Blog
Az egyik hűtővíz cső szivárgott, így kicseréltem. A leengedett hűtővíz minőségével nagyon nem voltam megelégedve, így 2 hétig sima vízzel jártam, többször leengedtem/feltöltöttem, hogy tisztuljon a rendszer. Végül belekerült a fagyálló és kapott téli szélvédő mosó folyadékot is, olajszintet is ellenőriztem, 0,5 litert utána kellett önteni.
Óra állás: 2008010
A mai napon elkelt, egy dolog vigasztal, hogy itt maradt az amore-n belül, új gazdájának sok balesetmentes km-t és jó egészséget kívánok:-)
Avagy első KUL találkozónk. Nem is tudom miért nem jöttünk eddig. Eldöntöttük hogy jövünk, már csütörtökön felmentünk Bp-re rokonokhoz. Szombaton így egy ő másfélórás autózással elértük Kaposújlakot. A pálya végéig magányosan gurulgattunk 150-es tempóval, a lehajtónál a tükörbe pillantva két vidám Alfás villantott hátulról. Ferkoék és George-ék voltak. Egy darabon együtt konvolyoztunk, már ez megadta az alap hangulatot. Nekünk aztán meg kellett állni gyermek-egészségügyi szünetre pár percre. Mire a reptérre értünk, úgy 11 körül már csikorogtak a gumik, ment a gyorsulgatás folyamatosan, közben néha repülők szálltak fel, illetve ijesztgették alacsony átrepülésekkel a jónépet.
Mivel főzéssel mi nem készültünk, a helyi büfé fatányérosát kóstoltuk meg. Finom volt, és akkora adag, hogy még uzsonnáztunk és vacsoráztunk is belőle. Szuper volt. A kávé annyira nem, de ilyen étel után nem számít.
Aztán sétálgatva láttam hogy Ferko melegíti a vasat. Én is még hezitáltam, hogy menjek, ne menjek, aztán csak arra jutottam ha már eljöttünk ide, párszor megkergetem az aszfaltcsíkon a kistraktort. Nem bántam meg. Eddig még sosem gyorsultam így élesben legális keretek közt, mindíg csak spontán lámpától ismeretlenekkel. Hát így jobb, de csak tét nélkül. Sportként nem tudnám értelmezni, játéknak viszont nagyon jó!
És azért ha közvetve is de végképp bebizonyosodott, hogy nem csak érzetlóerőket hoz egy chip tuning. Nekem ez többet ért mint egy teljesítmény mérés, visszaigazolta számomra hogy jól érzékelem én azt, hogy mit tud a kis hergelt 146.
A tankolással is szerencsém volt, megint a luk-nál tankoltam, és nem hiányzott a ménesből egyik paripa sem. Szépen forgott 4500 fölé. A videoról visszanézva nem is füstöl olyan vészesen, csak mint a többi jtd amikor telitalppal megindítják.
Összességében nagyon szuper volt. Három futamot mentem, ízelítőnek elég volt, jövőre visszajövünk!
Meglehetősen ronda hangja volt már. A könyöknél rohadt el. Most cserélve lett, újra szépen duruzsol. :)
Sikeresen beszerelésre kerültek a Gery-től vásárolt féltengelyek. a gumiharangokat cserélni kellett, és sajnos nem találtam a típushoz valót, így TD 2-es golfé került rá mert az nagyvonalakban egyezett. (természetesen újak).
Ezenkívül a hűtővíz kiegyenlítőtartáját is kicseréltem, amiért szintén köszönet Gerynek.
Persze, hogy ne legyen olyan szép meg jó minden, időközben eleresztette a fékolajat a kicsi kocsim, de folyást nem látni rajta.
sanda gyanúm hogy a kuplung munkahengernél ereszt a rendszer.
Lassan ( X.14-én) két év telik el azóta hogy le műszakizott az én kis drágám Budaörsön és arra várt hogy átvegyem. Első körben a két év szerviz és garanciális történetét mesélem majd el, csak megvárom hogy lehiggadjak. Miért is ? Amögött mindig ott áll egy vagy több ember. ... Hamarosan....
Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...
Cserélve az első lengéscsillapítók vacsi új monroe-ra...de itt még nincs vége, futómű upgrade folyt köv.!!!!
Fel kellett újítani a kormányt, mert elég kopott volt. Nem tudom milyen egy gyári állapotú de kb. olyanra csinálta a srác.
Ja és szülinapi ajándékként kaptam :) Thank you My Darling :)
Rendeltem 5 liter Paraflu UP-ot, illetve ugyanennyi VR1 Racing 10W60-at. Biztos ami biztos, a szelepfedelet bepasztáztuk, szivárgott egy kicsit, úgy néz ki, a Reinz tömítés nem volt a legjobb választás..