszervizbe programozni, amíg még itthon vagyok, ahol rá is programozták, ahogy illik. 5 percig emlékeztek is egymásra. Majd megint kakukk... Remek. Nem tudom mi a gond, szét kellene bombázni a fél kocsit, de erre most nem látszik megfelelő időablak a közeljövőben.

Kulccsal nyíilik a kocsi, beindul, csak gombbal nem nyílik sem a központi zár, sem a csomagtartó. :(

(a kép csak megtetszett :D)

>> EgyébSeriff // Alfa 156 2.4 Mjet 20V // 2013-05-28

Az elmúlt 4900 km-re a kocsi szerint 4.9 liter volt az átlag. Tankolja ezek alapján az a remek olasz mérnök aki a szoftvert hergelte a gyárban :D
Az már csak hab a tortán, hogy ha netán dugóba kerülök, mindig lemegy az átlag a computer szerint... :)

>> Tuning és extratheBanyai // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2013-05-28

Ma felraktuk a tegnap rendelt koptatómat.
Sajnos a NOVITEC koptatóm szó szerint leért a földre, így másik után kellett néznem.

Mivel típusidegen,sőt márkaidegen, nem úgy megy ,hogy csak feldobom, és kész.
De persze nem jelentett akadályt, itt-ott ki kellett fúrni, itt-ott el kellett vágni, itt-ott megmelegíteni, 17db önmetsző csavar, és 2db 6-os csavar anyával fogja. Nem hinném ,hogy elhagyom :)

Van egy kis GTA beütése ,hogy előre áll, ezt direkt így állítottuk be.
Elégedett vagyok vele!

Remélem nem válik tömegcikké!!!

>> Eseménytipoatti // Alfa 156 1,9 Mjet 16V Distinctive // 2013-05-27

Egyszerűen muszáj volt, de tényleg. Érdekes, valahogy érzetre jobban megy, mint az ugyanilyen motorral szerelt (110 KW) GT, bár azt hiszem, van köztük azért súlykülönbség - majd utánanézek. Jól felszerelt, mindene működik, törve nem volt. Magyarországi, 1 tulaj, 139000 futott km.-rel. Az előéletében történt szervizelések számlái is nálam vannak. Doktor Zé-vel átnézetem, ha kell, javíttatom - majd eladom. :)

>> SzervizTom_156 // Alfa 156 1.9 JTD 8v // 2013-05-27

Szimeringek, váltóolaj cserélve, EGR kitakarítva. Remélem most már nem engedi az olajat sehol..
A művelet óta nem ráz a kormány alapjáraton, legalábbis a szerelő szerint.

 
>> SzervizRicsi 147 // Alfa 147 1.9 Jtd 16V // 2013-05-23

Feltöltettem a klímát, most már fagyos levegő áramlik az utastérbe!

 
>> Szervizh-arcos // Alfa 156 1,9JTD 16V Mjet Sportwagon // 2013-05-27

Megkapta az autó ami jár neki (Bárdi kedvezményekkel :-) ): Selenia WR Diesel olajcsere (14.e ft 5liter), olajszűrő, pollenszűrő, levegőszűrő, gyári új légtömegmérő (35.e ft).

 

Megérkezett az AC13 matrica. Naná, hogy a postás belegyűrte a postaládába!
Ami meglepett, hogy a feleségem nevére jött a levél.
Kinyitva viszont megnyugodtam, mert benne volt az enyém is. Az viszont visszatetszést váltott ki belőlem, hogy ha már megspórolnak rajtunk egy postaköltséget akkor miért csak 3 db naptárat raknak a borítékba?
Mert ugyabár ugyanannyit fizettünk mindketten, mintha két külön tag lennénk. De mivel egy címre jön a matrica, így értelem szerűen egy borítékba teszik. De akkor legalább több üdvözlőkártyát tennének a borítékba.
Na mindegy.
Délután szépen felragasztottuk a matricákat.
A "www.alfaamore.hu" önálló életet fog élni, ő hosszú távon fennmarad, ezért külön lett felragasztva.

 
>> Szervizszasza911 // Alfa Alfetta GT / GTV / GTV6 GTV6 // 2013-05-27

Ahogy az előző posztban említettem márciusban elvittem az autót az Alfáriumba. Eleinte csak négy oka volt a látogatásnak:
1. hiányzott a klimakompresszor (igy vettem) -> már fújja a hideget
2. csepegett a hűtő -> már nem csepeg
3. nem ment egy henger -> megy
4. kormánycsere gyárira -> fa Nardi likvidálva
Azután ami még hozzájött:
kupplung munkahenger javítása, mert kicsit folyt
kupplung csúszott, de érdekes módon a felületek polírozása megoldotta a kérdést
lengőkar szilent csere
kormánymű szilent és axiálcsukló cseréje
stabilizátorszilentek cseréje

Ezúton is köszönöm Alexék munkáját, tökéletesen meg vagyok elégedve.

>> Eseményimi156 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16v Distinctive // 2013-05-27

Volt szerencsénk részt venni hétvégén a droberto cartárs főszervezésében megtartott első 159 találkozón.Mint minden tali után,most is csak azt tudom mondani,hogy kár lett volna kihagyni.
Családostól indultunk reggel kilenc tájban a tó irányába.Majd két óra kényelmes gurulás után álltunk meg Székesfehérváron.Egy rövid vásárlás után indultunk tovább Velencére.A Drótszamár kempingben volt a "buli".Délben értünk oda,szinte utolsóként.
A hely kiváló választásnak tűnt.Barátságos személyzet,rendezett tiszta kemping,játszótér,tűzrakóhelyek vártak minket.A bográcsban már rotyogott a vegyes pöri.Szokásos autómustra,beszélgetés ismerkedés következett.Közben elfoglaltuk a szállásunkat is.Egy kifogástalan minőségű mobilházra esett a választásunk.
Közben egy rövidebb zápor megzavarta az "idill"-t,viszont mire elkészült a kaja,szépen kisütött a napocska:-))!A pörkölt nagyon finomra sikerült.Külön köszönet érte Erhardnak a főszakácsnak és mindenkinek aki segédkezett a főzésben.Délután lazultunk,sétálgattunk,beszélgettünk és a gyerkőcök is nagyon jól érezték magukat a játszótéren.Volt egy jó kis kvízjáték is szeretett típusunkkal kapcsolatos kérdésekkel.
Este tábortűz,szalonnasütés,baráti beszélgetés a tűz körül.
Másnap viszonylag korán elköszöntünk a csapat még ott maradt részétől.Hazafele megnéztük a Pákozdi Katonai Látogatóközpontot,ahol sok érdekes kiállítást lehetett megtekinteni a magyar honvédelemről.
Onnan Siófok felé indultunk tovább.Ott egy jó kis séta egy fagyi és egy gyors ebéd után indultunk haza.
Nagyon kellemes hétvége volt.
Még egyszer köszönet droberto-nak és segítőinek,hogy megszervezték ezt a találkozót és minden cartársnak-aki ott volt-a remek társaságért és hangulatért:-))!
Még a végére egy kis statisztika:összesen 430 km-t mentünk.Átlagsebességünk 65 km/h.Átlagfogyasztásunk 5,8 l/100 km volt(komp. szerint).