Blog
Végre visszakaptam az autóm, megvan a rendszámom is!
Nagy a boldogság! Mostmár tényleg van egy igazi ALFÁM :)
Vicces a biztosítás olcsóbb lesz, mint a Puntomra .... :)
Rendszámtartó természetesen offolva lesz!
Nos hol is kezdjem. Az autó különös elektromos hibákat produkált, míg végül egyszer csak végleg megállt. Nem kapott többé áramot a benzinszivattyú. elektromos javítás után végre járt a motor de terheléskor dadogott. Elindultunk az üzemanyag szivattyú irányába. Így lett meg a probléma valós oka. Az egész tank tiszta kosz. A szűrő teljesen eltömítve. Szegény szivattyú már annyi áramot vett fel hogy megolvadtak a csatlakozók. Tehát csatlakozók már cserélve. Szűrő cserélve, szivattyú csere alatt, és természetesen az egész rendszert pucolhatjuk. Sajnos ez az a lassan 2 hete tartó folyamat ami miatt nem voltam Kaposújlakon. ha hétvégére elkészül a V6TB kénytelen leszek közúton tesztelni .-))))
60kmer Para. :)
Úgy volt, hogy mentem KULra. Érdnél jártam már az M7 en. Azt vettem észre, hogy ugyan azon gázpedál állásnál torpangat. Olyan, mintha valami széllökés lenne szemből. Vagy ki-kihagyna egy-egy gyertya. Vagy kicsit kihagyna az AC. Nah elkezdtem morfondírozni, parázni. "Lerohadok útközben, tréler, szorul a 2es henger, ki fog könyökölni, (215000km van mégis csak benne), csapágyas lesz, trafó, AC...) Mikor is már Lepsény magasságában beugrott, hogy a klíma bekapcsolásakor is ilyesmi az érzés. (mert ügye elég jó a klíma is:) ) Megoldás: otthon induláskor 19C' volt. Bekapcsoltam a ventilátor miatt a "fűtést" s 21C'ra állítottam. Lepsénynél megnéztem a külső hőmérsékletet, s 22C' ot mutatott... ÁÁÁ :)))
A csomagtartó 2 szélén a bemélyedésekben tartok pár szükséges dolgot, mivel nincs ott semmi rögzítési lehetőség úgy döntöttem csinálok...
Egyszerű műszálas szalagból készült nagy patentekkel. A kárpitot ki kellett mozdítani, majd vágtam rá egy rést amin áthúztam a pántot. A másik cégére egy keményfa pálca került, ez tartja a helyén. Nem kell nagy erőt elviselnie, csak annyi a feladata, hogy ne engedje elmászkálni a dolgokat.
Elérkezett egy újabb teletank.
909Kmre tankoltam 92,38Lt.
Az az 10,16l/100Kmen az uccsó átlag fogyim. Ez a pesti dugós utakhoz képest nem vészes. De volt már jobb is. :) Igaz én úgy is 10L el számolok mindig. :)
Mai nap folyamán kicserélődött a vezérműszíj és hozzá tartozó alkatrészek, hosszbordás szíj és görgői+feszítő, illetve ABS központi egysége. Következő felvonás 4 db lengéscsillapító, hátsó féktárcsa+betét cseréje illetve egy generátor felújítás.
Ebben az évadban nem sok említésre méltó dolog történt.
Éves futás: 3405 km
Szerviz igény: nulla
Apróság: a vezető oldali ajtón a szigetelést vezető vékony műanyag sín rosszul volt feltéve, ezért már repedt is volt, és könnyen lejött a fémpatentről a teteje. RMel böngészve észrevettük, hogy ez igazából egy filléres tétel, így rendeltünk egy párat és a helyére is tettük.
Bosszúság: a KULról hazaérvén nem volt kedvem a garázsba állással bajlódni, így éjszakára elöl hagytam a játékomat, Meglett az eredménye, egy menyét vagy ilyesmi átrágta a szélvédőmosó spricnijének a vezetékét. Remélem azt érezte hazamenvén, mint a fiúk előző éjjel a tisztázatlan eredetű mákpálinkától.
Idén nem felejtem el kivonni a forgalomból és fél év múlva ugyanitt folytatjuk!
Sikerült eladnom néhány megmaradt golf alkatrészemet így volt pénzem néhány alkatrész megvásárlására. Feszítőgörgők, vezérműszíj, olajszűrő, olaj, gázolajszűrő, a két első felső lengőkarba való szilentek,(néhány új alkatrészem maradt otthol még a tavalyi marea generálból ami passzol az alfába így szerencsére nem kell olyan sokat költenem most :) )
Még valamikor eszközölök egy klíma csapágy cserét is mert elég hangos a kompresszor. remélhetőleg hétvégére minden alkatrész megjön és eltudom kezdeni a munkát :)
Múlthétvégén az üzemanyag szintjelzőmet sikerült egy kicsit gatyába ráznom miután péntek hajnalba megállt alattam az autó mert kifogyott az üzemanyag és a visszajelző azt mutatta nekem hogy még kb 15 liter van az autóban, még szerencse hogy volt nálam 10liter gázolaj kannában így hazatudtam vele jönni.